Hallo ik heb een vraag ik heb van vrijdag tot maandag 5 positieve ovulatie testen gehad dinsdag een heel licht streepje en vandaag weer iets donkerder hoe kan dat? kan het dat het morgen nog donkerder word? ik heb de nacht van 15 op 16 mei geklust en ook op de nacht van 16 op 17 mei en 20 mei zondag avond en ben begonnen met ovulatie testen 18 mei positief kan ik zwanger zijn? ik hoop dat iemand mij kan helpen want lees veel vershillende dingen heb testen van kruidvat,cyclus is soms 25,28 of 30 dagen alvast bedankt
ik ben 2 keer zwanger geraakt met kruidvat ovutesten......als de teststreep echt donkerder is dan de controlestreep dan is hij dus echt positief bij mij kwam de teststreep ook eerder dan de controlesrteep... en bij de overige dagen kwam er een lichtere streep.... je zou inderdaad zwanger kunnen zijn..... bij mijn vorige zwangerschap bleef de ovutest elke dag bijna positief tot aan de nod dag en ik was dus zwanger......bij deze zwangerschap werden mijn ovu testen wel lichter na de eisprong en ik was toch zwanger ik heb 11 dagen na mijn positieve ovutest een zwangerschapstest gedaan 2kv5 en ik was zwanger dus gewoon nu effe paar dagen wachten en zwtest doen ik denk bij jou 30 mei.
bedankt Felina ik heb fotos ervan in mijn album geplaatst. vorige maand heb ik ze ook gebruikt en toen was hij 1 dag positief en daarna gewoon wit maar nu blijven de strepen erin zitten vandaar dat ik een beetje in de war ben en doorga met testen. nou ik hoop dat ik zwanger ben dus nog even geduld al gaat dat wat moeilijk haha
Ik heb je testen even bekeken, en vind de test van 19 mei aardig positief maar ik denk dat je eisprong daarvoor al geweest is. Heb je van 18 mei ook een test gedaan? Wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie?
nee heb daarvoor geen test gedaan mijn laatste menstruatie was 5 mei. dus ze zijn niet echt allemaal positief.
Ik vind ze allemaal niet positief! Die van 21 mei vind ik het donkerst maar nog steeds niet positief. Als de eerste dag van je laatste menstruatie op 5 mei was, zou je (uitgaande van een cyclus van 30 dagen) rond 21-22 mei je eisprong hebben en kan dus de bijna positieve ovu van 21 mei daarop gereageerd hebben. Ik zou zeggen .. nog ff minimaal 10 dagen afwachten en dan een zwtestje doen.
Ik zou zeggen: GEEN KV testen meer, maar switchen naar de dipsticks van zwanger en kids... veel duidelijker en veel goedkoper. Zonde van je geld, die KV ovutesten
bedankt rogijuli ik denk dat ik nooit positiever heb gehad en voor mij leken ze allemaal het zelfde vandaar dat ik hier om hulp vraag want ik werk er pas mee sinds vorige maand en toen was het anders na mijn eirsprong kwam er geen 2de streepje nu nog wel. dus mischien heb ik hem gemist? ik zal nog even wachten dan.
www.zwangerenkids.nl goede en snelle service. hier vind je een 5% kortingscode: Marktplaats.nl > Ovulatietesten en zwangerschapstesten: kortingscode! - Diversen - Zorg | Verpleegmiddelen en Hulpmiddelen Vele dames hier op het forum gebruiken de dipsticks naar volle tevredenheid
ik zit nu achter mij pc en nu zie ik de fotoos duidelijker dan op mijn telefoon.......nee geen van allen zijn positief als ik jou was zou ik nog effe doortesten.......
testpoint van etos zijn ook goeie testen.....ik deed smiddags met kruidvat en savonds met tespoint......en toen kruidvat vet positief was toen was testpoint het ook
ok maar ik ben nu aan het door testen maar ze zijn lichter wel erg zichtbaar maar lichter dan die van het weekend dus eigenlijk zal ik hem dan al gemist hebben? ik heb wel geklust woensdag,donderdag en zondag kan het niet zijn dat ik toch optijd was?
ik woon in Antwerpen hier hebben wij geen etos maar zal van het weekend in Amsterdam zijn dan zal ik langs de etos gaan
sorry de datums kloppen niet op die testen maar de dagen wel dus het is eigenlijk vrijdag 18,zaterdag 19 en zondag 20 mei
Marwa veel succes meid ik had vorige maand van predictor gebruikt en ik had nooit een veeeeeel donkerder streepje gezien bij mij dan teststreep. Ik weet hoe verwarrend het is. Ik ga van zwanger en kids maar bestellen en van sensitest ook gehoord. Dus ik twyfel welke ik deze maand moet proberen. Ik vind zelf, ook al ben ik onervaren dat de streepjes op je foto's niet positief zijn... Doortesten misschien toch?? Succes meissie!
Hoi Witteroos84 Ja ik heb van vele gehoord dat ze niet positief zijn dan vraag ik me af.wat is dan positief? Want donkerder dan die worden ze niet bij mij en ik blijf door testen maar zoals je kan zien op de foto van vandaag blijft hij lichter dus ik ga nu stoppen tot volgende maand en ook andere proberen moet volgende week ongi worden dus heeft geen zin mer om te testen helaas Bedankt jij ook veel succes x