Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

Hummie...het was te doen op de fiets! Het was toen ik wegging gelukkig droog. lekker mijn muts op, wanten aan en hup, fietsen maar. Het was wel wat aan de gladde kant en ik ben helemaal geen held :( Ik ben er op de binnenwegen vanaf gestapt en gaan lopen, dat was net een spiegel.

Morgen staat je banner onder de 10! Jee, eigenlijk gaat het dan nog best snel nietwaar?
    heb je nog wel voldoende afleiding om er maar niet mee bezig te zijn?
    O zeg, ik weet nog de 2de ronde.... ik werd knettergek van mezelf...ik was er zoveel mee bezig, dat ik er amper van kon slapen. Toen nam ik mezelf al voor:dit nooit meer!
    Vorige x ging dat al best goed, nu ook :D
    Al ben ik benieuwd of ik net zo nuchter kan reageren als de red devils wel weer komen.... Ik heb mijn nod op 23-01 gezet, dan heb ik een date met mijn beste vriendinnen....beide moeder.

Michelle...morgen al donderdag :confused: Ga je het spannend maken? Ik hoop dat jij de aftrap gaat geven voor heel veel roze en babygeluk hier!
    Mag ik je een tip geven? Als je wilt, haal ook die testen van het kruidvat in huis. De ovutesten van sensitest vind ik goed, maar over de zw.testen hoor(lees) ik niet altijd even goede berichten. Soms word er zelfs gesproken over geldklopperij :( Die van het kruidvat zijn zeker bewezen goed om voor NOD te testen.
    Maar.... aan jou de keuze he? Als er een streep komt, staat er een streep!

X mex

2. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ik zal ze in huis gaan halen thanxx mex en ik hoop echt dat deze pijn niks voor niks is geweest en dat ik of jullie de aftrap mag geven van januari hihihi ik hou jullie zker op de hoogte...

alleen een vraag je lf fase is toch altijd het zelfde want vorige ronde was die 13 dus ga ik ervan uit dat het nu weer zo is..
    en toen was mijn cyclus 29 en nu 26 aangezien mijn eisprong...

liefs

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Oei, goeie vraag....
    Ik denk dat de lf ook kan wisselen. Dat kan je aan het einde van je cyclus terugrekenen. Al hoop ik natuurlijk dat er voor ons deze maand niks terug te rekenen valt ;)
    Ik weet niet of je die van andere maanden ook weet, anders kan je het gemiddelde nemen.
    Bij mij is het gemiddelde 15. Vorige x op dag 14 ei, cyclus van 29 dgn.
    Maar nu waarschijnlijk dag 15 ei, dus cyclus van 30 dagen...uitgaand van lf 15 dgn.
    LF kan 12-16 dagen duren.

O, man komt thuis, eindelijk! even naar hem toe!

4. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    hoi meissies!

@michelle, wat vervelend die pijn! weet ook hoe een spastische darm voelt, heb 3 maanden geleden een echo gehad daarvoor omdat het zo zeurde! en om uit te sluiten dat het niks met baarmoeder of eierstokken zou zijn. Er kwam als diagnose dus spastische darm uit. Ik was allang blij dat het niks met mijn eierstokken was pfff :confused: meid ik hoop dat er een kleine michelle zit te zeuren daaronder en niet je darm haha! (heb je trouwens je HA ingelicht dat jullie bezig zijn? anders gooien ze al gauw op een spastische darm namelijk! ;) ) Enne over de kruidvat testen: dan moet je 2 voor 5 euro hebben en niet die andere. Alleen zijn de 2 voor 5 tijdelijk uitverkocht, wellicht is er bij jou in de plaats nog wel een verpakking! succes meid!

@mex, ja hoor genoeg afleiding, ben weer druk aan het werk, was even vrij geweest tussen kerst en oud en nw, heerlijk! :D de dagen vliegen hier om, en dat komt ook omdat ik er veel mnder mee bezig ben dan vorige rondes. We wachten af! En jij, hoe gaat de tijd daar voorbij? :D

liefs humm

5. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ja ik hoop t ook een kleine michelle hahaha...
    maar indd een spastische darm voel ik meestal niet boven mijn schaambeen zeg maar en het zijn gewoon elke keer kleine steekjes en als ik mijn buik aanspan krijg ik ook steken dus ja heb t nog nooit eerder gehad...
    en nee heb t hem geloof ik niet verteld dat we bezig zijn maar ga vrijdag die testen halen en zie wel of ze er zijn en anders trekpleister toch?

6. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Inderdaad..die 2 voor 5 euro. Maar hoor ook dat ze overal uitverkocht zijn,maar dat trekpleister dezelfde verkoopt!

Hier nog iemand die bekend is met een spastische darm. Echt zo pijnlijk kan dat zijn. Ik kan weken of maanden geen last hebben,maar soms ook heel veel achter elkaar.
    De laatste x was vreselijk....ik had ook heel veel last van lucht en ik kan je verzekeren dat dit niet alleen voor mij vervelend was, maar vooral voor mijn man :)

Hummie...ik vermaak me prima, lekker foute soaps kijken, wat lezen, in huis rommelen, werken, de stad in, afspreken met vrienden. De tijd vliegt de laatste afteldagen vast. En anders is het jammer, we kunnen de tijd niet vooruit kijken he?

Ik ben trouwens niet van plan om voor NOD te testen, om teleurstelling te voorkomen, jij?

Xmex

7. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Ja hoor ook dat trekpleister dezelfde heeft! ;)

@mex, nee wil niet voor nod testen, doe ik eigenlijk nooit. vorige ronde had ik dag voor nod bruinverlies wat uiteindelijk dus ongi werd, vandaar toen 1 dag eerder, maar probeer me te beheersen tot nod! ;)

ga zo lekker slapen, truste! :D

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    hihihi... ja, het gaat hier om beheersen he?

Vanmorgen was mijn temp 37.0, ingevuld op FF en die geeft eisprong aan op maandag 5 Jan. Een dag later dan ik had verwacht.
    Maar aangezien we de zaterdag en de zondag ervoor geklust hebben en voor alle zekerheid ook de maandag..... geeft FF een 'HighScore' aan. Nu maar kijken wat daarvan gaat kloppen!

Michelle, hoe is het met de buik en de pijnlijke steken?

X mex

9. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    heey mex... mijn temp is ook gestegen en ook naar 37.0 en de steekjes zijn nu weg...
    of een goed teken of een slecht dat weet je toch nooit, hoop dat ik zondag meer weet....

10. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @michelle, nou de temp is iig een goed teken, houden zo! ;)

@mex, fijn dat het klusschema goed was, dat geeft iig een goed gevoel! :D

Ik voel me niet anders dan voorgaande maanden, zelfde stomme symptomen dus ik stel me in op een ongi :( Zelfde gevoel als vorige maand, vooral de boobs weer en bij mij betekend dat dus klaarblijkelijk dat er een :evil: aankomt. :rolleyes: Naja, een jaar heeft 12 maanden, er zit vast een maand tussen hopelijk dit jaar dat het wel lukt. :D Ik temp niet dus daar kan ik me niet aan vasthouden, na mijn ei is het gewoon afwachten. :)

Hoe is met jullie vandaag?

liefs humm

11. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey lieve Hum! In principe zou tempen ook nog niet nodig zijn hoor! Maar omdat ik toen wij gingen proberen zulke rare ovutesten had EN een veel langere cyclus dat anders, ben ik dat er even bij gaan doen om te kijken of ik er echt zo naast zat.
    En een hoge temp zegt pas wat als de temp hoogt blijft NA het aantal dagen Luteale Fase. En het schijnt ook nog zo te zijn dat er in die dagen weer een dip en een stijging moet plaatsvinden wat aan kan geven dat je zwanger bent.
    Zelf vind ik tempen handig,want dan weet ik dan ei is geweest en kan ik weer 'ademhalen' ;)
    Maar tegen NOD is tempen niet leuk... zeker niet als ie zakt,dan weet je genoeg.

Wat waardeloos dat je nu al het gevoel hebt dat je ongi gaat worden :( Ik hoop voor jou dat het dit keer valsspelen is, maar niet om je te ontmoedigen...ik wist het vorige ronde ook al heel snel dat ik ongi zou worden, ook ongeveer een week ervoor. En ja, dat klopte dus.
    Maar...keep fingers crossed!

X mex

12. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Meiden, ik probeer zo mijn best te doen er niet te veel mee bezig te zijn... maar hoe kan ik dat in hemelsnaam doen als ik bijna de hele dag met steken in mijn buik loop.... NU AL :confused:!
    Ik zit 'pas' op 3 dagen na de eisprong, weet als geen ander dat het niks kan zijn.
    Ik probeer het steeds 'weg te denken',maar dat valt nog niet mee.
    Slechts op 3 dagen na de eisprong en ik begin nu al te denken dat het waarschijnlijk red devils gaat worden :(

Michelle...nog 2 dagen, dan is het zondag! Ik ben benieuwd of je het echt aandurft om vroeg te testen!
    Alleen erg jammer dat dit weekend de site gaat verhuizen, dus zullen we even geduld moeten hebben voor jou nieuws!

X mex

13. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    he mex, ja lastig is dat he als je niet van je lichaam opaan kan! :( ik wacht maar rustig tot nod.... :rolleyes:

ja echt k*t dat gevoel dat ik ongi ga worden maar ja eerst maar afwachten he? Ik heb ook steekjes onderin buik en het 'zeurt'met vlagen onderin, maar weet nog van vorige maand dat ik dat toen ook enigszins had, dus dat is bij mij ook niet echt hoopgevend :( Ga gewoon van een :evil: uit....

Ik las gister idd dat het forum er niet is dit weekend. O michelle ben toch zo benieuwd voor je! :D Hoop idd dat jij de aftrap mag geven en dat we met zijn allen wel zwanger zijn, zou toch geweldig zijn! :D

liefs humm

14. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ja dat is lastig dat dit weekend het forum gaat verhuizen weet alleen niet waarheen?!
    maar ik heb zelfs over jullie gedroomd vanacht echt bizar..
    dat ik de eerste was die zei ja ik heb positief getest...
    en jullie een paar dagen later...
    en ik droom ook steeds over baby's deed ik ook bij michelle...
    en mijn aders worden nog duidelijker...
    heb nog wel een beetje steekjes gehad vanmiddag maar niet meer zo erg...
    en heb al wel een week koppijn...

en jullie?

15. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    en hoofdpijn is bij mij meestal een slecht teken dus ben benieuwd maar reken er niet te veel op....

16. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    haha michelle, jij hebt het te pakken hoor het forum virus... als je ook al over ons droomt whaha :D Laten we hopen dat die droom een voorbode was en uitkomt! meid, dat van die aders en dromen klinkt hoopvol hoor, ben echt benieuwd voor je!

Tsja en ik voel me zoals hierboven beschreven.... weet het dus echt niet, ga uit ve ongi :(

ik ga ook proberen om te dromen dat we zwanger zijn hihi! ;)

liefs humm

17. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    hahahahaha doe dat maar het is echt wazig...
    ik droomde vorige week dat ik zwanger was van een 4ling...
    2 waren volmaakt om het zo maar te zeggen en het waren een jongen en een meisje en de andere 2 waren echt monsters...hahahaha
    zit nog een heel verhaal aan vast maar dat bespaar ik jullie maar...hihi
    ik hoop niet dat je ook droomt over monster kindjes...
    maar ja ook ik heb een 50/50 gevoel want vorige maand had ik ook allemaal symptonen toen was ik misselijk en steeds licht in mijn hoofd en diarree maar toen had ik een buikgriepje van een dag ofzo alleen de misselijkheid bleef aanhouden...
    dus ik reken nergens meer op zou het echt geweldig vinden als we alle 3 zwanger zouden zijn...

18. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    he michelle ik heb je een pb'tje gestuurd! ;) inz hyves...

19. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    leuk!

20. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    Hoi dames hoe gaat het ermee? Heeft er iemand al getest? Ik heb zo een beetje proberen terug te lezen maar dat werden me een beetje teveel pagina terug!

Ik snap er zelf niets meer van. De huisarts zei dat ik niet vanaf de doorbraakbloeding moet tellen maar vanaf 2 decmber, dan had ik dus al ongesteld moeten zijn, anderhalf week geleden.

Maar ik durf geen test meer te doen, ik stel steeds uit, bang vor een negatiefe test! Ik heb wel al besloten dat ik in het weekend ga testen.

Ik hoop dat jullie allemaal een positest in handen krijgen, michelle, hummie en mex be pregnant!

(en ik!)

Deel Deze Pagina