piemel blaast op tijdens plassen

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Amfy, Aug 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

misschien een rare titel maar weer het niet anders te noemen. F is sinds een aantal maanden zindelijk en nu viel het mij op dat hij als hij plast zijn piemel eerst een soort van ballonetje word en dan pas door plast het gaat echt maar om een fractie van een seconde. maar het viel me wel op.

hoort dit zo of is er meer aan de hand?

2. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    Weet niet meer precies wat de oorzaak kan zijn, maar bij ballonplassen zoals ze dit noemen moet je wel ff naar de huisarts.

Het heeft geloof ik te maken met het voorhuidje.

Ik zou maandag even voor de zekerheid de Ha ff bellen.

Groet

3. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    als de voorhuid te strak is dus te klein is dan gebeurt dat. wel naar HA!even laten zien. dat de voorhuid te klein is hoort wel bij de leeftijd maar balloonplassen niet.

4. mau

mau Actief lid

Nov 2, 2008
    397
    0
    0
    Dan zit het voorhuidje te strak, kan hinderlijk voor hem zijn doordat er urine achterblijft en hij dan toch een nat onderbroekje heeft.

Toch even langs de huisarts, in het meest erge geval wordt hij besneden.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

hij plast wel goed leeg hoor.

het is ook echt maar de eerste 2/3 druppels en dan gaat het goed. voorhuidje zit los en kan helemaal naar achter.

heb lijkt wel of het dicht geplakt zit op dat moment

6. marilouise

marilouise Niet meer actief

Hahah hier is onze zoon opeens op het potje aan het plassen, maar hij krijgt echt een compleet stijve piemel paar minuten voor die moet plassen en verhoudingsgewijs wordt hij echt heel groot.
    Heel gek om te zien.

Hier weten we trouwens zeker dat het goed is de dokter heeft paar weken geleden zijn piemel en alles gecheckt!

Share This Page