Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    hallo dames...

hoe voelen jullie je vandaag?
    mijn temp is weer met 0,2 gezakt maar zit dan weer gewoon op 36,8 dus op mijn ouwe weer zolang die er maar niet onder gaat zitten vindt ik het best...
    mijn aders worden wel steeds duidelijker...
    en krijg steeds meer ongi krampen dus ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden dus voor jullie meer hoop, hoop ik...
    voor mij zit deze ronde er denk ik niet meer in...

2. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Hoi meiden,

@michelle, kop op meid, het blijft afwachten! Ik heb ergenes gelezen dat een temp dip en dan stijging ook duidt op een zwangerschap, dus als je temp weer omhoog gaat wordt het spannend meid! :D Wel vervelend dat je het gevoel hebt dat je ongi wordt.... :( (heb ik ook) Laten we hopen dat jou droom uitkomt van alle drie zwanger michelle! ;)

@ladymoi, jee meid, wat een onzekerheid dan, :( maar je had toch ovu testen die heel posi waren en daarna weer vaag werden? :(: Dus tsja ik zou idd om de onzekerheid weg te nemen een zw test doen in het weekend, maar als ik jou verhaal zo heb gelzezen toen lijkt het ook wel op een ei die je had onlangs... Pfff ben heel benieuwd voor je!

Hier nog steeds hetzelfde, mijn boobies zijn heel gevoelig, vooral de zijkant en heb 'prikjes' onderin buik, maarja dat duidt bij mij dus op een ongi, zoals voorgaande maand. Afwachten, en hopen dat de :evil: wegblijven. Mijn gevoel is niet positief deze ronde.... :(

@mex, hoes met jou meis?

Knuf humm

3. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ik heb ook hele opgezette borsten laat ik het zo maar zeggen heel stevig...
    maar ja kijken wat de test zondag zegt hihi

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey lieve meiden!

Michelle...ik zoek je vandaag even op, op hyves!
    En wat Hummie zegt klopt, je kan een tempdip krijgen en als ie dan weer stijgt kan het goed nieuws zijn.
    Ik hoop dan ook dat ie morgen weer stijgt.
    Kijkend naar je banner zou een daling vanwege ongi al erg vroeg komen.

Hummie, mijn gevoel is eigenlijk als de jouwe... Nu al! Dat schreef ik gisteren al he? :(
    Dus dan komen er twijfels... hebben we het wel goed gedaan? Had ik dan niet eerder/later mijn ei? Maar ja, ik weet ook wel dat we er alles aan gedaan hebben... een ovutest en een temperatuur liegen toch niet?

Vanmorgen werd ik wakker en weer steekjes in mijn onderbuik.

Toch apart dat we nu allemaal eigenlijk het gevoel hebben dat er red devils komen. Al hoop ik echt van harte voor ons allemaal dat dit niet het geval zal zijn.

Michelle, jij maakt het wel spannend nu hoor!
    En Ladymoi, jij ook!

X mex

5. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Schoonmaakwoede hier, het hele huis staat op zijn kop! :D hihi.... ik zorg wel dat ik me niet verveel, afleiding, afleiding en nogeens afleiding.... de dagen vliegen om hier. ;) vanavond neem ik maar weer es plaats op het wachtbankje, zucht..... :rolleyes:

6. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    dat is een goed teken hummie een schoonmaak bui heb ik ook gehad vanmorgen....

en die mex is zo stil he...

7. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hahahahaha....ik stil? Ik heb net een hele lap tekst geschreven! :(

Hm...schoonmaakwoede, schoonmaakbuien.... ik mag toch hopen dat dit geen teken is, want zo'n positief teken vind ik het niet ;)
    Nesteldrang nog voor NOD, :):)

Ik zit nu lekker het EK schaatsen te kijken,maar of dit spannend gaat worden? Het is altijd dezelfde die wint he?

X mex

8. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    ik heb toch niet tot het weekend kunnen wachten, ik heb getest..........
    die van kruidvat, ik zie echt een plusje, maar streepje is wel vaag, mijn man zag ook een streepje! maar ik ben nog niet overtuigd,,,,........

2 andere familieleden hebben ook de test gezien en ik werd meteen gefeliciteerd,.....maar ik weet het niet, ik wil gewoon een heeel donker plusje...denk dat ik het dan pas ga voelen en overtuigd ben!

ik ben nu nog onzekerder dan ik al was....ga in het morgen of zondag nog een keer testen!

ik kan niet wachten....mss ga ik morgen wel...wat is beter!?

9. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Foto! Heb je een foto Ladymoi?
    Ooo...gruwelijk spannend, maar wat zou het helemaal geweldig zijn niet?
    Heb je met ochtendurine getest? En heb je je aan de wachttijd gehouden?
    Want dan is een streepje een streepje hoor :D!
    X mex
    Op naar de volgende...michelle!

10. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    heey lady super man...
    gefeliciteerd....
    hoeveel dagen voor je nod heb je getest?
    zowel bij de trekpleister als de kruidvat hadden die testen niet meer pff...
    ik krijg steeds meer zeerdere borsten...
    en af entoe wat krampjes...
    had jij symptonen lady?

11. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    denk dat lady mex en hummie zwanger zijn en ik niet heb echt een slecht gevoel maar wil eerst wachten wat mijn temp tot zondag doet...
    en mex wanneer ga je me toevoegen...
    of wil je niet op de hoogte gehouden worden hahaah

12. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    hm..die testen zijn populair.... Of zijn er zoveel meiden bezig met zwanger worden/zijn ;)

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    hahahaha....ik ga er nu even naartoe:D
    En lieve Michelle.... ik blijf voor je duimen hoor! Maar over mezelf denk ik minder positief, ik heb nu al zoveel 'ongi'krampjes, dat ik er maar vanuit ga dat ons geluk verderop in het jaar zal komen.
    X

14. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    Nee helaas geen goto, heb nies om er fotos te maken.
    oo echt zeker gruwelijk spannend....plusje was echt zeker binnen 2 minuten te zien, eigenlijk meteen...ik barste zowat in tranen uit eerst, daarna werd ik onzeker omdat het een vaag streepje is....nu is het steepje voor mijn gevoel wel vager geworden al is het nog wel te zien.

kan ik morgen al testen....of moet ik wachten tot zondag!?

ooo wat een onzekerheid......

15. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ik zou morgen weer testen maar een lijntje is een lijntje hoor en zolang die niet grijs is zou ik een gat in de lucht springen...
    en hoeveel dagen voor je nod heb je getest?
    en ik heb je ontvangen hoor mex!

16. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Michelle...heel goed!

Ladymoi....ik denk dat je morgen nog wel een x kunt testen.
    HCG stijgt om iedere 2/3 dagen als ik het goed heb, misschien is zondag dan beter,maar hee.... ik zou niet kunnen wachten hoor, echt niet. Dus als je morgen wilt testen....lekker doen!

waardeloos dat juist dit weekend de site gaat verhuizen :(

17. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    danke je maar ik weet het nog niet zeker hoor...ben niet overtuigd.
    Dat weet ik ook niet helemaal zeker, kijk als ik vanaf 2 dec reken dan zit ik op cyclusdag 39, maar reken ik vanaf doorbraakbloeding dan zit ik op dag 27! Mijn tepels zijn heel gevoelig en zeurderig pijn in baarmoeder!

bedankt dames....ik hoop echt dat het zo is....

18. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht

ik denk ook dat ik morgen ochtend ga testen, streep was eerst gwoon echt blauw en wat vager maar nu als ik kijk vindt ik de streep wel heeel vaag.....kan dat streep die vervaagt!?

ja idd juist dit weekend weten we bijna met zijn allen waar we aan toe zijn! Waar verhuisd de site heen dan....?

Ik kan niet wachten tot morgen laat staan tot zondag!

Ik hoop dat ik gewoon echt zwanger ben en dat jullie alllleeeemaaaaal de volgende zijn....hummie michelle en mex.....ik hoop het echt heel erg voor jullie!

19. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    watskeburt zeg in de tussentijd :confused: ben heel even weg geweest!

Lady moi, wat geweldig meid! :D wat echt zekerheid geeft is de digitale test met indicator die geeft gelijk aan hover je bent, 1 week 2 week of 3 week overtijd, ik zeg: doen morgenochtend of zondagochtend met ochtendurine! ;)

Meiden, wat een happening op 'ons' topic, laten we hopen dat ladymoi de aftrap geeft en wij mogen volgen! :D Heb zelf het idee dat deze maand niet gelukt is bij mij door die stomme zelfde symptomen als vorige mnd, :( afwachten..... :rolleyes:

Nou ben wel heel benieuwd nou ladymoi!

knuf humm

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ladymoi, de site blijft wel hier, maar 'verhuist' naar een ander uiterlijk en server... Maar wel in het verkeerde weekend ;)

En nu maar hopen dat jij de roze aftrap hebt gegeven en dat wij maar mogen volgen!

Hum, jij hebt heel stellig het gevoel dat het niet is gelukt he? Ik zelf weet het niet hoor...:( maar ik kan er ook nog niks over zeggen.
    Maar ik dacht er eens over na...wat is nou 20%?
    Toch? Ik weet niet meer wat je had geschreven...hoeveel % maakt een vrouw kans dat het is gelukt?

Brrr...daar moet ik niet teveel bij stilstaan,want als ik daaraan ga toegeven...
    Ik denk ook niet dat ik er dit x net zo nuchter op zal reageren als de vorige ronde. Op de devils bedoel ik he?

Meiden, nog leuke weekendplannen ter afleiding? Okee...testen misschien,maar eh..schaatsen?
    Wij rustig, gaan dit weekend wel op kraambezoek bij vrienden. Met kraambezoek heb ik het altijd wat moeilijk, omdat wij dit ook graag willen,maar ook omdat er sinds april al 18! (ik overdrijf dit echt niet!) vrouwen/meiden om mij heen zwanger zijn geraakt en inmiddels bevallen. Sommigen zelfs binnen 1x en anderen weer onverwachts.
    Ik wil niet meer steeds op kraamvisite, ik wil dat de kraamvisite hier komt!

X mex

Deel Deze Pagina