Vorig jaar heb ik voor mijn verjaardag een senseo gekregen. Ik drink geen koffie en had hem specifiek gevraagd om er chocomel mee te maken. De thee is mij veelste sterk. Maar de chocomel vond ik heerlijk. Nu kan ik het nergens meer terugvinden in de winkel. Volgens het personeel is het uit de handel gehaald... Ik baal hier stevig van.
ja en de thee is ook niet meer te verkrijgen. jammer he! Wij hebben trouwens wel chocomel van milka maar die kan je hier niet krijgen hebben we in venlo gehaald is volgens mij duits
Ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt als je het apparaat echt daarvoor gekocht hebt! Ik vind trouwens zelf een beker nutricia in de magnetron veel lekkerder, dus misschien is dat een alternatief voor je. Ik vond die senseo-chocomel toch vaak wat waterig. De lwaliteit was ook erg wisselend. Overigens weet ik nog wel uit de tijd dat ik het wel dronk, dat het wel vaker moeilijk leverbaar was. Dan zah je het weer een tijdje nergens (ook midden in de winkel) en dan waren ze er ineens weer.
Ik heb ze voor mijn moeder (dus eigenlijk voor mijn zoon) wel eens moeten halen bij de Douwe Egberts winkel, omdat de supermarkt ze bijna nooit had. Heb je het daar ook al eens geprobeerd? Of bevestigt DE ook dat ze uit de handel gaan/zijn? Mijn zoon zal ook teleurgesteld zijn, het is het hoogtepunt van zijn bezoekjes aan oma...
hier zijn ze nog wel te verkrijgen deed er altijd wel extra gaatjes in prikken dan heb je lekker alle chocolade poeder en is ie onwijs lekker hihi die van milka ken ik nog niet waar kan ik die vinden nou word ik wel erg benieuwd
die milka is goddelijk! daar rij ik graag de grens even voor over haha. de chocomel vond ik heel vies maar goed smaken verschillen
Moet je voor die Milka nog een aparte houder hebben, of past die in de koffiepadhouders? Die van de thee en chocomel hebben wij niet....
nee dat is het fijne de poeder doe je in een kop en dan de melkpad in je houder en dan op 1 knopje drukken en dan heb je een heerlijke chocomel