Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    als je om de dag klust is toch beter?

2. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Eh ja...in principe wel. ...Dat schreef ik toch? Morgen weer klussen?
    Wij hebben vorige x trouwens 3 dagen achter elkaar geklust, ach, waarom niet he? ;)
    Deze x willen we wat eerder eromheen klussen, ik verwacht rond dag 14/15 mijn ei, dus zo ergens dag 8/10/12/13. Maar...ook als we zin hebben, rondom eisprong is de zin ook groter. Tenminste...bij mij wel :oops:

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @mex, moet je ook doen, gewoon klussen als je er allebei voor wilt gaan! wij klussen in deze periode nu na mijn ongi toevallig zo'n beetje om de dag. Maar gewoon omdat we er plezier in hebben hihi... Ik denk dat als ik een posi ovu test in handen hebben we wel even gericht klussen, maar idd daarvoor en erna niet hoor. Ben benieuwd wanneer ei komt deze ronde, zal wel zaterdag of zondag zijn bij mij heb ik uitgerekend. Dus ik drink gewoon een glaasje champagne rond oud en nieuw! :D

@michelle, je kan niet precies zeggen wanneer je ei komt na rekbaar slijm. Het is een teken dat ie eraan komt, maar dat kan dezelfde dag nog zijn maar evengoed kan na dat slijm ook pas 4 dagen later je ei komen... het beste om je ei te vinden is toch met tempen en ovu testen. Rekbaar slijm is wel goed voor de zwemmers dus gewoon blijven klussen! hou ons op de hoogte! :D

liefs humm

4. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    oh sorry is voor mij nog vroeg hihi maar dat schreef je indd ja hihi nou succes meis met klussen...

5. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hihihi Michelle...geeft niet :D!
    Jij ook succes met klussen!

Hummie, ik denk dat ik mijn ei rond 4 januari krijg, dus we lopen lekker gelijk ;)
    Wij hadden gisteren ook zin om te klussen, dus dan doen we dat ook. Niet omdat er een ei aankomt, niet omdat het nu al raak zou zijn. Maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat we alleen gericht klussen,dat zeggen we ook tegen elkaar.
    Ja, als de test + is, dan zeker,maar ik wil het ook nog leuk vinden. Gek genoeg is het bij mij meestal zo dat als de test + is, ik meestal moeite heb om zin te krijgen omdat er een 'moeten' bij is. Heel apart, dan zou je juist meteen willen, toch?
    Misschien is dat deze maand anders, omdat we al wat ruimer ervoor klussen.

6. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    heb net mijn eerste ovutest er maar weer tegenaan gegooid voor deze maand. :D Er is een licht 2e lijntje te zien, dus ga vanf nu elke dag maar weer testen. He he eindelijk komt mijn vruchtbare periode er weer aan, leuk! dit vind ik toch wel de meest spannende periode vd maand, ei tijd! :D

Mex en michelle, al een ovu testje gewaagd?

x

7. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ja en ook al een aardig positief streepje denk dat ik morgen of overmorgen al een knal ovulatietest inhanden heb dus betekent dat mijn cyclus weer korter gaat worden juppie!
    kom steeds dichter bij mijn oude cyclus!

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hello :D

Ook ik heb vanmiddag een testje gedaan. Een licht teststreepje, dus ik denk dat ik mooi op tijd ben begonnen.
    Alleen..... het controlestreepje werd niet zo mooi donker als altijd, ik vond de test helemaal een beetje 'vreemd'. Het teststreepje lijkt breder dan anders. Ik heb al eerder eens zo'n test gehad, kan het zo zijn dat er soms een test bijzit die niet helemaal ok is?
    Morgen weer een, afwachten hoe die is.

Om hoelaat testen jullie? En als de test donkerder wordt, testen jullie dan ook weleens 2x op een dag?
    Ik test rond 14.15u en bij 2x op een dag om 14.15 en 18.15.
    Is het beter om bijv om 11.15u en 18.15u te testen omdat er dan langer tussen zit?

X mex

9. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ik test altijd de 2de keer dat ik moet plassen en dat is meestal rond 12.00

10. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Spannend michelle, klusserdekleus meid! :D

het beste is testen als je +/- 4 uur niet hebt geplast, en dat is bij iedereen verschillend. Ik test om 17.00 uur. En ik persoonlijk test maar 1 x per dag. ik vind het allemaal prijzig genoeg die ovu en zw testen. je weet toch als je ovu test donkerder is/wordt dat je ei eraan komt met 24 tot 48 uur, en alstie weer lichter is dat dan je piek geweest is. en zeker als je een beetje een regelmatige cyclus hebt dan weet je wel je ovu dag. maar dat is ieder voor zich, ik snap wel dat sommige 2x per dag testen want dan heb je iets meer zekerheid. ;) ik verwacht in het weekend dat ik een ei leg :D

x

11. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    hey zouden jullie eens in mijn album kunnen kijken..
    Heb ik nu binnen 48 uur mijn eisprong of zou de test pas morgen volledig positief zijn?of kan ik vandaag als positieve beschouwen?

12. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    je kunt hem denk ik wel positief beschouwen gewoon ff morgen afwachten hoe je test is..
    is die weer lichter weet je dat je ei geweest is is die donkerder dan weet je dat hij er dan aan gaat komen maar ik zou zeker wel klussen vanavond...

13. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Ik zal het eens gaan proberen we hebben in ieder geval vannacht geklust en 25/26 december dus dat zit dan toch goed toch?

bedankt!

14. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ja meid die is positief hoor! :D

zou vanavond in ieder geval klussen en morgen weer een ovu test doen en aan de hand daarvan morgen en/of overmorgen ook nog klussen hoor! je ei komt nu binnen 24 tot 48 uur dus morgen of overmorgen. beter te veel op de loer dan een gemiste kans. succes meid!

15. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Booboo...die is positief! Het kan zijn dat ie nog positiever wordt,maar ik zou vanavond meenemen en lekker klussen.
    Mocht ie morgen dan nog + zijn, dan morgen of overmorgen weer. Je zegt namelijk dat je vannacht al geklust hebt, klus je vandaag en morgen weer, dan is het 3 dgn achter elkaar.
    Hebben wij vorige x ook gedaan,maar voor het zaad schijnt het niet zo heel goed te zijn.
    Succes :D!

16. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Michelle, ik heb eens gekeken bij FertilityFriend en daar zeggen ze dat op de laatste dag van je vruchtbaar slijm, je ei komt. Toen ben ik dat gaan nakijken op mijn kaartjes en dat klopte ook nog.
    Ik had vorige x op dag 14 voor het laatst vruchtbaar slijm, een temperatuurdip en de ovulatie.
    Ik vond het wel even fijn om te weten, dan kan ik dat dus ook nog beter in de gaten gaan houden en echt klussen met vruchtbaar slijm. Vorige x sloeg ik dat over en wachtte op de positieve test...

Meiden, vandaag weer testen?

Fijne dag vandaag! X mex

17. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    oke thanxx mex..
    maar het is niet de hele dag door dat ik vruchtbaar slijm heb..
    zoals vanmorgen had ik niks en tegen 10 uur leek t net alsof ik ongesteld geworden was..
    maar het was dus vruchtbaar slijm..
    ik ga de volgende plas testen dus ben benieuwd temp is nog mooi het zelfde dus ei is nog niet geweest...

liefs michelle en heb jij al getest?

18. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey!
    Nee, ik heb nog niet getest, ik doe dat rond de klok van 14u.
    Ben benieuwd. Ik heb nog geen vruchtbaar slijm,maar heb wel veel steken in mijn rechteronderbuik,lies en soms been. Ik denk dat mijn ei dit x aan de rechterkant zal springen ;)

Als ik vr.slijm heb, heb ik dit ook niet de hele dag. Meestal alleen bij een flinke plas en 's morgens of 's avonds. Heel soms overdag. Ik vind dat dus weleens lastig inschatten. En de ene cyclus is de andere niet, de ene heel veel, de andere juist weinig.

Mijn temp is ook nog mooi gelijk, dus nog geen ei geweest :D.
    Vanavond gaan we aan de bak, hihihi, beter te vaak dan te weinig nietwaar?

X mex

19. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    heey dames ik heb net getest en idd een dikke vette positieve test dus wordt klussen vanavond hihi...
    en eergisteren ook al geklust hoop dat het voldoende is!

liefs michelle

20. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @ michelle, goed zo meid! klus ze! :D is de test nog duidelijker dan gister? (had je gister ook geklust?) dan komt je ei morgen of overmorgen, succes meis!

@mex, ben benieuwd of onze streepjes een beetje gelijk op gaan! :D aan jouw verhaal te horen denk ik dat jij je ei eerder verwacht dan ik. Dit is weer de leuke periode he? laat je weten hoe je ovu test eruit ziet?

Nou meiden wij gaan al klussend het nieuwe jaar in haha... Nee hier zal het om en nabij zaterdag zijn, dus ik zit dan al een paar dagen in het nwe jaar. Ik ga vanavond rond 17.00 weer een ovu test doen, ben benieuwd!

liefs humm

Deel Deze Pagina