beetje jaloers...!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Marie26, Jan 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    Hoi allemaal,

Moet even m'n hart luchten. Afgelopen week dacht ik echt zwanger te zijn omdat ik over tijd was en ook veel moest plassen. Maar helaas.
    Ik had me er bij neergelegd, je kan ook niet anders.
    Tenminste dat dacht ik. Vandaag kwam een collega op het werk met het nieuws dat ze zwanger is. Hoewel ik het hartstikke gaaf voor haar vind,
    ben ik ondertussen wel een beetje jaloers en lijkt het wel alsof ik nu nog minder goed kan wachten totdat we weer aan de klus mogen!
    Bah, wat voelt dat vervelend! Hoop zo dat het ons ook gegund is, en dan binnenkort het liefst!

Groetjes Marie

2. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    Kan ik me heel goed voorstellen Marie.

Hoop voor je dat het snel lukt.

*Knuffel*

Noa

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oei...das ff auw inderdaad.
    Wie weet heb jij volgende maand een smile die er niet af te krijgen is!
    Succes!

4. schatje1

schatje1 Niet meer actief

jah is natuurlijk balen maar jah komt allemaal wel goed denk ik ;)

5. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Ik herken het wel een beetje hoor, heb 2 zwangere zussen. Echt schatten en gun ze heel erg hun wondertje maar soms is het wel eens een beetje dubbel. Onze tijd komt ook wel zullen we maar zeggen ! standaard rotzinnetje he maar positief denken doet goed !

Liefs, Bibu !

6. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    Ja, onze tijd komt ook nog!
    Dat lijkt me helemaal lastig, als allebei je zussen zwanger zijn terwijl jij zo graag wilt.
    Geduld is een schone zaak, dat blijkt wel weer.
    Je zou toch zeggen dat onze tijd ook nog gaat komen! Ik hoop dus voor jou dat het ook gauw twee streepjes zijn op je test!

Liefs Marie

7. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Dankjewel, mijn ene zusje is zelfs ongepland en door de pil heen zwanger geworden ! Ze zijn er nu wel heel erg blij mee en tante worden is ook super. Wij gaan er ook deze maand weer voor en we houden hoop, dat doet een mens goed.

8. schatje1

schatje1 Niet meer actief

jah maar toch van je zelf is nog leuker:D:D

9. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    Het is je wel gegund hoor om mama te worden.
    Ook al lijkt tante worden me heel leuk.
    Nou even de moed erin houden. Klinkt ook weer zo makkelijk, maar ondertussen...!

10. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Ja, het mag van mij ook snel zover zijn hoor. We hebben al 2 nichtjes en als ik mijn ventje bezig zie met die 2 dan smelt mijn hart echt !

11. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    Heerlijk is dat he, je mannetje bezig zien met andere kindjes. Als ik dat zie bij mijn lief, smelt ik soms ook. Hoewel hij voor zijn neefjes niet echt gezellig is. Alleen achter de spelcomputer!

12. murizzz1

murizzz1 Niet meer actief

Af en toe mag je best btje jaloers zijn toch!
    Je gunt het een ander maar jezelf net zo goed. Heb een zwangere zus, collega en vriendin. Vind het geweldig om hun verhalen te horen maar zou zelf ook zo vreselijkgraag een verhaal willen vertellen over onze toekomstige beebie.
    Maar idd onze tijd komst vast. Hoop dat het opschiet.

13. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    En we denken maar zo, hoop doet leven ! We doen ons best en meer kunnen we er niet van maken. En tot die tijd leven we ons uit op neefjes, nichtjes, kindertjes van vriendinnen, buurtkindertjes enz.

14. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    Je mag soms ook best jaloers zijn. Terwijl ik dat normaal eigenlijk niet snel ben moet ik zeggen.
    En zolang je het een ander maar gunt, dan is het goed. Nou, dat doen we allemaal hier, anders zaten we niet op zo'n forum als dit.
    Maar toch, ik wou dat ik er nu iets aan kon doen, maar moet alleen maar, net als jullie, wachten, wachten en nog eens wachten!
    Heb dus besloten deze maand ovulatietesten te gaan gebruiken. Hebben jullie daar ervaring mee?
    Ik heb gelezen dat je ze elke dag rond hetzelfde tijdstip moet 'gebruiken', hoop alleen dat dat lukt met m'n werk (werk 5 dagen per week).

Groetjes Marie

15. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    dan vertroetelen we die kindjes gewoon maar extra!

16. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Wij beginnen ook deze maand met ovu testen, heb vandaag de eerste gebruikt maar mocht 4 uur niet plassen en dat redt ik echt niet hoor !
    Heb nu de digitale besteld van clear blue, hopelijk zijn ze er op tijd. zijn wel wat duurder maar die mag je met ochtend urine doen en dat is wel een uitkomst voor mij.

17. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    mag ik vragen wat die clear bleu kosten, en hoeveel je er dan voor hebt? 4 uur niet plassen, vind ik ook een aardig karwei, moet ik zeggen!
    Is er verder nog iets bijzonders met de ovutesten van clear bleu?

18. murizzz1

murizzz1 Niet meer actief

Ik heb een geweldig lief mannetje van bijna 5 jaar!
    Hij vraagt af en toe naar een broertje of zusje. Zou hem ook zo graag blij willen maken daar mee. Hij begint er steeds vaker over. Dat hij flesjes gaat geven en dat hij dan grote broer wordt. Zou zijn bekkie wel eens willen zien als ik hem kan vertellen dat het zover is...
    Ovu testen heb ik gebruikt van CB. De digitale. Ik vind ze erg handig. Smiley op vruchtbare dag en zo niet een nulletje. Staat heel duidelijk in bijsluiter.

19. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi ik heb ze besteld op www.e-condooms.nl
    zijn er 7 voor 30.89 incl. verzendkosten en BTW

Je mag ze met ochtend urine doen en krijgt een smile op de vruchtbare dagen.

Ik heb nu de stripjes van matcare 5 voor 7.49 uit mijn hoofd maar dan mag je niet met ochtend urine testen en mag je 4 uur van te voren niet plassen, hield het vandaag maar 2 uur met heel veel moeite vol en toen ik de test deed was het eerste streepje zo licht dat een tweede streepje onzichtbaar moet zijn lijkt mij, ben dus bang mijn eitje te missen vandaar mijn voorkeur voor de digitale.

20. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    Dank je voor je reactie.
    Wat lief zo'n manneke dat graag een broertje of zusje wilt! Hoop dat het snel raak mag zijn joh!

P.s wat kosten die clear bleu en kan ik die ook ergens online bestellen, of zijn ze alleen in een drogisterij verkrijgbaar?

Share This Page