drama 's nachts 16,5 maand

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kissie, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Esmee is sinds twee weken erg onrustig 's nachts, ik weet niet wat ze heeft... Ze gaat meteen slapen om 19 uur, maar wordt daarna om het uur ineens wakker en huilt dan 10 minuutjes en valt weer in slaap, ik ga er dan niet heen. Meestal na 1 uur doet ze dit niet meer.Vanmorgen begon ze hier om 5 uur weer mee, viel weer in slaap en om 6 uur wilde ze niet meer slapen, ze heeft toen pap gehad en nog een uurtje geslapen. Wat zou ze toch kunnen hebben? Ik vind het erg zielig voor haar en ik trek het niet omdat ik net zwanger ben en heeeel erg moe ben!

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    misschien last van de kiesjes?
    dit heeft mijn dochter toen ook gedaan was eventjes en toen weer over
    anders zou ik het ook niet weten

gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap!

3. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    zeer herkenbaar (zie ook http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=93571). ik dacht aan15 maanden sprongetje en leren lopen. maar dat is bij jou misschien niet het geval.
    nu is het ook zo dat de kiesjes van mijn zoontje aan het doorkomen is. hij heeft er nu drie, en er is een vierde op komst. hij zit hevig op zijn speentje en vingertjes te kauwen.

4. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ja ik zit zelf ook te denken aan kiesjes, omdat ze wel gewoon in slaap valt maar dan ineens vanuit het niets begint te huilen en vanzelf weer in slaap valt. Overdag begint ze soms ook ineens heel hard te huilen zonder duidelijke reden...

Deel Deze Pagina