En dan val je plat op je .........Buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door horselover, 30 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Vandaag 39+1 weken zwanger.
    Waar ik van de week nog dacht poeh je zult maar op je buik vallen, overkwam het mij vandaag:(
    Zomaar uit het niets verloor ik mijn evenwicht naar voren toe, ik probeerde op de been te blijven en stuiterde naar voren.
    De deur was in zicht dus die probeerde ik te grijpen, helaas mis.
    Daar ging ik op mn knieen en toen plat op mn buik en toen was mn kin aan de beurt.............:$ .

Daarna de verloskundige gebeld en die is direct gekomen.
    Buik voelde verder niet gespannen en het hartje was regelmatig en mijn bloeddruk was goed.
    Kortom het voelt allemaal verder oke, ik mag bij twijfel ieder moment bellen.

maar wat kun je dan schrikken!
    Nou kleintje ik zou zeggen kom maar snel dan hoef ik daar geen zorgen meer over te maken

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    O wat eng! Wat fijn dat alles goed is.
    En gefeliciteerd. Ik kan me nog herinneren dat we samen zwanger waren met mijn 2de

3. mellowyellow

mellowyellow Actief lid

4 jan 2014
    117
    0
    0
    Wat schrikken zeg! Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen.
    Wel goed op jezelf letten hoor.

4. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brrr nachtmerrie van elke zwangere. Hopelijk valt het mee en beval je snel

5. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    O wat lijkt me dat schrikken zeg. Pff beterschap. Hoop dat je snel mag bevallen en je kindje in je armen mag houden.

6. mamamama85

mamamama85 Actief lid

5 aug 2014
    281
    0
    0
    OHHHH wat erg!!! Gelukkig hebben jullie er niks ergs aan overgehouden maar wat moet dat een shock zijn gerweest zeg pfffff...

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Bah dat is echt de nachtmerrie van elke zwangere vrouw :$

Gelukkig is er niks aan de hand met je kleintje en met jou.

8. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Hè bah! Protocol bij val op de buik is wel ziekenhuis trouwens. Het kan er nu goed uitzien, maar de eerste 24 uur zijn belangrijk ivm bloedingen placenta enz. Hier zou je vk van op de hoogte moeten zijn. Of was de val wel gebroken, ik bedoel niet direct recht op de buik?
    Sterkte!

9. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oh bah ben er vaak genoeg bang voor geweest! Fijn dat alles tot nu toe gewoon goed lijkt te zijn.. En hopen dat je inderdaad lekker binnenkort bevalt :)

Al zijn er dan weer duizend en een andere dingen waar je je zorgen om kan gaan maken;)

10. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Ik ben vorige week ook gevallen met 39 weken, alleen was het niet zeker of ik echt op mijn buik was gevallen. Ik moest gelijk naar het ziekenhuis en moest ook een nacht blijven. Zou toch maar even met de verloskundige overleggen. Inmiddels ben ik bevallen van een gezonde dochter en heeft ze er niets aan over gehouden, maar ik zou geen risico nemen.

11. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Wat erg een ware nachtmerrie gelukkig gaat het goed ben het wel eens dat ze even echo moeten maken van de placenta stel dat daar wat mis mee is zou je het niet gelijk aan het kindje merken.Sterkte met de shock hopelijk heb je snel je gezonde wondertje

12. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    jeetje zeg dat was zeker even schrikken!
    succes met de laatste lootjes!

13. LadyS4

LadyS4 Lid

11 feb 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry, maar ik snap alleen niet hoe het kan dat het zeker was of je echt op je buik was gevallen. ??

Gelukkig heeft je dochtertje er niets aan overgehouden !!

Anyway ts wat naar zeg.. Ik zou me ook echt zorgen maken. En ik snap heel goed dat je met twijfels loopt. In ieder geval succes !

14. Door misschien flauw te vallen oid??

15. LadyS4

LadyS4 Lid

11 feb 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach tuurlijk. Excuus!

16. blokzijl08

blokzijl08 Actief lid

6 nov 2013
    236
    0
    16
    oo wat schrikken!!!. Hier ook vorige week gevallen plat op mijn buik. ik moest wel voor de zekerheid naar het ziekenhuis en een nacht blijven. Dit was idd in geval van bloeding placenta etc. Hopelijk valt het allemaal mee!!

17. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ook ik was bij vorige zwangerschap gevallen ben ook een dag en nacht opgenomen en inderdaad speciale uitgebreide echo gehad bleek standaard te zijn

18. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Ik ben een paar weken terug ook gevallen. Maar niet op mijn buik. Ik kon de val gelukkig breken. heb ook een echo gehad en aan de hart monitor. Daarna nog een gesprek met de gyn. Dag erna controle. Ik vind persoonlijk dat je weinig gecontroleerd bent.
    Gyn vertelde me wel dat het vrij vaak voor komt dat zwangere vallen. Dit heeft metevenwicht te maken. je draagt nu meer gewicht aan de voorkant.

19. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Ik snap je reactie. Ik ben over een spade gevallen en hard op mijn knieën en handen gevallen. Ik had boodschappen bij mij en die zijn tussen mijn buik en de grond terecht
    gekomen. De boodschappen waren goed beschadigd, maar door de schrik en manier van vallen weet ik dus niet of ik met mijn buik op de boodschappen gevallen ben of dat de boodschappen ergens anders door beschadigd zijn. Daarom weet ik niet zeker of ik op mijn buik gevallen ben.

20. LadyS4

LadyS4 Lid

11 feb 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach ja, ik snap het nu! Was misschien ook niet zo aardig om hardop te twijfelen..

Is je kleine meid lang na de val geboren? Of zat er nog wel een aantal dagen tussen? Misschien een hele stomme vraag maar ben er gewoon nieuwsgierig naar.

Deel Deze Pagina