pff ikdacht al echt een gemiste ronde maar ik heb dus nog kans ik ga mannetje zo nog maar eens een keertje verleiden voor de zekerheid...
Ik zit nu op dag 20 van mn cyclus, maar heb nog geen ei kunnen ontdekken met ovu testen... Zou het kunnen zijn dat mn ei later komt of dat ik m gewoon gemist heb? Verder heb ik ook nog geen slijm gehad en ik slik etos zwanger pillen, misschien hebben die mn cyclus ook wel door de war geschopt. Nou ja we wachten maar af.
Vervelend he, dat lange wachten...Is het de eerste keer dat je ovutesten gebruikt? Misschien heb je een vrij korte lutale fase, bijvoorbeeld 12 dagen. Dan kan het nog zijn dat je ei nog komt, kan ook zijn dat je hem gemist hebt doordat je maar een korte LH-piek hebt. Meet je een keer per dag? Zie je ook geen kleurverschil in de tests (bijv. van licht naar donker)?
Ik sluit me aan bij eefje. Het kan zijn dat je LF korter is, dan kan je ei nog komen. Ik zou dus nog wel even blijven doortesten als ik jou was. En hoevaak test je op een dag? Ik deed eerst 1x, later 2x, dat was toch duidelijker!
@eefje en mexicang Dit is idd de eerste keer met ovutesten. Ik ben nu 1,5 week aan het testen, dus begonnen rond dag 10. De tests zijn eigenlijk vrijwel gelijk. Ik zal vanavond wel even een foto erop zetten dan kunnen jullie je oordeel erover vellen, hihi! Ik doe nu de ene dag een test en de andere dag twee. Ik ga idd nog maar even doortesten. Bedankt voor jullie reacties!
@Nonja, ik gebruik deze maand ook voor het eerst ovulatietesten. Ik heb normaal een cyclus van 27/28 dagen en ben op dag 8 begonnen. Rond mijn verwachte eisprong testte ik twee keer per dag. Pas op dag 15 was ie positief, ik heb dus denk ik een vrij korte lf (eerst mijn menstruatie afwachten...)Succes met testen!
Hai meiden ik heb even een foto in mn album gezet van mn ovutesten en ik zie nu wel kleurverschil (van licht naar donker). Wat vinden jullie? Misschien een laat eitje net als bij jou Eefje.. Jij zit op het wachtbankje zie ik, spannend hoor!
Nonja, klussen! Kan zijn dat vandaag je test op het donkerst is, kan ook zijn dat hij nog donkerder wordt. Maar hij is ieder geval onderweg... Succes
Nonja... je ei is onderweg! Ik denk dat de test nog wel donkerder kan,maar dat is ook helemaal afhankelijk van de start en lengte van je LH-piek. Dus...klussen, morgen nog een test doen en eventueel morgen ook klussen! Dat wordt een leuke kerst!
@September dankjewel meis! Vanavond lukt helaas niet, wel gister geklust en morgen kan ook. Hoop dat het genoeg is. Jij bent gestart met teunisbloemolie lees ik. Is dat om je cyclus weer wat te verkorten?
Nonja...gister en morgen klussen is ook prima hoor . Om de dag is goed genoeg. Het zaad is even onderweg en dan ligt het klaar om aan te vallen. Na de start van de LHpiek ovuleer je binnen 24-48u. Ik hou alleen 24-36u aan, dan weet ik zeker dat ik op tijd ben....denk ik
Je heb maar een zaadje nodig he? hihi... Aan gister en morgen heb je wel genoeg hoor, denk ook dat hij morgen nog wel iets donkerder wordt. Ben idd aan de pillen begonnen om een kortere cyclus te krijgen, duurt nu 2x zolang... Hopelijk helpt het?!
Thx meiden! Fijn dat jullie even mee gluren. Dit is de eerste keer met ovu testen dus ben een beetje onzeker haha! Ik ga gewoon klussend de kerst in . En hoop dat we allemaal roze het nieuwe jaar in gaan! Geniet van de kerstdagen allemaal! x
Hi meiden, moest weer ff bijlezen, was een beetje druk geweest.... Niks gemist geloof ik?! @mex, hoe is het meis? kun je de ongi dagen een beetje doorkomen? ik begin volgende wk di weer met ovu testen, verwacht rond 3 januari mijn ei, maar kan eerder of later komen... Dus we beginnen weer aan de klus deze week, wil het nu wat vaker ruim voor en na ei (om de dag) klussen, zolang we er plezier in hebben! dat is tot nu toe gelukkig geen probleem hihi... @nonja, zou nog wel ff blijven testen met de ovu testen, je ei is onderweg maar de test kan donkerder vind ik tot die tijd fijn aan de klus meid! spannend als je morgen nou nog donkerder test komt ei pas donderdag ongeveer... ff in de gaten houden. succes @ star, heb je de koffer al klaar staan, bijna weg meid! heerlijk er even tussenuit! wanneer ben je terug? @hannah, hoe is het meissie? wil je weer aan de ovu testen gaan of doe je ff rustig aan voorlopig? Bijna kerst! ga lekker genieten met vriendinnen en familie, MET een wijntje hihi. Das dan wel weer gezellig We kunnen gelukkig weer door met een nieuwe ronde, ongi is hier achter de rug, yeahhhhhh! Fijne dagen meiden! liefs humm
heey hummie volgens mij lopen we allebij aardig gelijk op als het goed is krijg ik ook 3 jan mijn eisprong hihi is wel grappig hoe lang duurt jou cyclus gemiddeld?
hoi hoi, 30 dagen ongeveer, laatste x 31 dagen, vorige rondes 30 dagen, jij? leuk! kunnen we samen beetje vergelijken! gr humm