Ik ben op zoek naar een leuk zomerjasje. Waar o waar kan ik ze vinden? (niet al te duur maar hoeft ook niet heel goedkoop) Iemand leuke online winkels? Dan twijfel ik nog over de maat. Dochter is 10 juni geboren. Is nu dus ruim 7 maanden, maar ze zit al een tijdje in maat 74. Ze is vrij stevig en niet heel klein. Kan ik dan voor de lente/zomer maatje 80 kopen? In juni wordt ze dus 1 jaar.
Ik zou nog even wachten met kopen. Het is zo moeilijk inschatten welke maat ze straks heeft. Als ze met het jasje lente/zomer/herfst moet doen zou ik voor 86gaan. Dat is voor de lente groot, maar voor het einde van de zomer misschien wel niet. En in de herfst is het vaak ook nog mooi weer. Hier hebben we veel spijkerjasjes met bodywarmer aan gedaan.
ik heb een mooi zomerjasje in de opruiming gekocht op Hummbee.com. is van Noppies en maar 14,38 euro! komen nog wel 4 euro verzendkosten overheen.
is het echt voor de lente/zomer,dan zou ik zeggen combimbt als die te krijgen zijn. Ook ik zit te denken welke maat mijn dochtertje dan nodig heeft,die is 1 maand en heeft kledingmaat 62 en soms al 68. Ze is ook al flink voor haar 1 maand oud.
onze zoon had met 1 jaar al 86, hij gaat nu naar 92. En persoonlijk heb ik de jassen vaak maat groter dan dat ze op dat moment aanhebben. maar het is kijken hoe het uitvalt. ik neem altijd een shirt en broek mee met shoppen die hem royaal is. Dan kan ik het inschatten.
als ze nu al een tijd in 74 zit dan zou ik maat 86 gokken voor een zomerjas! Maar het blijft gokken, want soms vallen jassen heel groot en soms vallen ze kleiner. Mijn zoontje zit ook in 74 en daar zou ik ook nu 86 voor gokken (maar ik heb nog geen leuke jassen gezien, ik denk over een maandje dat ze weer in de winkels komen).
Ik had voor onze dochter vorig jaar maat 80, die zat vorig jaar rond deze tijd in 68/74). Ze heeft hem niet superveel aangehad maar eind van de zomer waren de mouwtjes nog steeds te lang maar de rest paste goed. Nu heb ik een maat 92 voor haar (ook humbee ), kostte uiteindelijk maar een tientje.. Ze zit nu net in 86 maar groeit natuurlijk niet meer heel hard..
Ik vind jassen altijd erg groot vallen, dus ik zou een maat groter kopen. Die kan ze dan begin van de zomer aan, en als hij te krap wordt kan je er altijd nog 1 in de uitverkoop scoren tegen die tijd. Tenminste, zo doe ik dat altijd
oh, en ik zou voor een 86 gaan. ligt natuurlijk ook een beetje aan het merk maar weet dat Dirkje en Noppies bv klein vallen
ik heb wel al een jasje voor mijn dochter gekocht bij de Wibra! knetterroze met witte stipjes, heel gaaf! ze zit nu in mt 80 en heb 86 gekocht, zal moeten passen deze lente/ zomer!