Ja op Google zijn positieve en negatieve verhalen te vinden. Inmiddels nog steeds bloedverlies en ze had een stolletje verloren appte ze. Ik hoop het zo voor haar... Iemand ervaringen met bloedverlies en stolsel? Is zo'n stolsel dan baarmoederslijmvlies?
Even een vervolg (vooral voor als meiden ooit in dezelfde situatie komen). Mijn vriendin heeft de hele dag al last van flink bloedverlies (meer dan een normale menstruatie zegt ze). Dit samen met de buikpijn en de stolsels (en haar gevoel) doet de huisarts ook vermoeden dat het waarschijnlijk misse boel is. Ze moet volgende week langskomen voor een inwendig onderzoek om alles na te kijken. Positieve ervaringen na een hele dag vol bloedverlies en buikpijn, zijn welkom...
Hier geen goede ervaring met buikpijn en stolsels,, bij mij was t toen een miskraam geworden.. Hoop voor haar oo beter nieuws!
Bij haar lijkt het ook geen goed nieuws hoor. Heel veel rood bloedverlies, kleine stolsels en ze heeft nog steeds buikpijn apps ze me. Ze is flink van slag (want die clearblue test waar 'zwanger' op stond) was zo'n boost voor haar vertrouwen en dat wordt dan opeens helemaal weggerukt. Hopen dat haar cyclus snel weer op orde is en ze dit keer snel weer zwanger mag raken!
Een laatste update op dit topic van mijn vriendin: de vroege miskraam heeft zich helemaal doorgezet en er was gister ook geen hcg meer gevonden in de bloedtest bij de huisarts. We weten natuurlijk niet of de lichte testen een voorbode waren van een vroege miskraam. Hopelijk hebben andere meiden in een soortgelijke situatie meer succes!
Helaas heb ik vanaf afgelopen maandag hetzelfde meegemaakt. Geluk en verdriet in vrijwel dezelfde week. Helaas geen goed teken het bloedverlies. Jammer voor je vriendin. Hoop dat ze toch snel weer een mooie positieve test heeft.