oh dus hij is geweest... hoef ik me in prencipe niet druk te maken... want ik weet gewoon zeker dat die geweest is.... nou meis spannend voor jou ook... bn benieuwd over 2 weken hihi
Ha, ja spannend is het zeker. Maar ik vind het ook erg leuk allemaal . Bijna net zo leuk als toen we onze bruiloft gingen organiseren! Je bent er toch iedere dag even mee bezig met de daarbij behorende fantasieen! Ik heb echt enorme krampen in mijn buik, behoorlijk pijnlijk. Zal wel aankomende ovulatiepijn zijn.... ik heb nog wat vruchtbaarslijm, dus hij is nog in aantocht. Mijn man zei net al:"we gaan er vanavond op tijd in dit x!" Hij vindt het allemaal geweldig. Ik denk dat hij er bijna meer mee bezig is dan ik.
he meiden! Ben bijna hele dag weggeweest dus even bijgelezen net.... @michelle, ik heb echt geen verstand van temperaturen dus kan helaas over temp niet meepraten, lijkt erop idd dat ie dan geweest is. afwachten meid! we zitten in dezelfde nod datum, kunnen we gezellig saampjes afwachten! @mexie, wat lastig dat je ovu er niet uitknalt meid! idd dan maar aanhouden dat vandaag of morgen je ei is, dan zit je iig goed! kluserdeklus meid! Ik zou wel als ik jou was nog even doortesten met de ovu's om zeker te weten of je piek is geweest. Onze beebmaking klustijd is idd achter de rug nou, had vrijdag of zatedag ei en we hebben goed geklust, nu weer voor het plezier haha.... Merk wel aan mezelf dat we er deze ronde minder mee bezig zijn dan vorige ronde. Probeer niet te veel te hopen, we zien het wel! liefs humm
Hoi Hoi...ik moet me er idd niet te veel mee bezig zijn. ga het proberen een beetje los te latn...klein beetje maar. Ik heb helemaal geen verstand van tempen dus kan er niets zinnigs van zeggen....michelle2007! We zitten nu eigenlijk allemaal op wachtbankje! spannend....oja ik zou het os laten..... dames slaap lekker ik ga ook mijn bedje opzoeken, waarschijnlijk liggen jullie al te snurken nu offf.......te klussen kan ook! groetjesss
hahha ja idd dames we zitten bijna allemaal op het wachtbankje en ook ongeveer de zelfde tijd qua testen is wel lachen ben benieuwd wie er van ons als eerste mag zeggen yes..... ik ben zwanger! nou meiden truste alvast of klusse hhaah
Goedemorgen meiden! Gisteravond toch maar voor alle zekerheid geklust. Ik had eerst maar bar weinig zin, zei tegen mijn man dat ik het niet als verplichting wil zien,maar na goed praten wist mijn man mij toch zover te krijgen:"het is voor een goed doel, toch?" Ach, het hielp Hummie...gistermiddag was mijn test veel minder duidelijk, dus na de +test van zaterdag en zondag ga ik ervan uit dat zondag/maandag mijn ei is(geweest) Alleen toen ik vanmorgen mijn temp opnam,was die nou niet echt laag te noemen. Ik vond dit nog op internet: *Ovulatie treedt op 34-36 uur na het begin van de LH piek, de LH piek duurt 48-50 uur. Ovulatie vindt plaats 10-12 uur na het maximum van de LH piek* Ik ga er dus vanuit dat bij de eerste positieve test het begin van de LH-piek al is geweest. Ik las ook ergens dat als je eenmaal je piek test, dat je dan echt niet meer verder hoeft te testen omdat de piek er is en de piek dus is gestart. Ladymoi...het is niet zo makkelijk om er niet mee bezig te zijn. Dat zeg ik namelijk ook,het lukt steeds beter,maar ergens onbewust zit er steeds zo'n stemmetje. Tja, en dit forum maakt het er ook niet beter op, hihihi X mex
Stomme banner.... als ik die wil veranderen dan zou ik een cyclus van 27 dagen moeten hebben... dat zeker niet. Die banners gaan er bijna allemaal vanuit dat je een fase van 14 dagen hebt na de eisprong. Bij mij is dat zover ik heb kunnen tellen toch echt 15.
Meiden! @michelle, lijkt me nog een beetje vroeg die krampen, maarja ieder lichaam reageert weer anders... Ik had het de vorige ronde ook een keer na ei, maar ja was dus niks aan de hand. @mex, ja dan zal na de piek van zaterdag dan zondag of dus hooguit maandag je ei zijn. Ik zou voor de zekerheid nog een x klussen vanavond (mits met plezier natuurlijk! ) dan heb je iig goed geklust. @ladymoi, onbewust ben je er idd toch wel mee bezig, daar kun je niets aan doen. Maar ik probeer niet meer zoveel op het forum en internet te zitten, dat scheelt al een beetje bij mij om er niet zo mee bezig te zijn. 'Geduld is een schone zaak' O Nou hier is het dus afwachten. baby making time is achter de rug en ik heb volgende wk vrijdag de 16e mijn nod. we wachten af! liefs humm
Hummie...als je het zo neerzet klinkt het al heel dichtbij! 'volgende week de 16de'. Ik dacht meteen "o, dan hoef ik ook niet zo lang meer" hahahaha! Hm..vanavond klussen... mijn man zou zeggen:"maak me gek!" Ik kijk wel even hoe ik me voel. Bij mij is het altijd zo overduidelijk: alleen echte zin tijdens de vruchtbare dagen. Tenminste, dat denk ik. Maar ja, ik weet ook wel dat eerst alle 'symptomen van een ei' aanwezig moeten zijn om te stoppen...dus ook een dip van de temp en daarna een stijging. Ben net even de stad in geweest en heb lekkere warme wanten gekocht. Geen handschoenen, nee, wanten. Heerlijk, met fleece aan de binnenkant! Meteen een nieuwe muts erbij-ik ben dol op mutsen-maar die laat ik straks eerst keuren door manlief ! Ik moet woensdag op de fiets naar mijn werk, 8u 's morgens en ze verwachtten de aankomende dagen temperaturen die er niet om liegen! X mex
ach mex, succes dan op de fiets! -15 verwachten ze hier brrrr Ik kom net uit het bos, pfff ondanks de dikke kleren probeer ik een beetje te ontdooien nu! En de hond heeft nergens last van haha... Meid, je moet klussen als het goed voelt anders niet doen. En ja klinkt al lekker dichtbij; 'volgende week'! ik heb mijn nod dag eerder, want ei kwam ook eerder dan mijn verwachting. scheelt alweer een dag, fijn! @michelle, als ik het goed zie mag jij dus volgende week woensdag testen? nog maar een dikke week, zo lijkt het nog maar heel kort hihi... Nou, ik wens jullie succes met de koude nachten, houd elkaar maar goed warm, onze eventuele bevruchte eitjes mogen natuurlijk niet bevriezen! haha liefs hummie
Hahahaha...nee, inderdaad! Dat zou wat zijn zeg Ik had vergeleken met de vorige ronde dit x een dag eerder een +test, ben benieuwd of mijn ei dan ook een dag eerder is gekomen. Volgens de banner zou vandaag mijn eisprong zijn. In principe hebben we dan goed geklust:gisteren en zaterdag. Als het een beetje meezit houden de zaadjes het wel even vol in een vruchtbare omgeving. Ik zeg, als het een beetje meezit, want ik weet dan wel dat ik een eisprong heb,maar we weten niet hoe het zit met de zwemmers van mijn man. Is er iemand van jullie die dat heeft laten onderzoeken? Ik lees weleens dat sommigen dat voor alle zekerheid doen. Ben je inmiddels al wat ontdooit Hummie? -15/-17.... toch wel heel erg koud he? Een strenge periode leidt trouwens wel vaak tot een geboortegolfje 9 maanden later Hopelijk hier ook! X mex
ja dat dacht ik ook dat het daar erg vroeg voor is maar blijf die krampen houden en worden steeds erger vooral als ik buk en dan weer overeind kom heb dan een soort trekkerig gevoel... en mijn boobs doen ook gewoon zeurderig zeer had ik andere rondes ook allemaal niet en vette dikke blauwe aders op mijn borsten en dat had ik ook bij mij vorige zwangerschap en vorige rondes zag je die aders wel maar niet zo duidelijk als nu... en plas ook meer normaal maar 3 a 4 keer op een dag en ben vandaag wel 10 keer geweest en voel na een half uur dat ik alweer moet.. ook vorige rondes niet gehad.. dus laten we maar hopen op het beste he! ben benieuwd wat jullie over ruim een week testen ik denk dat ik zondag 3 dagen voor nod een test er tegen aan gooi en als die negatief is dan wacht ik tot mijn nod dag! wanneer gaan jullie denk je testen?
laten we idd hopen op een geboortegolfje in september na deze kou, dat we allemaal maar zwanger mogen worden deze ronde! ja ben weer ontdooit haha.. Ik denk dat de meesten zich pas laten onderzoeken op zaadkwaliteit en baarmoeder milieu als het te lang duurt, langer dan een jaar bjvoorbeeld. Wij zijn nog maar zo kort bezig, en weet nu dat we voorgaande rondes niet echt raak hebben geklust dus denk ik daar ook echt nog niet over na. Pas als we een jaar verder zijn oid zou ik wel laten onderzoeken waar het mis kan gaan. Want ook al heb je een eisprong dan kan er natuurlijk ook genoeg met de vrouw aan de hand zijn, bv dat een ongastvriendelijk baarmoedermilieu, of het innestelings proces gaat niet goed enz enz Daar wil ik nog lang niet aan denken dat soort zaken, we laten eerst de natuur zijn gang gaan (met beetje hulp vd ovu testen hihi....) Maar iedere maand vind ik het wel weer spannend, ik heb wel een beetje hetzelfde als jij hoor mex, als ik iets wil dan wil het graag zo snel mogelijk! Dit is een zaak waar je nou eenmaal geen controle over hebt, het komt wanneer het tijd is denk ik dan maar... geduldig afwachten dan maar! Slaap lekker voor straks/zo! liefs
@michelle: normaal is het gemiddelde innesteling 5-6 dagen DPO volgens vele boeken, dvd's, banners en mijn gyn, dus kan best ik heb al vanaf mijn ei last van krampen , en de laatste paar dagen vaak plassen en zelfs obstipatie.. Hoop dat het een teken is , al zit ik pas 6 dagen na DPO. Liefs
Mijne weet ik niet.. Ik gok gewoon 14 ( het gemiddelde) weet alleen dat mijn ei op de 30 e is geweest (was een dag daarvoor bij de gyn en die zag dat ie op knappen stond) want ben nog maar 1x 1 dagje ongi geweest na het stoppen met de pil 4,5 mnd geleden..
nou ben benieuwd meis wat je gaat testen... maar heb je precies het zelfde als wat ik beschreef...? en had je dit andere rondes ook of niet?
Ik ben geloof ik een beetje in de war.... ben net naar de wc geweest en ik heb me daar toch een slijm... :: De eerste test die positief was,was zaterdag 11.15. Vandaag 11.15 zijn we 48u verder... dan zou mijn ei toch echt geweest moeten zijn... Vaag! Ik duik nu dan ook maar naast mijn kerel in bed, lijkt me verstandig om deze kans ook nog te pakken. Al vind ik om de dag nog altijd verstandiger. Maar ja, iedere kans is er 1 he? En een kans missen.... Slaap lekker allemaal!
nou mex! wat vreemd idd!? heb je nog een ovu test gedaan vandaag/gister? je beschreef al dat ze er niet echt uitknalden, wellicht is je ei toch later... Klusserdeklus ze!