Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Goedemorgen!

Ja, raar was het inderdaad,maar goed.... we hebben toch voor alle zekerheid geklust!

Hummie, mijn temperatuur knalde er niet uit, de test van zaterdag was wel goed positief. Maar het lastige is dat ik dan een dag later, zondag, nog een positieve test heb.
    En dat scheelt heel erg weinig. Maar omdat ervan uitgegaan kan worden dat zodra je positief test je LHpiek begonnen is en er dus een ei aankomt, is de eerste positieve test 'bindend'.

Blijkbaar heb ik dus een lange en duidelijke LH-piek en duurt het bij mij echt 48u voordat het ei springt!

Maar...voor het klussen heeft het weinig uitgemaakt, dat hebben we goed gedaan. Of het ei nou zondag of maandag is gesprongen, zaterdag en zondag hebben we geklust en gisteren ook nog een x.

Inmiddels is mijn temp nu ook duidelijk, die was vanmorgen een stuk hoger, dus dan is het zeker dat ei is geweest.
    Alleen is nu de vraag....zondag? of maandag?

Zo zie je maar weer dat een eisprong dus echt doet wat hij wil en dat er inderdaad een periode van een aantal dagen tussen kan zitten.
    Een vriendin van mij die pas bevallen is en zwanger is geworden in het ziekenhuis, vertelde dat ze in het ziekenhuis vertelden dat ze rekening moest houden met een eisprong varierend van dag 11 tot en met dag 16! En bij haar zat het inderdaad altijd tussen die periode, nooit een dag hetzelfde.

Vandaag mijn laatste vrije dag :(, morgen weer aan het werk. dat vind ik wel leuk,maar dat vroege opstaan...:(

Liefs, mex

2. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    o sorry mex dan was ik even in de war met je temp! nou gelukkig is dat ook duidelijk nu... ;)

Nou spannend meid, ook op het wachtbankje! goed dat het klusschema in orde was ondanks die temp, jullie hebben 'je best gedaan' (hihi.... klinkt een beetje raar zo) Geniet nog van je dagje!

@michelle en Ladymoi, hoe is het meiden?

liefs humm

3. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ja hier gaat alles goed....temp is vanmorgen 0.1 omhoog gegaan maar dat wil niks zeggen hahaha..
    en jij hummie hoe voel jij je?
    wanneer ga je testen denk je?

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Maakt niet uit hoor Hum... er wordt hier ook zoveel geschreven ;)
    Inderdaad, net als iedereen hier hebben wij ook ons best gedaan en nu maar hopen dat we bij die zoveel procent zitten dat het is gelukt! :D

Ik denk dat ik met dit weer maar eens een hele lange, hele dikke en warme sjaal ga breien ;) lekker rechttoe, rechtaan...makkelijk EN...afleiding voor de aankomende 2 weken!

Nog meer meiden die een sjaal willen :):)?

X mex

5. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Houden zo die temp meis! :D Ik voel me prima! voel niks anders dan anders maarja het is ook nog aar een paar dagen na ei, dus even afwachten... merk wel dat ik lang niet zo gefocust rondloop dan vorige ronde(s) ben meer relaxed en afwachtend. ;) Als de :evil: er niet zijn dan ga ik vrijdag de 16e testen. Jij?

6. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @mex, een extra sjaal is nooit weg met deze barre winterkou, dus brei maar door haha :D

7. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ik zondag denk ik de 11de dat is 3 dagen voor nod...
    maar wil ook kijken wat mijn lichaam aangeeft en mijn temp natuurlijk...

8. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    dat is al snel meid, nog maar een paar dagen! :D natuurlijk kan het nog te vroeg zijn dan, maar daar kom je vanzelf achter... Duimen draaien hier voor iedereen meid! ;) Hoop dat we met z'n allen in sept mogen bevallen ve wondertje! :D

9. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ja dat wel maar je hoort van zoveel dat ze 3 dagen voor nod positief testen dus ja en als die negatief is wacht ik gewoon een dag na mijn nod mits ik nog niet ongesteld ben geworden natuurlijk...

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Tja, het moment van testen blijft toch afwachten.
    De 1 test al ruim voor NOD positief, de ander pas een week na NOD.
    Ik denk dat het wel samenhangt met welke cyclusdag je ei is geweest en wanneer het eventueel innestelt.
    Een innesteling kan na 5 dagen,maar het kan ook langer duren.
    En dan duurt het ook langer voor er HCG vrij komt. Pas bij innesteling komt er HCG vrij wat zich om de 2a3 dagen opbouwt.
    Daarom geven ze ook vaak het advies echt te wachten tot NOD.

Over hormonen gesproken... vanmorgen voor alle zekerheid nog even een ovutest: negatief. En dat in combi met de temp die is gestegen, kan ik er vanuit gaan dat ei is geweest.
    Sinds vorige week dinsdag 5x geklust, dus we hebben er alles aan gedaan.... Nu is het aan moeder natuur om er wat moois van te maken :D! En dat hebben we zelf helemaal niet in de hand.

X mex

11. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Dat heb ik ook... en dat is zoveel lekkerder dan dat 'teveel ermee bezig zijn, teveel erop focussen'
    Zoals ik net al zei, het is nu aan moeder natuur en dat hebben we zelf niet in de hand. Behalve dan teveel stressen, dat schijnt echt niet goed te zijn.
    Maar, ik moet nog even kijken hoe ik volgende week ben hoor ;).
    Ik wil alleen nu eens echt niet de hele tijd op internet surfen of ik iets herken.
    Alsof ik daar zwanger van zou worden :rolleyes: :rolleyes: ,hahahaha!

Liefs, mex

12. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ja hahaha jezelf zwanger googlen :D als dat zou kunnen!

Ik heb zelfs deze maand het tegenovergestelde als de vorige... Bij elk symptoompje denk ik nu ach stom lichaam, hou toch op.... het is toch niet zo. :rolleyes: Ga er echt vanuit nu dat het nog wel een paar maanden kan duren dan kan het alleen maar meevallen. Tuurlijk hoop ik dat het wel zo is deze maand, maar ben er echt niet meer zo mee bezig als hiervoor. Dat geeft zo'n teleurstelling.... :( We shall see, over nog MAAR 11 dagen hihi....

Mex, wanneer is jou nod?

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik heb mijn NOD op 24-01 gezet, omdat ik nu niet meer precies weet wanneer mijn ei was EN ook uit eigenbelang ;)
    Kan ik in ieder geval niet te vroeg gaan testen!

Ik denk nu als ik denk wat te voelen:"maar mijn ei was toch al geweest?" Of:"jaja,je denk toch niet dat ik erin trap?" Kijk, het kan nu helemaal nog niet, er heeft nog niet eens kunnen innestelen!

Ik ga m'n spulletjes voor morgen pakken, moet na 8 weken weer te werk....
    Ben in de ziektewet geweest vanwege behoorlijke pijnklachten aan mijn nek,maar morgen begint het echte leven weer. Voor 4 uurtjes, daarna mag ik weer 'ziek' naar huis....opbouwen.

x mex

14. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    He mex, is je sjaal al af? ;) succes dan morgen op t fietsje!

Ik ga niks meer voelen voor mijn nod, alleen nog maar testen na nod! mochten er nog geen :evil: zijn....

slaap lekker allemaal! :D

liefs

15. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    heey hummie wat bedoel je daarmee met ik ga niks meer voelen voor mijn nod?

16. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    haha... meid, daar bedoel ik mee dat ik niet meer op de symptomen van mijn lichaam afga voor mijn nod, dat zegt dus niks bij mij... De vorige ronde was dat zo'n teleurstelling omdat er gewoon heel veel dus valse symptomen waren. Mijn lichaam bedriegt me gewoon... :( Ik wil geen valse hoop meer hebben dus test ik en dan zien we het wel, alleen een dikke vette positieve zw test telt nu voor mij. ;)

17. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    ....voor het eerst weer naar mijn werk, op de fiets en het regent.... had beter een regenpak kunnen breien....hahahahaha!
    Tot vanmiddag!

18. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Pfff...inmiddels weer thuis en helemaal gevloerd :(
    Niet zo gek natuurlijk,maar dat moeie gevoel kan weleens lekker zijn.
    En...het geeft nog meer afleiding dan ik al had.
    Al moet ik zeggen dat als ik steekjes onderin heb, ik er wel even stil bij sta,maar denk dan snel:"nee...niet doen, kan helemaal nog niet!"

En wat jij ook zegt Hummie...geen valse hoop willen hebben.... het lijf houdt je toch in de maling, het enige echte antwoord komt pas op NOD.

X mex

19. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    hoi mex,

nou op tijd naar bed dan maar vanavond meid! :)

Was het te doen op de fiets?

Ja ik let echt nergens meer op deze ronde, we zien het wel.... Maarja onbewust ben je er wel mee bezig :( We moeten gewoon geduldig afwachten en hopen dat die verrekte :evil: wegblijven tot en met nod... ;)

@michelle, weekend komt lekker dichtbij meis, nog maar een paar daagjes. ben heel benieuwd! :D

liefs humm

20. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ja ik ook hahaha..
    had sinds gisteren avond zo'n steken boven mijn schaambeen en toen ben ik vanmiddag omdat de steken erger werden naar de ha geweest..
    en was een verstopte dikke darm dus misschien goed nieuws en misschien slecht nieuws...

ik heb wel een spastische darm en dit soort steken heb ik nog nooit gehad..
    terwijl ik soms wel een week niet ga poepen om het zo maar te zeggen en nu heb ik toch al 2 x ontlasting gehad sinds zondag...
    dus allemaal een beetje vaag...

maar ik ga zondag testen met een test van sensitest waarmee je 4 dagen voor nod kunt testen en dan zit ik 3 dagen voor nod want mijn lf fase is 13...

dus ben benieuwd meiden en hoe is het verder met jullie?

Deel Deze Pagina