Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    toevallig ging ik net naar de wc en veegde ik wat roze af...jammer zal wel nod aan komen..
    maar normaal altijd mijn hele leven al zo geweest als ik ongesteld werd barste er altijd een vulkaan zeg maar was nooit een klein beetje bloed als ik ongesteld moest worden maar meteen storm zeg maar!
    dus daarom vindt ik dit zo vaag iemand hier ervaring mee?
    dit kan geen innesteling meer zijn toch/?

2. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey Michelle...
    Ja, mijn temp is vanmorgen ook met 0.1 gezakt... En aangezien ik dit vorige ronde ook had, een dalende temp, verwacht ik er niet veel van.

Tja, dat rozeverlies, daar kan ik weinig over zeggen. Ik heb dat zelf nog nooit gehad. Maar wat ik van horen,zeggen en lezen heb, is dat de innesteling volgens mij al eerder had moeten plaatsvinden. Na innesteling neemt het HCG toe en daarom kan je dan rond NOD testen.

Hopelijk pakt het goed uit voor je!

3. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    het roze is alweer opgehouden dus misschien toch nog een goede kans maar als ik alles goed bereken zou ik pas morgen of overmorgen mijn nod moeten hebben dus misschien is er nog kans voor mij?
    en mijn bbm is ook nog helemaal gesloten en volgens mij zeiden ze dat als je ongesteld ging worden dat die iets open ging staan ofzo!
    dus wie weet maak ik nog kans maar ik zelf geloof er ook weinig van!

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    :( van die baarmoedermond heb ik geen verstand.... Sterker nog, daar ga ik niet voelen! Maar wat je zegt zou best kunnen, het moet er dan toch uit als je ongesteld zou worden, nietwaar?
    En als er iets gesloten is, kan het er ook niet uit.

Als ik mijn FF moet geloven, heb ik 6 dec mijn ei gehad. 14 dagen erbij en dan...20 dec. Dat is morgen. Maar zelf denk ik dat 7dec mijn ei was en dus nog even wachten.

Sinds een uurtje of 2 heb ik wel weer enorme pijnlijke (.)(.), dat was na maandag helemaal weg.
    Afwachten waar dit nu bij hoort!

Groetjes, mex

5. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    he mex,
    zou je soms ook niet willen dat de dagen sneller gingen? Hoop voor je dat die devils wegblijven en dat je over drie dagen toch een positest in je handen hebt!

michelle, ik heb ook wel eens gelezen dat het vaker voor komt dat je aan 't begin van een zwangerschap licht bloedverlies hebt, doordat je baarmoeder en vagina beter doorbloed raken en bijv. na seks of bij iets te hard persen als je naar de toilet gaat, zo'n haarvaatje knapt.
    Zeker als normaal gesproken de dijken gelijk losbreken zou ik nog even moed houden hoor meid, 0.1 graden is erg weinig om te zakken! Ik duim voor je dat je temp morgen weer hoog is!

liefs, star

6. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hihi star, dat heb ik soms ook wel ja! Soms gaan de dagen zo traag, maar het valt me tot nu toe erg mee, ik vind het best snel gaan.
    De vorige ronde was ik veel meer gefocused op de NOD, nu heb ik dat minder. Ik vind het alleen zo apart dat ik er nu zo rustig in sta, soms zelfs ijzig rustig. Ik laat het zo goed als over mij heenkomen. Al denk ik,dat als er wel devils komen, dat ik door die ijzige rust misschien wel heel teleurgesteld zal zijn.

Jij nog 4 dagen, ik ga voor ons beiden duimen :D!

Groetjes, mex

7. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    mijn temp is nog meer gezakt en ben nu echt ongesteld dus op naar een nieuwe ronde!
    hoop dat jij over 3 dagen een positieve test in handen mag nemen!

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Michelle...gatver! :(
    Wel mooi dat je temp zakt en je ook daadwerkelijk ongesteld wordt en dat je er niet nog een dag of 2 op hoef te wachten.
    Zo kan je nieuwe cyclus meteen beginnen en dus op naar de klus ;)

Mijn temp is nog 37'C, nog altijd boven de lijn. Maar het is voor mij dan ook nog geen D-Day.
    Ik zit vandaag op dag 28 van de cyclus, 14 dagen na de eisprong. Ei was op 6 dec volgens FF.
    Vorige ronde was de fase na ei volgens FF 15 dagen, dus afwachten!
    Alles lijkt erop dat de devils eraan komen, maar ja, zoals ik al eerder zei...niets is wat het lijkt met het lijf als je bezig bent met zwanger worden!

Fijne dag vandaag!

Groetjes,mex

9. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Mexie, schiet lekker op nu meid! fingers crossed hier voor je! hoop dat er geen :evil: doorbreken en dat je overmorgen (iehhhh, wat klinkt dat lekker dichtbij!) een dikke vette posi test in je handen hebt! :D nog krampjes gehad?

@ Michelle, he balen meid :( Dikke knuf van mij! Nou kop op, door naar een nieuwe frisse ronde! :D 2009 wordt ons jaar meid! ;)

@star, wat doet je temp meis, gaat het goed? :D

@hannah, meid als je weer meeleest ben ik heel benieuwd hoe het jou vergaan is deze week! :D

liefs humm

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey Hummie!
    Ja, de tijd gaat nu inderdaad snel! En dat is ook lekker voor jou,want dan kan je weer gaan uitkijken naar eisprong en klussen ;)

Ik voel soms van alles, soms helemaal niets. En weet je, ik heb geen idee meer onder welk 'kopje' ik dat zou moeten plaatsten, dus dat laat ik dan ook maar.
    En mijn gevoel begrijp ik al helemaal niet meer, hihihi, de ene keer denk ik "zal het dan toch?". De andere keer denk ik:"owww, daar komen de devils!"

Ben jij de afgelopen dagen een beetje goed doorgekomen?

X mex

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

de ovu testen van kruidvat reken ik nu officieel tot troep! heb nu 3 dagen achter elkaar een positieve test ( zie album) terwijl ik bij de eerste test 4 dagen geleden nog ongi was..

nu maar even zoeken welke ovu testen wel goed zijn :)

12. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    michelle, balen zeg! Op naar de volgende ronde, hoop dat het nieuwe jaar meer geluk voor je brengt.

mex, spannend hoor, maar erg knap dat je zo nuchter blijft.

mijn temp was vandaag weer 36.7 hij blijft dus niet zo hoog. FF geeft ook nog geen kruis aan. Ook de ovutesten blijven hetzelfde. Dus weet het niet meer.. Gewoon maar afwachten.
    Heb gisteren bedacht dat ik pas van die onwijs lange cyclussen heb sinds ik dagravit vitaminen slik.. denk dat ik volgende week maar weer gewone foliumzuurtabletjes ga halen, misschien dat dat toch beter is.
    Meiden, fijn weekend!

13. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    @Daantje22 Balen meid, zo heb je er nog niks aan. Ik lees overal goede verhalen of sensitest en matcare dipsticks, misschien die de volgende ronde proberen?

14. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Daantje...heel goed dat je die testen de deur uitdoet! Ik heb er ook geen goede ervaring mee. Ze zijn wel handig in gebruik en een goed zichtbaar venster,maar dat is niet het belangrijkste.
    Ik gebruik nu Sensitest en deze doen het bij mij prima :D.

Star... Je cyclus is goed in de war he? Apart dat dit misschien komt van die pillen. Misschien inderdaad verstandig om 'gewoon' foliumzuur te slikken.
    Mocht je nou wel problemen blijven houden, is de huisarts dan niet verstandig? Ik zeg het wel,maar ik ga er zelf liever niet heen...
    Ik ben vanwege andere problemen(nek) naar een homeopaat gegaan. Geen zwevende vrouw,maar gezellig en duidelijk. Zei vertelde het zelf al,maar ik hoorde het van de week ook van een kennis van haar...heel veel vrouwen met cyclusproblemen gaan naar haar toe en allemaal met resultaat.
    Daarbij vertelde die kennis ook dat zij een aantal vrouwen kent die bij haar waren vanwege problemen met zwanger worden. En allemaal, echt allemaal, zijn ze zwanger geworden! heel bijzonder niet?
    Ik heb nu medicatie die helpt bij klachten van de wervelkolom, spierkrampen,maar ook bij...hormonale klachten.
    Ik ben benieuwd! Als het wel zo is, dan is zij de eerste die het hoort ;)

15. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

Vanmorgen is mijn temperatuur gezakt naar 36.8'C...
    Hoogstwaarschijnlijk word ik vandaag, vanavond laat of morgen ongesteld.
    Vorige ronde had ik ook een lage temp aan het eind en werd vlak voor het naar bed gaan ongesteld.
    Ik hoop dat de devils snel doorbreken, kunnen we op naar een volgende ronde.

Hoe staat het ermee bij jullie?

X mex

16. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    hallo allemaal..

ik had vanmiddag getempt want was pas 12 uur wakker en heb geslapen vanaf vancht half 2 dus een aardige ruk hihi
    maar nu was mijn temp 36.9 moet ik deze temp meerekenen?
    kijk maar bij mijn ff!
    wat zouden jullie doen?

17. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Michelle...ik zou 'm meerekenen. Het is 'slechts' 1 daggie en daarbij tijdens je menstruatie. Dus nog niet echt van belang als het gaat om de eisprong!
    Heerlijk zeg, zo lang slapen!

18. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

Vandaag is mijn ovulatie test bijna net zo donker als het test streepje. Het verschil valt te verwaarlozen. Is mijn ovulatie dan vanavond?

19. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    he mex, hoe ben je bij zo iemand terecht gekomen?

Soms denk ik: ik ga naar de huisarts en aan de andere kant denk ik ook: misschien ben ik er wel te veel mee bezig en moet ik het maar even laten rusten en juist niet naar de huisarts gaan. We zijn ook nog geen jaar bezig, dus wil me ook niet aanstellen. Ben met temperaturen en ovutesten begonnen om m'n cyclus een beetje te leren kennen. Begrijp alleen steeds minder van mijn lichaam. Zit nu rond dag 37 en nog geen ei te bekennen! En dat terwijl ik eerst cyclussen van rond de 35 dagen had. Ga volgende week lekker eerst op vakantie en we zien daarna wel.

Ik lees net ook dat je temperatuur gezakt is: balen meis dat het deze ronde niet raak was! Ik duim voor ons allebei dat we snel al misselijk met een positieve test in onze handen staan!

liefs,

20. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    na een positieve test is je ovulatie binnen 24-48 uur. Staat er niets in de bijsluiter?

Deel Deze Pagina