denk na het weekend hummie mits er geen duivels zijn hihi we gaan hopen van niet en meis voor jou ligt er weer een nieuwe kans klaar! sterkte
Succes meiden en bedankt voor jullie lieve reacties! Als ik 2 mooie streepjes heb zal ik me hier weer melden... Enne michelle ik zal voor je duimen, wie weet helpt het .
@ nonja, idd laten weten hier, ben benieuwd! succes. klusserde klus ze! @michelle, goed dat je kan wachten, duim voor je... en ook laten weten hier he? zoek zo mijn nestje op, slaap ze meiden! x
goeiemorgen! hum, ik kon mijn banner niet langer instellen dat 39 dagen, maar weet ook niet hoe lang ´t gaat worden... vanochtend temp weer 36.7 dus lager grr! (sorry, ben een beetje gefrustreed :x , maar dat trekt zo wel weer weg) aylin en hannah, we horen niets meer van jullie? hoe gaat 't meiden? mex, nog maar drie daagjes! Heb je nog last gehad van krampen? liefs,
Goedemorgen! Even snel voor ik wegga... Hummie...ik heb ook sensitest, prima vind ik ze. Maar ja, ik had hiervoor kruidvat, dus niet echt goed vergelijkingsmateriaal he? Star...hoe is het met je temperatuur? Is ie hoog gebleven? Michelle.... ik zie dat je kan testen vandaag! Ga je dat ook doen? Zo ja...succes ! Alle nieuwkomers hier: welkom en succes! Ik ga, kerst vieren op mijn werk! Is een school,dus dat wordt een drukke gezellige boel ! X mex
@ star,ah, vandaar zo je banner! jeetje dat is weer frustrerend die temp! maar afwachten meid, kan nog alle kanten op... ben heel benieuwd, duim voor je hoor! @mex: nou dan gaat de dag lekker snel voorbij moet je maar denken! nog maar 2 dagen hierna, jihaaaaah! hoe voel je je meid, geen krampjes meer? ben druk aan het duimen dat het voor jullie wel raak is meiden! enne, aylin weet nog niks, (vertel het even voor je meid, ze zijn benieuwd naar je ) @hannah, ben benieuwd hoe het met jou afloopt, hoop in het weekend weer wat van je te horen meid! liefs humm
Ik heb gister een ovu test gedaan en die was zeker positief (zie album) vandaag weer een ovu test gedaan en nog steeds positief.. Hoe kan dat?
dat kan, kijk even welke het duidelijkst is, het donkerst. een lh piek kan 24 uur duren, na je piek komt je ei 24- 48 uur later, dus het kan dat je een dag later ook nog posi test! klusserdeklus meid! succes. Je zal zien dat je ovu test morgen lichter is (uitzonderingen daar gelaten....) als het goed is dus. succes.
daar heb ik nu ook last van met de kruidvat ovu test.. gister was mijn ovu test positief.. terwijl ik al 4 maanden lang maar 2 x 1 dagje ongi ben geweest, en absoluut in die tijd geen ei heb gevoeld... zelfs 5 dagen terug nog 1 dag ongi, en niet zwanger, maar mijn ovu test gaf gister positief aan, volgens mij vandaag weer, maar weet niet zeker ( kan iemand daarvoor even in mijn album kijken?) volgens mij zijn die kruidvat ovu testen gewoon rommel.. anders snap ik niet waarom die bij mij positief aangeeft 5 dagen na mijn 1e dag ongi..
Hallo allemaal! ik volg dit topic al een tijdje en reageer zomaar zonder me "voor te stellen" Sorry... Ik ben deze maand voor het eerst begonnen met sensitest ovutests, omdat we nu ongeveer een half jaar 'bezig zijn' voor de tweede. Gisteren had ik voor het eerst een positieve test, vandaag was ie weer negatief. Normaal heb ik een cyclus van 27 a 28 dagen, dus mijn ei komt rond dag 16 (best laat toch?). We hebben de 3 afgelopen dagen elke avond geklust. Meer kunnen we toch niet doen? Iedereen nog veel succes met klussen of wachten
Ze lijken me beide positief. Op zich zou dat kunnen, je LH piek kan een dag of 2 duren, maar aan de andere kant heb ik veel negatieve berichten over kruitvat ovutests gelezen (dat ze langere tijd positief aangeven)....
Ik gebruik inderdaad de testen van kruidvat.. Maandag heb ik erge steken in mijn buikgehad eergister en gister weer.. De test is ongeveer even donker maar wel donkerder als de test streep..
Ze zijn allebei even donker.. En het stomme is hoe komt het dan dat ik maandag woensdag en donderdag steken had? Is dat dan wat anders?
Paulien...de testen van het kruidvat staan hierom bekend! Die testen geven vaker dan je lief is een positief resultaat. Ik heb er zelf ervaring mee en ik werd er niet blij van. Volgens de testen van het kruidvat had ik 3x in de maand een lh-piek, van minstens 4 dagen. Mijn advies.... andere testen! Hummie, inderdaad nog 2 dagen. Gaat nu snel! Vanmorgen was de temp nog 37,0'C,maar deze is dus aan het zakken. Al is het maar met 0.1 graad. Ik heb vannacht heel veel kramp gehad, er ook uit geweest om maar te kijken want ik dacht echt dat ik ongesteld was. Vandaag overdag weinig kramp, even gemerkt onder het eten rond 12u,maar daarna minder. Maar zoals ik al eerder zei...de kramp voelt als de naderende menstruatie en daar hou ik dan ook rekening mee. Want misselijk, pijnlijke boobs, duizelig of wat dan ook.... daar heb ik helemaal geen last van Star, sorry, had eroverheen gelezen dat je temp weer was gezakt... GRRRR Michelle.... verstandig dat je even wacht. Een dalende temperatuur kan helaas een voorbode zijn he? Groetjes, mex Groetjes, mex
ja precies hij is weer met 0,1 gezalt dus ben benieuwd wat hij morgen doet als ik vandaag niet ongesteld wordt! maar voor jou is het ook spannend aan het worden... en geen voortekens wil niet altijd wat zeggen hoor bij mijn vorige zwangerschap had ik ook nergens last van alleen moe! en ik zit hier nu met lichte krampjes en hoofdpijn te type dus... maar hoofdpijn is vaak ook een teken van ongi dus we wachten wel af! groetjes