wij willen graag zwanger worden . heb een dochter van 9 maanden . nu ben ik pas gelukkig weer ongesteld geworden . maar hoe bereken ik waneer ik het vruchtbaars ben ben 9 Feb ongesteld geworden ?
Ik zou even een banner maken, dan zie je het meteen. In principe 14 dagen na de eerste dag van je laatste menstruatie. Succes hoop dat het snel raak mag zijn
je kan ook de calculator gebruiken bovenin. Moet je wel een beetje weten wat je gemiddelde cylclus is. succes!
hoi hoi t beste is even afwachten ( natuurlijk wel klussen voor de zekerheid hihi ) tot je weer ongi wordt en dan 9 feb. tellen als eerste dag van je laatste menstruatie en dan tellen tot de eerste dag van je nieuwe menstruatie! en dan kan je bovenaan de pagina hier calculator aan klikken en als je dan de datum invoert en het aantal dag dat er tussen zat ( dat is je cyclus ) invult, dan berekent de pc het voor je echt handig!! suc6 meid!! xxx sabsje
nog een vraagje wij kunne ongeveer tussen 21 en 24 feb klussen waneer zouden we dan op ze vroegst kunne testen ??