Wel positieve ovulatietest, maar 14 dagen later niet zwanger en geen menstruatie

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jerels, 26 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerels

Jerels Niet meer actief

Ik wil helemaal niet negatief overkomen hoor, wil het zelf meer als 'voorzichtig' bestempelen. Maar goed, mijn vriendin is natuurlijk dolblij met alle forum reacties. En ik ben blij voor haar, het is haar zo gegund! Ze heeft net toch haar test drang niet kunnen tegenhouden. Hieronder dus een foto met een derde test. Het is niet met ochtend urine. En ik wil niet negatief zijn hoor, maar ik zie het streepje niet meer zo goed als die van 25 september. Ik zou zelf denken dat hcg tussen 25/9 10.00 uur en vandaag toch wel meer had moeten zijn.
    Wat is jullie mening/ervaring?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,2 KB
      Weergaven:
      56
  2. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Stja dit is appels met peren vergelijken. Nu ga je ochtend testen vergelijken met middag testen. Ik zou gewoon morgenochtend weer testen en de middag test buiten beschouwing laten. Overigens is het streepje nog steeds wel zichtbaar op de middag test (en duidelijk want de test is nog nat dus droogt nog duidelijker op) dus ik zeg hartstikke zwanger!

3. Naatje87

Naatje87 Niet meer actief

Als ze echt een goed beeld wil krijgen van of de testen gaan oplopen of niet kan ze beter rond hetzelfde tijdstip testen. Het kan nu goed zijn dat de urine minder geconcentreerd is als die van de testen ervoor. En dat kan de lichte streep verklaren. Ik zou als ik haar was overmorgen nog eens testen met ochtendurine. Dan zou de streep echt duidelijker moeten zijn.

4. Jerels

Jerels Niet meer actief

Ja dat is helemaal waar natuurlijk. Ik ben nu bij haar. Hoe langer we naar de test staren, hoe meer we zien. Maar eigenlijk moet je binnen 5 minuten aflezen natuurlijk. Wordt nog 1 lange nacht wachten en dan hopelijk een knal test :) Deze foto is misschien nog duidelijker:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24 KB
      Weergaven:
      36
  5. Jerels

Jerels Niet meer actief

Jullie reacties worden overigens enorm gewaardeerd! Dus heel fijn dat iedereen haar mening geeft😊

6. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Dit is de nieuwe Kruidvat test toch? De 2v5? Want die is aflezen binnen 10 minuten volgens bijsluiter.. Ik vind het positief opdrogen hoor, zeker op je 2e foto zie je wel duidelijk dat de test oploopt! Maar zou echt morgenochtend weer met ochtendurine testen, dan ga je appels met appels vergelijken.

(Maar nogmaals, ik ben zeer hoopvol gestemd!)

7. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Het streepje loopt op, zeker nu de test wat verder opgedroogd is.
    Ik duim mee!

8. Jerels

Jerels Niet meer actief

Oke de laatste foto ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,1 KB
      Weergaven:
      38
  9. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Dit lijkt me toch echt heel duidelijk! Feliciteer je vriendin van me en hopelijk blijven ze zo mooi oplopen!

10. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Het streepje stond er al binnen de afleestijd toch? Die van de Kruidvat kleuren pas later veel duidelijker naarmate ze opdrogen:).

11. marlyj80

marlyj80 Actief lid

16 jul 2016
    498
    1
    18
    Lijkt me duidelijk! Feliciteer je vriendin maar!

12. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Gefeliciteerd Jerels 😊

13. Mamavanliefste

21 aug 2016
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt me erg duidelijk positief. Een streep is een streep, dus zwanger! Feliciteer je vriendin maar!

14. Jerels

Jerels Niet meer actief

Het is een nieuwe test van Kruidvat (tenminste ze had ze deze week gekocht). In de bijsluiter staat aflezen binnen 5 minuten. Er staat zelfs beschreven dat na een langere tijd een negatief resultaat toch een streepje kan geven en dus vals positief wordt. Wat vervelend is dat he, want mijn vriendin hadden juist zo iets 'hoe langer je kijkt, hoe donkerder de streep, hoe meer hoop'. Maar ja dat gaat dus eigenlijk niet op😁

15. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Hm.. Bij mij kwam het resultaat altijd tussen de 5 en 10 minuten er op te staan bij de kv2v5.. En zie m'n banner! Anders haalt ze morgen ff een CB met weken indicator? Dan weet ze het meteen zeker

16. Jerels

Jerels Niet meer actief

Ja dat zei ik al over de Clearblue test. Toen gaf ze aan (naast dat die dingen loei duur zijn en je er heel veel 2v5 testen van kan halen) dat ze bang is voor de teleurstelling als er niet zwanger komt te staan. Met streepjes (hoe licht dan ook) houd je toch meer hoop ofzo

17. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Dat gaat wél op ;) als de streep na die 10 min zou komen is het negatief. Maar deze tijd wordt met opdrogen donkerder en deze ziet er prachtig uit! Voorzichtig zijn mag hoor maar heeft zo weinig nut. Ze is nu zwanger dus leef dan ook nu :)

18. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Met vlinder eens, vind je wel erg negatief overkomen.

Gefeliciteerd voor je vriendin in ieder geval! Hartstikke duidelijk zwanger!

19. Jerels

Jerels Niet meer actief

Mijn vriendin heeft weer getest. Ik wil niet negatief overkomen, dus bij deze haar eigen reactie die ze me stuurde vanmorgen:

'Aahhhhh weer getest... Met ochtend urine dit keer. En nog steeds geen knal test, daar was ik eigenlijk wel vanuit gegaan 😁 Als ik eerlijk ben denk ik zelfs dat de test minder positief lijkt dan gistermiddag. En het duurde weer best lang (20 minuten) voordat er iets stond. Dus toch maar die clearblue halen voor morgenvroeg. Had echt gehoopt dat ik inmiddels meer hcg zou moeten aanmaken. Maar ook nog geen druppel bloed, dus houd hoop. Als je op forum kijkt van zwangeren van 1-15 juni dan dienen dat die meiden veel betere testen hebben dan ik. Maakt me zo onzeker 😢Zet jij het op het forum, ben benieuwd wat de forum meiden hier van vinden.'

Bij deze de foto:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,7 KB
      Weergaven:
      31
  20. Jerels

Jerels Niet meer actief

En nog een foto van alleen de test van vanochtend:

Bijgevoegde bestanden: