Hahaha ja inderdaad! Maar dat zijn vervelende bijwerkingen van Clomid. Hopelijk hoef je dan niet een nog hogere dosering te hebben.. En puistjes doen geen zeer maar zijn absoluut niet leuk nee! Was het maar vast morgen. Inderdaad, ben ook zo benieuwd naar onze temp's/tempen (of hoe je het ook maar mag schrijven ) Al verwacht ik eigenlijk niet veel van die van mij.. Nou ja, afwachten maar. Ik gebruik dipsticks. Die heb ik via Ebay besteld uit Engeland. Scheelt een heleboel centjes! Ohja, voordat ik deze avater er op had, had ik ook een andere bewegende avater gevonden. Maar toen ik die hier plaatste bewoog ie ook niet. Geen idee hoe dat kan, de ene doet het wel en de andere niet. Misschien ligt het aan de site waar je de avater vandaan haalt ofzo? Nou weltrusten, ik ga ook mijn bed op zoeken als ik de hond heb uitgelaten. Die ligt al te snurken in zijn mand dus die zal mij niet zo lief vinden dat ik hem uit zijn slaap haal
pfff.... nou geen eitje hier hoor,,,, temp is gezakt naar 36,49! Dus gewoon maar gezellig door testen en tempen
CD 18 ondertussen.... Maar met clomid kan je eitje ook later komen dus we wachten maar af... Over een klein half uurtje is het weer tijd voor een ovu testje Maar balen zeg he zo! Zie dat jij op CD22 zit ondertussen.... Nou ik duim gewoon voor ons allebij dat we een eitje krijgen en een eerlijke kas krijgen dat t raak kan zijn.
Haha, nou ik duim ook hartstikke hard voor een ei en een eerlijke kans voor ons allebei! Ja als je uitgaat van je vorige cyclussen die waren 35 dagen en je cyclus zou dat deze ronde ook weer zijn dan moet je ei zeker nog komen! Nou hier nog geen ovutest tijd voor 14.00 uur vanmiddag denk ik. Ben pas net wakker *schaam*
Mijn vorige 2 cyclussen waren een kunstmatige 35 dagen Ze zijn allebij beeindigd door primolut dus ik heb geen idee van hoelang ze normaal zullen zijn geweest Heb die beide cyclussen namelijk ook geen eisprong gehad dus vandaar Maar we duimen in ieder geval hard!!!
Oh okee. Tja, dan is het afwachten inderdaad want je cyclussen hiervoor waren best wel een zooitje. Heeft je gyn geen indicatie gegeven van wanneer je ongeveer je ei zou moeten kunnen verwachten?
jaa de gyn heeft wel een indicatie gegeven Toen ik met de 50mg bezig was zei hij: rond dag 14/15 zal hij er wel zijn... Mooi niet dus En hier op t forum uit ervaringen man andere clomid gebruikers heb ik te horen gekregen dat t ook gemakkelijk pas ergens vanaf dag 20 kan zijn! Dus de hoop is nog niet verloren Ik ben btw ook voor die onregelmatige cyclussen bij de gyn terrecht gekomen
Dan kan die dus inderdaad nog komen! Maar houden ze bij jou dan niet in de gaten wanneer je ei gaat springen? Een vriendin van mij heeft namelijk ook niet elke maand een eisprong van zichzelf. Ik weet niet helemaal precies hoe het bij haar zit, maar zij gaat geloof ik de eerste 2 weken van de nieuwe cyclus naar het ZH. Daar word dan dmv een echo in de gaten gehouden hoe het eitje rijpt en wanneer hij ongeveer springt. Maar dat jij al zo snel bent doorgestuurd naar de gyn zeg! Deed je HA daar niet moeilijk over? Ik ben daarom ook deze ronde gaan tempen om te kijken of ik uberhaupt wel een eisprong heb, aangezien die kans ook kleiner word als je cyclus langer dan 6 weken is..
ik ben naar de HA gegaan toen mijn eerste cyclus zo belachelijk lang duurde (64 dagen) hij zei, eerst maar even ontpillen. Maar mijn cyclus daarna was weer zo lang en toen heeft hij me door gestuurd... Mijn moeder heeft veel moeite moeten doen om mij te krijgen... met hormonen... een 2e kindje heeft er nooit mogen komen want de IVF wondertjes bleven niet plakken. Hier is mijn HA van op de hoogte en daarom ben ik door gestuurd. De eerste afspraak bij de gyn stelde niets voor... even bloedonderzoekje gehad om te kijken of alles hormonaal wel klopt bij me... geen bijzonderheden in mijn bloed te vinden. Maar als jij naar de gyn gaat wordt je partnes ook direct onder de loep gelegd... die bleek dus slecht zaad te hebben bij het 1e onderzoek... het 2e zaadonderzoek is begin komende maand dus nog even afwachten of t dan nog steeds zo slecht is of dat het een eenmalige slechte donatie is geweest. Maar ondertussen zijn we er bij mij dus uit dat ik in de afgelopen bijna 4 maanden geen spontane eisprong heb gehad... niet echt veel dus en daarom slik ik clomid. Al met al weet ik dat we super snel zijn doorgestuurd, maar zo achteraf weet ik niet of ik er wel zo super blij mee ben... al die ziekenhuis bezoekjes... niet echt mijn ding (aangezien ik zelf in t ziekenhuis werk) Maar goed t is voor t goede doel he...
Nee kan me voorstellen dat je niet blij bent met al die ZH bezoekjes. Maar goed, het is wel fijn dat jullie nu al weten dat jij geen eisprong hebt en dat daar nu al actie op ondernomen word! Anders zou dat pas zijn als jullie een jaar bezig waren. Nou hopelijk is het volgende zaadonderzoek van je vriend/man wel oke.. Anders is het eigenlijk een beetje dubbel pech toch? Jij geen ei, hij geen optimale zwemmers.
net een ovu testje gedaan en nadat hij gisteren echt bijna wit was heb ik nu in ene weer een duidelijke streep! Vanvond nog maar eens testen... kijken of ie lichter of donkerder gaat worden! Maar idd ben blij dat we nu al geholpen worden geeft toch iets meer rust zeg maar Ik hoop voor jou zo dat je snel gewoon een eitje gaat krijgen Wachten jullie de volle 12 maanden af voordat je naar de HA stapt? of eerder? Naja hoop eigenlijk dat t gewoon helemaal niet nodig is
Oh kijk dat is mooi nieuws! Inderdaad vanavond nog een doen, misschien komt je eitje er wel aan Ik ga niet de volledige 12 maanden wachten hoor. Daarom ben ik ook begonnen met tempen om te kijken of dat ik een eisprong heb. Als dat niet het geval is sta ik volgende ronde gelijk bij de HA. Er staat namelijk op internet dat indien je cyclus langer als 6 weken duurt dat je dan gelijk naar de HA mag omdat de kans dan groter is dat je geen eisprong hebt. Dat is dus een reden om geen 12 maanden te wachten. Nou ja, laten we hopen dat het niet nodig is.. Maar ik ben er wel een beetje bang voor eigenlijk.