Babyfoon-app

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Liekje81, 29 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.196
    23.281
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Wie heeft er een goede babyfoon app? Van Android? We vieren Oud en Nieuw bij de overburen, maar de gewone babyfoon redt het net niet door 2 muren heen. Ik heb een Nadtoid telefoon en een Android tablet, allebei Samsung.

2. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.238
    1.892
    113
    Vrouw
    Volgens mij kun je er wel een aantal vinden in de store.
    Maar ik zou denk mn kindje meenemen en lekker daar in een bedje leggen.

3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.196
    23.281
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Het is bij de overburen 50 meter verderop. Ik hoop gewoon dat de babyfoon het gewoon doet door 2 huizen heen. Ik ga dr echt niet daar leggen en dan uit bed moeten halen de kou in. Die slaapt dan echt niet meteen verder spreek ik uit ervaring. En dan juist extra vroeg wakker. Nee dank je. Afgelopen jaren sliep ze er doorheen, daar gaan we nu ook vanuit.

4. Ballon

Ballon Niet meer actief

Wij zetten de babyfoon altijd bij de buren tegen het raam aan ( overburen ) op een andere plek indd ook geen bereik. Heb je al diverse posities geprobeerd?

5. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.470
    3.920
    113
    Vrouw
    Wij hebben de app babyfoon 3g. Volgens mij geeft ie op je telefoon aan als er geluid komt uit de kamer, maar ik dacht dat je het geluid niet kunt horen uit de kamer. Dus ben benieuwd hoe dat met oud en nieuw gaat, want dan zal de babyfoon continu aanslaan door het vuurwerk.

Deel Deze Pagina