Campings Gardameer

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mapje, 14 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mapje

Mapje Niet meer actief

We denken erover volgend jaar naar het Gardameer te gaan. We zoeken een camping met:

- 6 persoons stacaravans
    - leuke animatie voor kinderen 5-12 jaar
    - zwembad met het liefst wel 1 of 2 glijbanen en een peuterbadje

pre: als er ook een restaurant is met terras aan speeltuin o.i.d.

extra pre: als het aan het Gardameer zelf is.

priizen maken me nog niet zoveel uit ik wil gewoon opties verzamelen. Bella Italia vinden we dan weer te massaal dus die dan weer niet.

2. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    Wij stonden bij la quercia voldoet volgens mij aan alles.

3. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Wij zijn paar keer op La Rocca geweest, ligt tussen Garda en Bardolino (opgelet want er is nog een camping met die naam) . Wij vonden het fijn dat het een terassencamping is en je dus vanaf heel veel plekken uitzicht hebt op het meer, ook vanaf het zwembad. En Garda en Bardolino liggen op loopafstand, dus je hoeft niet steeds de auto te pakken om het dorpje in te gaan.
    We zijn ook een keer geweest op camping Weekend. Super de luxe camping! 1x in de week kwam een werkster je chalet schoonmaken:D. Maar het was voor ons toch wat minder een campingsfeer en een beetje te massaal ook. De ligging is wel heel mooi, ook een terrassencamping en een stadje op loopafstand.

Mapje vindt dit leuk.
  4. Mapje

Mapje Niet meer actief

zeker die staat op de lijst (maar ik zoek nog alternatieven)

5. Mapje

Mapje Niet meer actief

Oh ja, andere meren behalve lago maggiore zijn ook een optie!

6. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    @GossipGirlxoxo komt er elk jaar geloof ik, die heeft vast goede tips. Maar ze moet eerst nog thuiskomen ;)

Mapje vindt dit leuk.
  7. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.208
    1.264
    113
    Centrum België
    Zijn hier 4 jaar geleden ook geweest en idd supervakantie gehad!

Mapje vindt dit leuk.
  8. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

ik ben thuis! Onze vakantie zit er helaas weer op! Heb wel voor volgend jaar weer gereserveerd.

9. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Wij komen vanaf 2018 op Bella Italia. We zijn 1x op piani di clodia geweest en weleens op visite op la quercia en della Rosa. Voldoen allemaal aan je eisen.
    Grootste voordeel van la Quercia vind ik vooral het opgespoten zandstrand ipv de kiezels aan het meer.

Mapje vindt dit leuk.
  10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Hoe is dit bevallen? Het komt wat oudbollig over vind ik. Kun je lopen maar Lazise? Ik twijfel voor volgend jaar tussen la quercua en spiaggia d’oro. Wij gingen altijd naar Del garda maar die camping is niet meer wat het was.

Mapje vindt dit leuk.
  11. tuc

tuc Niet meer actief

Piantelle, alleen geen glijbaan wat ik mij herinner.

Mapje vindt dit leuk.
  12. Mapje

Mapje Niet meer actief

Glijbaan is de laatste must hoor. Ze hebben dit jaar enorm genoten van de glijbaan maar ook enorm veel in het “gewone” rechthoekige bad met duikbrillen en springen gespeeld.

nelta en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  13. tuc

tuc Niet meer actief

Het is verder echt een fijne camping, wij zijn er 2x geweest, wel wat jaartjes geleden. Kleine camping in het iets minder drukke deel van het gardameer. Perfecte uitvalsbasis voor uitstapjes. Fijn zwembad, met een leuk animatieteam die van alles verzonnen destijds. Leuke speeltuin ook.

Mapje vindt dit leuk.
  14. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.671
    768
    113
    Wij zijn gisteren over La Quercia gelopen.. vond het niet oubollig overkomen. Manlief kwam er vroeger met zijn ouders en veel was echt vernieuwd etc. Wel oudere en nieuwere sanitairgebouwen, maar allemaal schoon en netjes.. zwembad vond ik ook echt top!

sidmick, Mapje en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  15. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63

wij vonden het ook zeker niet oudbollig. Het is een net schoon park en dit jaar ook vernieuwde huisjes en zwembad/spraypark wat juist nieuw is en ook mooi.

wat ik wel vond dat het een onwijs dure camping was en dat vond ik achteraf gezien zonde wij betaalden zo'n 1000 euro meer ten opzichte van vrienden die bij del garda village zaten. Hun hadden een wat minder mooi huisje en zaten niet bij het strandje maar wij zijn zelf toch meer zwembad types dan strand dus daarvoor hadden we wel kunnen besparen.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  16. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63

17. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Wij zijn er nu. Rustige camping. Helemaal prima.

tuc vindt dit leuk.
  18. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.573
    113
    Vrouw
    Wij hebben een paar jaar terug op camping Fornella gezeten. Vonden het een fijne camping, genoeg vermaak voor jonge kinderen. (Alleen geen glijbanen in het zwembad).
    Ook niet echt een stadje op loopafstand, maar dat vonden wij persoonlijk niet erg. Houden sowieso meer van de rust en wat kleinschaliger en deze camping was daar perfect voor. Kiezelstrandje aan het meer is niet heel groot, maar groot genoeg en ook niet heel druk.

Mapje vindt dit leuk.
  19. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

8 okt 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL
    Klopt. En die daarnaast ook.

20. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Dat straks bij La quarcia is echt fijn. Veel fijner dan het strandje bij Piani di Clodia.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina