Wel psz of niet??

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chantal29, 13 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    op ballet schoool deed mijn jongen al schoenen uit en zei:ik ga op sokken ballet dansen' toen zijn leeftijd te jong gevorden werd zei hij:nee ik ben geen 2 jaar oud, ik ben viertig, viertig ik mag ook ballet dansen' diep teleurgesteld dus.

2. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    gentle heeft gelijk, kdv is meer verzorging gericht en heeft meer thuis gevoel. daar heb je vaker die verveel momenten.

3. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ben ook heel lang met mijn dochter naar muziek op schoot geweest. Terwijl anderen al zingend blokken zaten te bouwen wilde zij piano spelen. Al met al ben ik er uiteindelijk mee gestopt omdat ze het gewoon niet leuk vond, beter gezegd saai. Ze zingt thuis engelse popmuziek mee dus kinderliedjes boeien haar niet zo. En veel van het cursusaanbod dat ik nu op internet vind is van heel klein t/m 3 jaar en dan weer vanaf 4 jr t/m een jaar of 6/7 Ik ben bang als ik haar weer ergens aanmeldt voor een peutergroep dat ik weer tegen hetzelfde probleem aan ga lopen. En bij de groep van de 4-jarigen laten ze haar niet toe terwijl ik zeker weet dat ze daar veeeeel beter op haar plek is.

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    er valt toch altijd wat te overleggen met zo een cursusleiding? mijn zoon mag wel eerder dan 3 jaar oud beginnen, als docente het goed vindt. maar op dit moment geen plek in de klas begin september mag hij wel met n nieuwe klas en met een nieuwe docente.

als je je dochter meeneemt bij n proef les kan de docente haar beoordelen.

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    bij ballet is het bijvoorbeeld belangrijk of links rechts goed zit bij de kinderen. maar bij peuter dans niet echt. gymles is dan heftiger bij 5-6 jarigen.zou ik niet aanraden vr n 3 jarige. hoe zelfstandiger dan ook....

6. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Klopt hoor wat je zegt. Mijn mannetje zat 2 dagen op het kdv en is dus behoorlijk zelfstandig (ook in andere situaties/omgeving). Nu gaat hij 1 dag en dan 2 halve dagen naar de psz. maar dat zijn idd hele andere kinderen...daar walst ie zo overheen als je niet uitkijkt. Maar ach lekker spelen daar vind ie ook leuk.

7. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Klopt heb vroeger zelf ballet gedaan en daar is ze met haar 3 jaar ook nog te klein voor. Maar je hebt ook kids dance en weet ik wat allemaal en dat is allemaal vanaf 4 jaar. Dus ik ben nu op zoek naar alternatieven.

Deel Deze Pagina