word gek van al die testen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by janice79, Mar 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. janice79

janice79 Lid

Mar 23, 2009
    65
    0
    0
  2. francis78

francis78 Bekend lid

Feb 7, 2009
    832
    0
    0
    Ik had ook een vage kv test, kijk maar in mijn album. Is toch goed gekomen. Zou die van 2 voor 5 euro van kruidvat eens proberen.

3. janice79

janice79 Lid

Mar 23, 2009
    65
    0
    0
    bij jou zie ik echt 2 streepjes naast elkaar met in het midden wit? ..
    die van mij is al van 4 dagen terug.. dan zou het nu toch wel duidelijker moeten zijn ben ik bang

ik krijg vanmiddag de midstream ultra binnen dan test ik morgenochtend nog wel een keer,... en dan is het over hoor.. heb nu al kweet niet hoeveel uitgegeven aantesten..

4. francis78

francis78 Bekend lid

Feb 7, 2009
    832
    0
    0
    Haha, klinkt heel bekent! Denk dat de kleine mij ook al wel 70 euro heeft gekost aan testen! :D
    Ja, ik had 2 pennenstreepjes, ook wel raar. Heel veel reacties op het forum gehad dat dit vals was etc.. Ik heb toen ook ultra testen besteld en had zoiets van± als daar niets op komt, is er ook niks...
    Nou ja, ze staan in mijn album..
    Vanaf dat moment werd het bij mij steeds duidelijker, maar daar is wel meer dan een week overheen gegaan hoor!
    Jij heel veel succes en laat je nog even horen wat de ultra testen aangeven :(:

5. janice79

janice79 Lid

Mar 23, 2009
    65
    0
    0
    ja zal ik doen.. dank je wel voor het meedenken! en uiteraard van harte gefeliciteerd

6. francis78

francis78 Bekend lid

Feb 7, 2009
    832
    0
    0
    Dank je wel! Hoop het ook snel tegen jou te kunnen zeggen!

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hoi meid,

2 streepjes op de CB digi teststrip zegt niks.. je mag die ook niet aflezen volgens de gebruiksaanwijzing.. bijna iedereen die niet zwanger is heeft toch 2 streepjes op die strp

ook gelden pennestreepjes op de + test helaas niet.. de verticale streep moet even breed zijn als de horizontale streep volgens de clear blue website ( zelfde fabrikant als de + testen)

ook geld een grijze streep niet.. is waarschijnlijk een indroogstreep

jammer meid.. misschien over een paar daagjes nog eens testen?

liefs daantje

8. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    waarom koop je niet die goedkope dipsticks op internet ?
    Ze zijn heeeel gevoelig en de kosten zijn 12 sticks voor 12 euro ...
    Toen ik vorig jaar zwanger was testte ik de woensdag neg met cb dig. en de vrijdagmiddag testte ik pos met de dipsticks en pas de maandag pos met cb dig...
    Een vriendin van mij had precies hetzelfde afgelopen zaterdag met die apothekers test ... ook zo'n vaag wit grijzig lijntje ...

9. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    hihi ik heb toevallig net een topic geopend maar zit met hetzelfd.e.

Ook 2 lichte streepjes en digitaal is negatief...
    Bleh, ik vind onzekerheid niet leuK! :(

10. janice79

janice79 Lid

Mar 23, 2009
    65
    0
    0
    heb net de cb dig. met indicator gebruik en niet zwanger.. nou geef ik het echt op..

vanmiddag komen er nog 2 midstreams ultra aan met de post. maar die gebruik ik niet.. misschien eind van de week als ik niet ongi ben geworden, maar ik heb de hoop opgegeven helaas ;)

11. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    ja die cb dig heeft echt meer hcg nodig ... bij mij was dat pas pos met cb 3 dagen na me andere pos testen

Die dipticks zijn ook te gebruiken 4 dagen voor je nod

12. janice79

janice79 Lid

Mar 23, 2009
    65
    0
    0
    nee dit is niet die gewone dig. cb he. maar de dig cb. met indicator hoe lang je zwanger bent, en die zijn gevoeliger, er staat zelfs op de doos dat je die 4 dagen voor nod kunt doen

13. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    @janice79

owke ja dat wist ik niet die test hadden ze jammer genoeg nog niet toen ik zwanger werd :(
    Kan je geen bloedtest vragen aan de huisarts ? dan weet je het zeker ?
    .

14. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    Hmm ik heb die zonder weken indicator gebruikt...
    Net wel een ovu test gedaan.. en zie album: duidelijke streep! :(

15. janice79

janice79 Lid

Mar 23, 2009
    65
    0
    0
    nee dat is niet nodig joh.. negatief is negatief hoor ;) kans op natuurlijke zwangerschap is toch al erg klein bij mij..

16. janice79

janice79 Lid

Mar 23, 2009
    65
    0
    0
    geen idee? ik heb geen ervaring met ovu testen.. kun je daar dan ook een zwangerschap op zien?

17. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
  18. janice79

janice79 Lid

Mar 23, 2009
    65
    0
    0
    dan zou ik gewoon nog even wachten (haha dat dat uit mijn mond ehh vingers komt) :D

19. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    ja hihi zit niet veel anders op he ;)

Share This Page