Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ok, hopen dan maar, dankje! :D In welke ronde zitten jullie nu? Hebben jullie onderzoeken gehad lees ik aan je ondertekst?

2. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    ik help het je hopen! wanneer ga jij testen?

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    op nod 17 dec, dus nog even wachten! :( bah, wachten duurt lang! Ik duim ook voor jou meis!

4. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    wachten duurt het lang he! succes ;)

5. Luckymama

Luckymama Lid

4 nov 2008
    38
    0
    0
    Hoi meiden,

vandaag weer getest en nu is hij toch echt donkerder als de rechter controle streep, nu flink klussen en hopelijk gaat alles goed.
    Wel blij dat ik toch eerder ben begonnen met testen en uit ben gegaan van mijn kortste cyclus van 28 dagen en niet die van 36 dagen anders had ik mijn ei waarschijnlijk gemist.

liefs van nicole

6. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    Hartstikke goed Nicole, klusze! ;)

7. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    jihaa, aan de klusserij! duim voor je meis, succes! :D

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Meiden,
    Bij mij is er altijd een duidelijke opbouw van de streepjes te zien en dat is erg prettig. Ik test sinds een paar dagen en ik heb net een test gedaan en de teststreep is donkerder dan de controlestreep. Kortom: positief.

Nu hebben we gisteren al geklust en ik wil eigenlijk geen kans missen, dus vanavond weer. Maar omdat na de test je ei binnen 24-48u springt, wil ik zondag ook benutten.
    Kan dit kwaad?

En is nu echt zo dat als de test weer lichter wordt, dat dan je ei ook al geweest is?

Bij mij loopt het overigens niet helemaal gelijk met vruchtbaar slijm, dat heb ik wel,maar een paar dagen geleden meer dan vandaag. terwijl de test aangeeft dat het ei eraan komt...?

Groetjes, mexican

9. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    O ja, mijn vorige cyclussen waren 35-31, dus die banner is gemaakt op 30 dagen,maar ik verwacht mijn ei nu eerder dan dinsdag.

10. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    Hoi mexiaan, ik zou gewoon vanavond en morgen klussen, dan weet je zeker dat je niet te laat bent. De zaadjes kunnen beter nog even liggen wachten dan dat ze te laat komen toch?
    Fijn dat je zo'n duidelijke ovutest hebt! Ik zou er gewoon voor gaan!
    Succes meid!

11. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    wij hadden precies hetzelfde, maar hebben toch voor, tijdens en na posi ovutest ieder dag geklust, wou geen kasn missen, en goed zaad leeft idd tot 72 uur dus beter te veel dan helemaal niks als ovu er is haha ;) Alleen als zaad van man minder van kwaliteit is of traag dan zeggen ze dat rond ei om de dag beter is, maar gezond zaad kan rond ei elke dag weet ik! :D

12. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Nee hoor, want je hebt altijd wel LH-hormoon in je urine ;)

LIefs

13. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Ronde 8 geloof ik.

Jep wij hebben al wat onderzoeken gehad. De 17e moeten we weer naar de fertiliteitsarts.

Liefs

14. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Nee hoor, kan geen kwaad! Heb beste voor de kwaliteit van het zaad is om de dag, maar als er niks met de zwemmers aan de hand is dan kan elke dag ook ;)

Bij mijn vorige cyclus en volgens mij bij deze ook (weet ik door tempen) was mijn ei op de dag dat mijn test niet meer positief was.

Ik heb een paar dagen van te voren vruchtbaar slijm en op moment van positieve ovutest bijna niks meer ;) Verschilt bij iedereen hoor.

Liefs

15. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    spannend meis, ik hoop dat de arts jullie verder kan helpen met een klein wondertje op komst! succes de 17e.

16. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Dat hoop ik ook. Dank je wel.

Liefs

17. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    oh, ok, weer wat geleerd!

18. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey!
    Dank je wel :D
    Wat mij betreft gaan we er ook voor en gelukkig is manlief er ook mee bezig, dus ik hoef hem niet te verleiden ;).
    Ik hou ook de cyclus bij op FertilityFriend en daar zeggen ze ook dat je best 3 dagen achter elkaar kan klussen.
    Of het echt goed is voor het zaad, ik heb geen idee, maar ik wil dit keer eigenlijk mijn ei niet te missen.
    Ik weet wel, zaad leeft langer,maar het is het gevoel he?

Groetjes, mex

19. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Zelf vind ik het trouwens wel apart dat ik minder vruchtbaar slijm heb als de test positief is dan de dagen ervoor.
    Ik zou dan bijna denken dat juist die slijmdagen de vruchtbaarste zijn,maar die zijn bij mij meestal rond dag 11,12,13 en ik word toch echt pas na een cyclus van 30 dagen ongi(dit keer natuurlijk niet, ik denk positief ;) ), dus die dagen heb ik geen eisprong.
    Denk ik...
    Soms lastig, dat lijf, maar ik hou het nu nog maar even op de positieve testen!

Wat de zwemmers van mijn man betreft, we hebben geen idee.... We zijn nu bezig met ronde 3, dus echt zorgen maken doen we niet. Hopelijk is dat ook niet nodig.
    Als ik zo lees wat jij allemaal meemaakt Bright.... lijkt me soms knap emotioneel. Laten we hopen dat je snel een wondertje krijgt :D!

Groetjes, mex

20. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    @Mexicang

Ja, soms is het best vervelend inderdaad. Maar ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn. Ik lees hier alleen bepaalde topics. Niks over symptomen enzo. Helpt ook goed.

Ik duim voor ons allemaal dat we snel wondertjes mogen krijgen.

Liefs

Deel Deze Pagina