wel slijm, nog geen posi ovu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Flippo123, 12 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

hey hey meiden....
    Ik zit nu op dag 12 van mn cyclus...
    Heb vandaag (een bete hoeveelheid) slijm ontdekt zeg maar... kan er draden van trekken... maar heb nog geen posi ovu testje!
    Ik gebruik de ovu tesjtes van Mat-care overigens en heb van dag 3 t/m 7 clomid 100mg gebruikt....

iemand hier ervaring mee, of een idee over?
    Ik snap het namelijk niet helemaal meer....

2. Flippo123

jammer dat niemand me hiermee kan helpen, we wachten dan maar gewoon af :)

3. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Zou je graag helpen, maarja ben daar ook niet zo in thuis?

Ben wel een tijdje bezig,m aar geen verstand van Clomid etc..

Gebruik zelf wel ovutesten, en ook nog geen positieve test gehad :s En me cyclus is sowieso een zooitje!

Duss sorry!

4. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hoihoi,

Ik heb geen ervaring met clomid..

Maar ik heb wel ovutesten gebruikt en had ook eerder 'slijm' dan een positieve ovutest!! Je bent als het goed is paar dagen voor eisprong al vruchtbaar. Na positieve ovutest springt je ei binnen 24-36 uur.

Dus volgens mij kan het wel kloppen. Ik zou wel vast gaan klussen..:D
    Ik denk dat de positieve test eraan komt!

Ik hoop dat je hier toch wat aan hebt gehad..

Succes! Hopelijk heb je snel een positieve test! en daarna 14 dagen later nog 1!

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik denk dat je lichaam zich aan het klaar maken is voor je vruchtbare dagen en dat je met een paar dagen ook een posi ovutest hebt! Lekker klussen dus :)

6. fafa

fafa Niet meer actief

Volgens mij is je rekbare slijm ook een dag (of twee) vóór je daadwerkelijke eisprong.

Ik heb alleen geen ervaring met ovu-testen, dus ik weet niet wat die aangeven: de dag waarop je moet klussen (dat zou dan je slijm-dag (raar woord, hahaha) zijn of je daadwerkelijke ovulatie?

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Een ovutest geeft aan wanneer je LH piek is. Als je een positieve ovutest hebt, springt je eitje tussen de 24-36 uur :)

8. Flippo123

even ter update...
    Ovu testjes weer geheel wit geworden..
    Temp is omhoog gegaan van 36,59 naar 36,79...
    Wat moet ik hiervan denken? heb ik nu dan toch mn eitje gehad? Naja ik test gewoon vrolijk verder en temp ook vrolijk verder...

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Heb je ook een tempkaartje? Dan kunnen we misschien even mee kijken.

10. Flippo123

Mijn FF pagina kan ik niet meer openen, geen wachtwoord meer van en mn MSN is gehacked ...
    Maar gelukkig heb ik in een words bestandje mijn temp ook bij gehouden :)

Dus als foto deze hierbij gevoegd :)

Bekijk bijlage 52357

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh das balen zeg!

Maar je temp is dus vanochtend met 0.2 omhoog gegaan? Ben benieuwd wat ie morgen (en overmorgen) doet, durf niet te zeggen of je eitje nu wel of niet gesprongen is. Je had nog geen positieve ovutest toch?

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Wat een leuke avater heb je trouwens zeg! :)

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik zit trouwens in precies dezelfde situatie valt me nu op! Mijn temp is vanochtend ook met 0.2 graden gestegen maar heb ook nog negatieve ovutesten.

14. Flippo123

tja wat ik begrepen heb van meerdere mensen is dat niet iedereen een knal posi ovutest krijgen :)
    Dus misschien is er nog hoop voor ons :p

Nee zonder gekheid, zullen we elkaar een beetje op de hoogte houden van ons temp avontuur?

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nee dat heb ik ook gehoord inderdaad. Maar mijn ovutesten verschillende per dag echt behoorlijk van kleur. Bv. CD 15-16-18-21 waren vrij donker, maar de andere dagen maar een heel licht streepje.. Dat vind ik dan wel weer raar. Ik dacht dat zoiets zich alijd op bouwde, van licht naar donkerder en dan positief. En dan natuurlijk weer steeds lichter.

Nou ja, we wachten het maar af.. We kunnen helaas waarschijnlijk niet veel meer doen ;) *zucht*

Maar lijkt mij een goed plan, elkaar op de hoogte houden! Hoop op een tempstijging morgenochtend voor ons allebei :D

16. Flippo123

:)
    Bij mij werden ze op dag 13 donkerder, en vanaf dag 14 weer licht... en nu heb ik alleen nog maar echt een licht streepje... de helft zo licht als de controle streep...
    Ik test gewoon vrolijk verder in ieder geval :)
    Misschien dat de anderen gelijk hebben en mn ei nog moet komen... misschien dat ik helemaal geen ei ga krijgen deze ronde op de clomid 100... misschien heb ik mn eitje al gehad...
    Ik weet het allemaal niet meer in ieder geval :)
    Morgen ochtend om 6:00 gaat mn wekker weer om te tempen.... en dat op mijn vrije dag :p
    We hebben er wat voor over he :p

Vind t wel gezelli als we elkaar een beetje op de hoogte houden :) Zo kunnen we elkaar toch een beetje steunen :)

17. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja ik denk nog niet dat jou ei is geweest. Maar hopelijk krijg je deze ronde wel een ei! Anders moet je naar de 150 Clomid?

Enne, ik heb hier ook elke dag mijn wekker om 6.30 staan. Daarna ga ik gewoon weer vrolijk verder slapen :)
    Ik wou eerst niet aan het tempen beginnen omdat ik dan daarvoor mijn wekker moest zetten, maar ik vond het vrij snel wennen. Weet niet beter nu haha.

18. Flippo123

Idd dan zou ik hierna naar de 150mg moeten... en aangezien ik van de 100mg al behoorlijk last had zie ik er wel tegen op om eerlijk te zijn!

Of mn eitje geweest is... tja... ergens denk ik van niet... maar aan de andere kant heb ik hoop van wel zeg maar.... naja en als t niet is geweest, of nog niet tja ik test toch gewoon vrolijk verder tot mn tesjtes allemaal op zijn... heb er nog 14 te gaan :p
    En tempen doe ik ook vrolijk verder!

Denk je dat jou eitje wel is geweest of ook nog niet trouwens?

19. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh bah vervelend! Waar heb je last van dan?

Haha ik heb nog +/- 35 ovutesten liggen :p Had er afgelopen ronde 50 ingeslagen ;):)

Maar aan je temp te zien is je ei nog niet geweest. Of hij moet nu hoog blijven/stijgen dan denk ik dat ie gisteren geweest zou kunnen zijn, net als bij mij. Maar goed dat zien we morgen of overmorgen pas. En tot die tijd inderdaad blijven we vrolijk testen en tempen ;)

Afwachten, afwachten, afwachten.. Net of we niks beters te doen hebben! ;)

20. Flippo123

Haha dat zwanger proberen te worden heeft wel echt 1 kern woord zeg....
    GEDULD!

Pffff :p

Maar goed iets anders zit er niet op he :)

Van de clomid had ik veel misselijkheids klachten, hoofdpijn, lichtflitsen zien, niet echt lekker dus maar goed...
    En nu achteraf krijg ik allemaal puistjes!!! Ik heb NOOIT puistjes! Dus dat is wel het meest vervelende om eerlijk te zijn!

Ben zooo benieuwd wat morgen ochtend mn temp zal zijn... maar goed dat weten we morgen pas :)
    Ik ga er gewoon van uit dat ie morgen gewoon weer netjes 36,59 zal zijn ofzo :p zoals ie wel vaker is :)

Welke ovu tesjtes gebruik jij eigenlijk?
    Ik die van Mat-Care :) Hiervoor die van kruidvat gebruikt maar hoorde daar niet zulke goede verhalen over...

Naja ik ga in ieder geval mn bedje op zoeken :) Mn kat is me al een uur naar bed aan het kijken :p

(owja en thnx voor je opmerking over mn avatar:p, vind die van jou om eerlijk te zijn ook echt leuk!!! deze avatar beweegt normaal ook maar weet ff niet hoe ik dat hier op dit forum voor elkaar moet krijgen:S)

Deel Deze Pagina