Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    je hebt idd een positieve test, ik denk dat je vandaag of morgen je ei hebt, dus probeer deze dagen nog eens te klussen, dan heb je de grootste kans....
    Succes!

2. Paulienn

Paulienn Actief lid

21 nov 2008
    173
    0
    0
    Maar het kan dus niet zo zijn dat ik mijn ei al heb gehad?

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Jeetje, wat is het hier ineens druk!
    Heb niet alles gelezen hoor,wel even dat van Hummie.

:D Hummie, kon je toch niet wegblijven? ;) Snap ik wel, dat is ook best lastig, ook omdat je ergens je verhaal kwijt wilt he?
    'gelukkig' zijn de dijken doorgebroken. Niet leuk, maar ik zeg gelukkig, want dan kan je met de nieuwe ronde gaan beginnen.
    Als het maar wegblijft zonder aanwijsbare reden,dan lijkt me dat zo onzeker.

Ik had net gigantische kramp in mijn buik, zo erg dat ik helemaal krom ging staan :( Was maar even gelukkig,maar wat dit is, geen idee.
    Maar ja, wat mijn lijf ook wil vertellen,pas bij een positieve test geloof ik er iets van. Tot die tijd geloof ik niet meer in al die symptomen vooraf!

X mex

4. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ja wat een drukte ineens haha! :)

Mex, meid, ja wat dat nou weer is die kramp?! :confused: idd, thats the spirit! we gaan alleen nog maar af op een positieve test! :D maar wel spannend mex, ben heel benieuwd voor je! ;) Hierna nog maar 3 dagen.... Oehhh de tjd vliegt voorbij! Ga je maandag een test doen? je hebt een goede instelling merk ik, goed van je!

meis, ik hoop dat 2009 ons jaar is en dat we samen met de andere meiden hier allemaal zwanger mogen worden/ zijn! :D

x humm

5. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    hoi daantje,
    ik vind hem er positief uitzien, maar then again, ik heb echt een hele rits testen liggen die anderen als positief zouden zien.
    Een dag ongi is idd geen ongi. Over een paar dagen maar eens een zwangerschapstest doen meid, misschien was het wel een innestelingsbloeding!

groetjes, star

6. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    Hoi Aphrodite,
    een vaag streepje betekent nog geen ei, maar waarschijnlijk wel dat hij eraan zit te komen. Als hij morgen donker is dan heb je je ei binnen 24 tot 48 uur dus zaterdag of zondag. Het beste is dus om dan vanavond, vrijdag en zaterdag te klussen (als dat lukt natuurlijk, om de dag zou ook voldoende moeten zijn ;) )
    succes!

gr. star

7. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    hoi hoi meiden/vrouwen
    bedankt voor jullie reacties steld me weer gerust! ben ontzettend benieuwd of we optijd waren zoals ik al zei woensdag was ie heeeeeel donker donderdag ook misschien zelfs nog donkerder en vrijdag gelijk en zaterdag minder....ben ontzettend benieuwd! we hebben donderdag nacht 2x geklust dus ik hoop het! we zullen het met de kerst weten hihi zou leuk zijn heb ik mooi kado ;)
    ergens denk ik dat t wel zo kan zijn...heb niet echt syptomen maar mn borsten killen me! ze doen zo;n zeer! normaal doen allen bij mn ei mn tepels zeer daardoor weet ik meestal dat mn ei komt vlak daarna is het over en 1a2 dagen voor mn ongi doen mn tepels weer zeer maar nu zijn het echt mn borsten! o en ik had vrijdag wat last van mn buik kan dat mn ei zijn geweest?!?!?!
    nou meiden ontzettend bedankt en veel succes allemaal

8. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

Denk dat dat wel moet lukken ;)
    Al moet om de dag beter zijn? Maar ik wil het ook helemaal niet riskeren dat ik de eisprong mis.. dus hoe vaker hoe beter :D

9. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hummie :D
    Nou, soms heb ik the spirit hoor ;). Nu zeker, maar als ik ongi ben dan 'piep' ik die dag wel even anders,hihihi.
    Maar ja, het is dan gewoon zo, ik kan mezelf niet zwanger denken! (alhoewel...;))
    Echt hoor, ik dacht zo dat jij zwanger zou zijn! Vandaar ook dat ik niet luister naar alles wat er binnen gebeurd, maar het nu maar op me af laat komen.

Ik ben wel van plan om maandag te testen,als het nog nodig is, want alles lijkt op de devils!

Slaap lekker allemaal! X mex

10. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    he hummie en mex,

we hebben inderdaad ineens gezelschap!
    Goeie instelling mex, blijf dat volhouden! Ik ben erg benieuwd hoor! mmm die kramp lijkt me niet echt fijn, kan dat ook een symptoom zijn?
    Succes met die laatste dagen op het wachtbankje!

hummie, ben blij voor je dat het doorzet: op naar een nieuwe ronde! Welke testen heb jij besteld?
    Ik baal iig van mijn babyboomtesten, deze bestel ik nooit meer!

Ik heb nog geen foto kunnen maken van mijn test van vandaag, maar denk dat ik die van zondag het donkerste vond, die van vandaag was een klein beetje lichter en een stuk smaller... Ben benieuwd naar mijn temp morgen! Daar vertrouw ik meer op.
    Verder gelukkig geen hoofdpijn en buikpijn meer. We zullen zien, nu gaat het echte wachten aanbreken!
    liefs, star

11. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    sweet dreams, mex! lekker dromen over beebs!

x

12. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Star!

idd maar even op je temp vertrouwen nu, je ei is dan in ieder geval geweest moet je maar denken... Nu afwachten meid! Jij kan woensdag testen? duim voor je hoor, ben heel benieuwd! ;)

heb nu sensitest ovu tests besteld en nu al in huis!, hiervoor had ik matcare, was ook prima, maar las hele goede berichten over sensi, dus vandaar deze es proberen...

liefs humm

13. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    nou als ei ergens deze week geweest is (ben benieuwd waar ff kruis gaat zetten) dan kan ik voorlopig nog niet testen hoor. Mijn vorige cyclus had ik een LF van 18 dagen.
    Misschien dat ik toch wel ga testen om meer zekerheid te hebben voor onze vakantie, ben ik nog niet uit. Heb nu toch nog 5 dipsticks liggen...

Ik heb ook goede verhalen gehoord over sensitest ja. Ben benieuwd naar je ervaringen.
    Ik ga ook slapen,
    truste, x

14. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    o, zat naar je banner te kijken, maar dat gaat dus even niet op..... Ja afwachten dan nog even! hou ons op de hoogte.

slaap ze! liefs

15. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hey meiden mag ik jullie hier ook even pesten? Ben deze ronde voor het eerst met ovustesten begonnen. Ik test nu 6 dagen en de sticks zijn best wisselend, de ene dag lichter dan de ander, maar er staat wel elke dag een streep. Kan het dus straks zo zijn dat de test van de een op de andere dag donker is? Ben een beetje nerveus dat ik mn ei mis haha!

16. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ja klopt ik heb mijn hele cyclus een lichte roze streep en de dag voor mijn ei 2 vette paarse strepen gehad dus lekker door testen je krijgt ook binnenkort van die mooie testen!

17. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    hoi nonja,

ja praat gezellig mee! daar is een forum toch voor... ;)

blijf nog gewoon even doortesten hij wordt vanzelf op een dag ineens donkerder als je ei komt, echt! tot die tijd in ieder geval om de dag blijven klussen, dan zit je altijd goed. :D

liefs

18. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Bedankt voor jullie reactie! Ik ben benieuwd... wat zal ik blij zijn als er 2 streepjes staan, haha alsof het een zwtest is. En idd tot die tijd blijf ik gewoon lekker doorklussen ;).
    @Michelle2007 jij kan bijna testen..spannend! Heb je al voortekenen?
    @Hummie ik had al ergens in een topic gelezen dat jij met een nieuwe ronde bent gestart, jammer! Ik hoop dat het snel raak is voor je.

19. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ja wel heel veel tekens maar denk dat mijn lichaam mij voor de gek houd dus zal wel ongesteld worden jammer maar dan volgende ronde meer kans hoop ik!
    en jij succes meis gaat je lukken!

20. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @ nonja, dankje meid, was idd balen :( maar nieuwe ronde nieuwe kansen, we gaan er weer voor! :D Ik had bij mijn ovu test de vorige ronde (ook 1e keer met ovu's) eerst ook geen streepjes, en begon al te twijfelen of ik wel een ei had... en ineens was de streep er , wat een gelukkig gevoel geeft dat! weet wat je bedoeld :D was idd ook erg blij! succes meid met testen!

@ michelle, spannend idd meid, hoop dat er geen :evil: komen! ben benieuwd, wanneer ga je een test doen? duim voor je hoor!

x

Deel Deze Pagina