Weglopen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tamio, 29 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamio

Tamio Niet meer actief

Mijn dochter is totaal niet bang om mij uit het oog te verliezen als we bijv. in een winkel zijn. Ze wil alles ontdekken en gaat er constant vandoor. Ze is erg vlug en in een oogwenk weet ze uit het zicht te komen. In de wagen zitten wil ze dan vaak niet, dan gaat ze overstrekken en mopperen dat ze wil lopen. Handje vast wil ze ook niet.
    Is het herkenbaar?

2. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Heel erg!!!!
    En Hugo is op een leeftijd dat ie eigenlijk zou moeten kunnen luisteren, maar ik kan roepen zo hard als ik wil, hij rent er gewoon vandoor.... en ik kan met mijn dikke buik nu niet zo hard er achteraan rennen... ik erger me er groen en geel aan! :evil: :(

3. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    herkenbaar. maar bij mij blijven ze toch echt in de wagen.. beetje afleiden met dat ze een artikel mogen vasthouden, of een soepsteengel en anders maar mopperen.. maar wil niet dat ze straks alle atikelen uit de schappen trekt

4. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ja, gelukkig wil Hugo ook nog wel graag in de wagen, maar af en toe mag hij wel lopen... maar voornamelijk in de wagen en als hij echt niet luistert en hij in de wagen met en niet wil, dan toch! Hij heeft niks te willen, toch?

5. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    heel herkenbaar jelle gaat ook alle kanten op
    (kleindumpje op onderzoekstocht)

als wij weg gaan gaat ie eigenlijk altijd in de buggy

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Heel normaal en heel gezond. Maar voor dit soort kindjes zijn tuigjes uitgevonden! Ideale oplossing!

7. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Heel herkenbaar, maar hier heeft Jelle dan toch echt pech. Mama is de baas in zo'n geval... :) Hij wil graag zelf lopen, maar dan wel een handje geven, zo niet dan terug in de wagen... Vooral nu ik bijna uitgerekend ben zie ik het echt niet zitten om achter hem aan te gaan hollen... :) Want op de een of andere manier zijn ze dan ineens een stuk sneller als thuis... :D

8. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Mijn zoontje gaat gewoon in de wagen met boodschappen doen en winkelen. ik ga wel gewoon met hem buitenlopen, maar dan wil hij nog niet aan het handje. ik heb tijdens het winkelen wel een soepstengel of zo bij, meestal is hij het beu bij de kassa :)

9. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Heel herkenbaar!

Bij mij blijft Sophie echt in de wagen,beetje afleiden idd met een koekje of rozijntjes en als we helemaal klaar zijn mag ze naar huis toe lopen,wel aan mijn hand,doet ze dat niet hup weer in de wagen....dan maar krijsen jammer dan...
    Ik moet zeggen dat ze nu wel beter begint te luisteren...mag ook wel ;)

10. Dushi

Dushi Niet meer actief

Hier ook een dondersteen!

Ze komt wel direct terugrennen als ik roep dat ik wegga.
    Als ze aan je hand gaat hangen is ook zo irritant. Ik laat haar dan los, zodat ze maar op de grond gaat liggen. Echt pubergedrag.

Ze ziet alles als een spelletje.

11. aukie

aukie Actief lid

6 apr 2008
    343
    0
    0
    Ik vind tuigjes echt afschuwelijk. Hier in Dublin zie je ze regelmatig en ik heb altijd het idee dat er een hond wordt uitgelaten. Ik kan me als zwangere er absoluut iets bij voorstellen, maar voor de rest zie ik echt geen reden waarom je tuigje zou gebruiken. En die polsbandjes vind ik dan nog wel okay, maar die echte tuigjes, bah, kan er echt niets mee.

Maar afijn, Nathan loopt nog niet en ik piep wellicht wel anders over een paar maanden, hihi

12. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

idd zijn iedeaal, ik heb ook in zon tuigje gelopen hahah en aangezien mijn dochter volgens mijn ouders nu al kwa gedrag als 2 druppels water op mij lijkt, zal zij ook een tuigje aan krijgen(heb riemen en halsbanden genoeg hahaha)

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.230
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva mag alleen lopen als ík daar zin in heb. Meestal als ik klaar met ben de dingen die ik moet hebben en we richting huis gaan. Maar dan gaat ze na een kwartier ook weer lekker de wagen in want ze loopt absoluut niet door en rent overal achteraan (in de verkeerde richting :)). En ze luistert ook nog niet zo goed en maakt overal een geintje van. Heel grappig hoor maar we moeten ook weer naar huis ;).

Als papa er ook bij is mag ze vaak wel lopen, dan kan 1 van ons er achteraan rennen als het moet. Tuigje gaat hier echt niet komen, ik vind die dingen ook verschrikkelijk. Ze moet gewoon leren luisteren en anders maar in de wagen. Op een gegeven moment zal ze de leeftijd krijgen dat ze het snapt/er iets mee doet ;).

Deel Deze Pagina