Nou meiden, Heb echt een ontzettende K*dag zeg......... Hubbie was de laatste dagen niet echt in de stemming om te klussen, dus gisteren toch maar even aan de tand gevoeld. ( Hij zei vorige week namelijk dat het kwam doordat hij het zo druk had op zijn werk ) Nou, het ligt dus niet aan zijn werk! Nee, het ligt aan het feit dat hij het gevoel heeft dat het alleen maar voor een beebje is! Kwam dus van een koude kermis thuis gisteren! Niks klussen, hij voelt zich gepushed... En dat terwijl hij verdorie degene is die constant over beebjes begint! Ik hou me al een tijd gedeisd, om dat ik hier bang voor was... En nou is het toch zover! Deze maand zal het dus wel weer niets worden, baal echt zo verschrikkelijk! Heb tegen hem gezegd dat hij in het vervolg maar moet aangeven wanneer hij wil, dat ik er even klaar mee ben. En dat hij ook maar niet moet beginnen over hoe leuk de kinderkamer zou worden enz enz enz.... omdat ik dat niet eerlijk zou vinden! Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeee , kan verdorie wel janken zeg! Het voelde echt als een klap! Moest het even kwijt hoor.... x
Hey meis, Is idd niet leuk om zo iets te horen! Heel veel succes en sterkte met alles, hopelijk gaat het snel beter met jullie Dikke knuffel!
hey meissie! wat vervelend zeg! ik hoop dat jullie het snel oplossen en vergeet niet met elkaar te blijfen praten he! groetjes bianca
Das wel vervelend ja, als je het beiden graag wilt doe je het toch met plezier...ff ontspannen nu en volgende ronde er weer vol moed tegenaan gaan hoor!
Oh mannen... Soms snap ik ook niets van ze. Aan de ene kant hebben ze het inderdaad over het kamertje enz. en aan de andere kant voelen ze zich gepushed. Aan de andere kant snap ik ook wel, dat het niet leuk moet voelen, als je vrouw alleen maar wilt, omdat er een kleine moet komen. Maar inderdaad blijven praten... En op naar de volgende ronde.