Vind ze echt positief je kunt niet elke test met elkaar vergelijken de ene vrouw heeft meer hcg dan de ander dus ook eerder een knal test ik had op mijn nod dezelfde als je vriendin en 4dagen na nod een knaller!
Misschien moet ze het even loslaten, hoe moeilijk dat ook is. HCG verdubbelt niet zo snel. Ze heeft gisterenmiddag getest en dus vanochtend en dat hoeft niet meteen op te lopen. Misschien voor nu lekker gaan genieten. Als het misgaat dan heb je daar toch geen invloed op en gaat het gewoon mis, helaas.... ik weet uit ervaring dat dat testen je helemaal gek maakt....
Ik vind de testen juist erg mooi opgelopen. Als je die van gistermiddag (die met middagurine) weg denkt dan zie je dat hij nu toch wel veel duidelijker is. Ik had een lichter streepje en de Clear Blue met wekenindicator gaf al zwanger 1-2 aan. Succes!
Ik zie duidelijk een oploop hoor! Zoals hierboven al gezegd: zou het even loslaten. Testen van 12 uur geleden met nu vergelijken heeft echt weinig zin. Ontspannen en genieten!
Hcg verdubbelt per 2 dagen dus als je 26 en 28 vergelijkt gaat die heel goed. Van gister en vandaag zit ook maar weinig tijd tussen. Geen zorgen. Bij mij miskraam gingen ze echt niet stijgen en bleven allemaal gelijk.
Test is gewoon mooi opgelopen hoor! Je moet die van gistermiddag weg denken want die is te kort geleden. Ik zou er toch een met weken indicator halen voor morgenochtend m. De streepjes zijn duidelijk genoeg om daar een "zwanger 1-2" op te krijgen. Dan is ze zelf gerustgesteld. Niet stressen maar lekker genieten nu, ze is nu echt zwanger! Kan niet missen!
Ik weet niet maar ik heb zon vaag gevoel dat dit gewoon over jouzelf gaat Jerels. Want je vriendin schrijft dat ze op het forum foto's ziet van andere meiden die al positiever zijn. Maar als zij geen account heeft kan ze dat helemaal niet zien. En daar ga ik van uit omdat jij alles voor haar post. En je bent wel heel erg nauw betrokken. Als ik zie hoe snel je soms berichten schrijft dan zou je bijna de hele dag met elkaar aan de tel moeten zitten. Maargoed bedoel dit niet verkeerd. Wil alleen zeggen als dit over jezelf gaat hoef je je absoluut niet te schamen om dat met ons te delen. Ik heb daar in ieder geval geen oordeel over. En als ik het fout heb en dit echt alles over je vriendin gaat, dan wens ik haar een hele fijne zwangerschap toe. Ik zie dat de testjes oplopen. 😊
Het gaat echt niet over mij hoor, ik ben gezegend met een prachtig klein dochtertje. Ze had die foto's van de andere meiden gister op mijn IPad gezien en heeft inderdaad geen account. Ik ga er vanuit dat ze zwanger is en als ze de clearblue heeft gedaan post ik dat nog wel even. Dan kunnen andere meiden in een soortgelijke situatie ook lezen hoe het is afgelopen.
Ik krijg zojuist een appje van mijn vriendin dat de clearblue test aangaf: zwanger 1-2 weken. Hoera!! Ben heel blij voor haar. Iedereen namens haar bedankt voor de reacties en het meedenken!
In woorden geeft toch de echte doorslag he 😊 Feliciteer je vriendin maar het is echt een feit 😊
Klopt! Dat zei ze ook. Dat ene woord 'zwanger' geeft zoveel zelfvertrouwen. Ze had nog steeds bruin slijm verlies, dus dat maakt het voor haar nog iets spannend. Maar hopelijk kan ze er van gaan genieten!
Fijn dat ze toch die test gedaan heeft! Geeft veel duidelijkheid. Gefeliciteerd! En nu lekker genieten
Hoi meiden, Ik krijg net een appje van mijn vriendin dat ze bij het afvegen allemaal rood bloed op haar wc papiertje had 😕 hopelijk zet het niet door en is het een bloedvaatje en geen menstruatie/vroege miskraam. Iemand hier ervaring mee?