Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    nou ik heb weer een ovulatie test gedaan en mijn test streepje is weer vaag roze!
    dus waarom ik geen temp verhoging heb snap ik ook niet....
    iemand van jullie wel/?

2. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    @Michelle,

Zoals ik net al heb gezegd is je ei waarschijnlijk vandaag en gaat je temp pas morgen omhoog.

Je hebt gisteravond geklust, dus je zit hartstikke goed!

Liefs

3. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    oke bright ja ben een beetje onzeker sorry hihi ik ga gewoon morgen even afwachten@!

4. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Ah dat geeft toch niks! :D Zijn we allemaal hoor!

Laat je het even weten als je temp is gestegen morgen?

Fijne jaarwisseling meid.

liefs

5. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ja zal ik doen jullie ook fijne jaarwisseling en een gezond en vooral vruchtbaar 2009 toegewenst....

6. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    nog een vraagje he dames...
    als ik vanavond aan de maliboe cola zou gaan zou dat invloed hebben op de bevruchting mochten de zaadjes opzoek zijn naar mijn eicel?
    snappen jullie wat ik bedoel?

7. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey dames!

De laatste dag van 2008! Nog een paar uurtjes en dan gaat ONS jaar beginnen :D.
    Vandaag was de test weer hetzelfde als de andere 2 dagen, dus het laat nog wel even op zich wachten, waarschijnlijk toch echt in het weekend.

Michelle, ik heb geen idee of alcohol daar invloed op heeft. Wat ik wel weet is dat de eerste 5 weken een embryo niet van jou 'eet', dan ben je nog niet met elkaar verbonden.
    Maar ik denk dat het net als altijd is: overdaad schaadt. Ik denk dat je echt wel een borrel kan drinken. Ik doe dat vanavond ook hoor, we hebben gisteren geklust, ook al kan dat 'te vroeg' zijn,maar ik denk er gewoon om.
    Ik ben zowieso geen alcoholmens, dus dat scheelt al.
    Gewoon lekker proberen te gaan genieten! Want een positieve instelling zal zeker invloed hebben :D!

Meiden, fijne jaarwisseling!

Liefs, mex

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Lieve Meiden.....Gelukkig Nieuwjaar!
    En dat het maar een heel vruchtbaar,roze en babyvol 2009 mag gaan worden :D!
    Liefs, mex
    ...en nu bijkomen van een latertje....

9. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    heey dames ook allemaal de beste wensen en in ieder geval een vruchtbaar jaar en dat er maar veel mogen volgen voor een beeb..

ik heb mijn eisprong gehad mijn temp is met 0.5 gestegen...
    maar wanneer zet ff de rode kruis erneer?

10. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    Gelukkig nieuwjaar dames en moge alle dames hier op het forum zwanger raken 2009!

11. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Michelle...FF zet de rode kruis/streep neer als de temp 3 dagen achter elkaar hoger is gebleven.

Vandaag heb ik eerder een test gedaan, we gaan nu naar mijn oma en om het nou daar te doen...
    Teststreepje is iets donkerder dan gisteren EN ik heb vruchtbaar slijm. Dus...ei...here we come! Vangen! :D

Ik ben trouwens wel brak vandaag zeg, hebben jullie dat ook?
    En dat terwijl ik alleen een glas champagne heb gedronken,verder helemaal niets.

X mex

12. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    oh oke mex nou go for it!
    dus we weten wel wat jij vanavond doet hahaha klussen!

13. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Michelle, ben je wel dezelfde tijd naar bed gegaan en dezelfde tijd getempt?
    Want je krijgt een stijging als je veel later tempt enof later slaapt. Vandaar dat ik vandaag niet mee tel, had ook een flinke stijging...

14. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Klopt September, dat heb ik vandaag ook. Mijn temp is van 36.6 naar 36.9 gegaan,maar lag om 03.15 in bed en kwam er pas om 10.30 uit en tempte toen ook.
    Deze tel ik dus ook niet mee.
    Ik ga een poging wagen om wat te eten, heb bar weinig trek vandaag :(

15. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    nee klopt wel bij mij denk ik hoor heb gewoon mijn normale aantal uur geslapen maar ben ook ongeveer de zelfde tijd als normaal naar bed gegaan want was niet helemaal fit en lekker vandaar maar mijn temp stijgt altijd 0,5 naar mijn eisprong dus hahaha

16. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Kijk, dan is het goed. Bij mij geeft FF een open rondje aan op de chart. Hierdoor kan ik al zien dat er iets niet klopt. Nogal wiedes, want het was een heel andere nacht dan anders.
    Ik ben benieuwd morgen, ik denk dat ik morgen of zaterdag wel een goede positieve test krijg.
    Maar...vanavond is op tijd naar bed geen overbodige luxe ;)

17. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    ok goed gedaan dan.. Want dat vind ik altijd zo vervelend.. als je een feestje ofzo hebt. of nu oud en nieuw, dan kun je toch niet goed tempen?!

18. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Meiden!

Gelukkig Nieuwjaar! :D

Ik wens voor iedereen een beeb dit jaar! :baby:

We hebben een ontzettend leuke gezellige oud en nieuw gehad bij vrienden. Maar helaas ben ik gister niet '' lekker' het nieuwe jaar ingegaan zeg.... :sick: Heb met oud en nieuw weliswaar wel een paar wijntjes gedronken (hooguit 3 en een slokje champagne vanaf 21.30 tot 3.30 uur) dus dat valt in principe mee, maar ben me toch beroerd geweest gister op nieuwjaarsdag! :pale: s'morgens viel het nog wel mee, maar eind vd middag heb ik wel 5 keer overgegeven, iehhhhh. na, lekker begin vh jaar weer.... Denk dat ik misschien ook iets verkeerds gegeten heb oid, want jeetje kan me niet heugen dat ik me zo misselijk heb gevoeld afgelopen jaren. :confused:

Gelukkig gaat ie nu weer helemaal goed! ;)

Ook goed nieuws: had gisteravond een posi ovu test, hij knalde er van af! :D (hihi mex, ik heb gewonnen volgens mij?) we hebben eergister geklust, maar gister uiteraard niet, voelde me zo'n slappe vaatdoek, dat ging echt niet lukken... :( Omdat mijn ei vandaag of morgen komt, zitten we nog wel goed op 'klusschema' haha. :D Vanochtend weer geklust, dus hoop dat we goed zitten! [-o< morgen en overmorgen gaan we er ook nog een x voor de zekerheid als we er plezier in hebben... :D

@michelle, spannend meid, nu afwachten! :)

@mex, als je weer een ovu test hebt gedaan even laten weten hoor, ben benieuwd! ;)

liefs humm

19. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hummie! 1-0 voor jou ;)
    Die ovutest is een mooi begin van het nieuwe jaar, maar het niet lekker zijn is een minder mooi begin he? Ik schreef al dat ik brak was,maar jij dus helemaal :(
    Ik ben blij dat je je nu wat beter voelt en zo is het klusschema niet echt in 'gevaar' gekomen. Ik denk dat je nog goed zit hoor, je zit nog voor je ei. Morgen inderdaad nog een keer, dan heb je er alles uitgehaald wat erin zit.
    .....:( als ik dat zo lees...lekkere woordspeling.... ;)

Hoelang doen de zwemmers er eigenlijk over voordat ze op hun plek zijn aangekomen? Weet iemand dat?

Wij hebben gisteren ook geklust. Klussend het nieuwe jaar inluiden.
    En nu maar afwachten wat de ovutest doet. Vorige ronde was de eerste knaltest op dag 13, we zitten nu op dag 12! Ik hou je/jullie op de hoogte, dus....tot straks :D!

En Hum...rustig aan nog vandaag he?
    X mex

20. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    hallo dames...

hummie geweldig van je positieve ovulatietest..
    alleen jammer dat je niet zo lekker was..
    ik was op oudejaarsavond ook niet lekker werd helemaal verkouden dus neus zat dicht en hoofdpijn hihi..

en mex ben benieuwd of je ook al een positieve test in handen mocht hebben ben benieuwd!

Deel Deze Pagina