We hebben binnenkort een familiereunie en willen dus met een grote groep personen (ongeveer 20 man), waarbij dus ook kinderen zitten uit eten. We zouden dat graag in utrecht of in directe omgeving van utrecht willen doen. Wie heeft er tips waar we dat het beste kunnen gaan doen?
Of het Wapen van Haarzuylens, tegen Vleuten aan. Hoge Weide vind ik ook erg leuk (mensen met een beperking in de bediening; gerechten zijn meer dan de standaard schnitzel en zo). Ze hebben er ook een speelhoekje.
Hotel Vianen, Life & Cooking. Op vrijdagavond kunnen ze pizza bakken... Enne...koekjes bakken......krijgen ze ook mee naar huis.... Erg leuk...ze hoeven niet stil te zitten aan tafel....kunnen lekker heen en weer lopen, lopend buffet...voor iedereen wat wils....kipnuggets, frikandelletjes, frietjes....voor de kids... roerbak, vis, vlees, salades, aardappels, toetjes....
Eetcafe Bram! Is nieuw.. Zit op de Biltstraat. Eet ik regelmatig met mijn zoontje en die kan echt niet stil zitten. Ze hebben speelgoed, kindermenu, ze kunnen kleuren en genoeg kinderstoelen.!