Dames, Ik ben gister weer begonnen met testen en hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik had mijn oude decoder nog en ben gister aan de dslag gegaan. Gister had ik een smiley en vanochtend weer. Maar het is nog erg vroeg deze maand en heb altijd erg laat mij ei. Vandaag dus weer positief met mijn oude decoder en heb de test nogmaals gedaan met die nieuwe en toen was hij negatief. Wat volgens mij ook klopt, net wat ik zeg dan zou ik erg vroeg mijn ei hebben. Maar kun je de clear blue dus nadat hij al een keer positief is geweest nogmaals gebruiken? Ik denk nu dus van niet want heb 2 testen gedaan en met de oude positief en nieuwe dus negatief. Ik snap dr ff niks meer van! Thanks
Ik begrijp je niet geloof ik. Heb je de gebruikte cartridge die positief was in houder A in houder B gedaan? of heb je twee teste gedaan? Je kunt een gebruikte cartridge niet in een andere houder aflezen. Ik gebruik altijd oude en nieuwe houders door elkaar. Die kunnen volgens mij het resultaat niet beïnvloeden hoor.. Smiley is positief.
Nou zo'n staafje gebruik ik uiteraard maar 1 keer. En ik heb die in het kastje zeg maar gedaan van vorige maand. Deze gaf gister en vandaag een smiley. Omdat ik het raar vond heb ik weer een nieuw staafje in een nieuwe houder gedaan van een nieuw pak testen en die gaf negatief aan. SNap je nu wat ik een beetje bedoel. Sorry erg warrig had er een foto van moeten maken denk. Dus 2 testen gedaan zeg maar heb 2 houders waar je zo'n staafje inklikt.
Ahh.. ik snap hem Ik dacht al... Volgens mij maakt het niets uit welke houder je gebruikt hoor. Maar wel gek dat beide houders een andere uitslag geven met dezelfde (??) urine... Ik kan me voorstellen dat een verouderde houder de test slechter afleest en dus negatief zegt als is positief is. Maar andersom lijkt me onwaarschijnlijk.. je hebt immers LH hormoon nodig voor een reactie.. Ik denk dat je gewoon een vroeg ei hebt! (hoewel ik met CB digi niet zelden 4dgn voor ei al een smiley testte..)
Hoi, Ik heb hetzelfde probleem met de CB testen. dag 10 al positief bij cyclus van 31 dagen, 4 uur later weer negatief.. volgende dag negatief, dag erna weer positief, 6 uur later negatief. Kortom ik snap er niets meer van, vraag me erg af of de testen wel kloppen aangezien mijn. temp. helemaal nog niet is gestegen..
Hoi meiden, wat gek die wisselende testen? Ik heb met de ClearBlu testen nooit problemen. @JBM ik gebruik de oude houders ook telkens opnieuw hoor! De eerste dagen geven ze gewoon aan dat er nog geen ei op komst is , dus het zou gewoon moeten kunnen lijkt me. Misschien zit je net in de tussenfase (kan dat???), dat je vandaag of morgen echt een goede smiley hebt... Gewoon maar om de dag gaan klussen de komende week?
Thanks voor jullie reacties, ik zal morgen beide houders weer proberen en als ik weer 2 verschillende testen heb zal ik ff foto maken haha. Zal je net zien nu doen ze beide hetzelfde. Ik zag ook op die staafjes geen 2 streepjes. Nou mag je daar niet naar kijken maar vorige maand toen hij een smiley gaf zag ik duidelijk 2 streepjes. Nou ja ben benieuwd morgen. En anders ga ik met die nieuwe houder verder daar heb ik dan meer vertrouwen in.
Ik heb ook deze maand van clearblue digital gebruikt ovutesters. Woensdag negatief (dag 9 can cyclus)donderdag posi (dag 10) vrijdag nega zaterdag niet getest. Zondag weer posi en maandag (vandaag) weer positief. Snap er ook niks meer van.