ja een gemiddeld stel heeft iedere maand maar 20% kans om zwanger te worden als je in de goede dagen klust, dus ja de kans is maar 1 op5... sommige stellen schieten gelijk raak andere doen er een jaar of langer over.... Het heeft echt met geluk en timing te maken! Wij moeten morgen werken en hebben een feestje s'avonds (geen zin in!) dus die dag vliegt voorbij.... Zondag heerlijk lekker lang het bos in en relaxen met lieffie. Mex, weet wat je bedoeld, hier ook veel zwangeren geweest afgelopen tijd, en nog kindjes op komst. Maar jee 18 dat is wel erg veel, snap dat je dat op een gegeven moment niet meer trekt die kraamvisites! succes dan maar... Onze tijd komt vanzelf! Meiden ik wens jullie alvast fijn weekend! Enne michelle spannend meid, duim voor je hoor! maar verwacht nog niet teveel hoor als je test, de kans is natuurlijk aanwezig dat je te vroeg test! hoop voor je dat er gelijk een lijntje vanaf spat! knuf humm
heey goedenmorgen meiden... volgens mij is het forum er nog steeds... maar mijn temp is met 0.1 gestegen dus nu weer op 36.9 maar was bij volgende ronde ook later gezakt dus als die maandag nog hoog zit heb ik hele grote kans maar ik zie het niet zitten in ieder geval hoop t wel maar denk het niet... gisteren avond op bed kreeg ik een heel apart drukkend gevoel in mijn onderbuik... en hoe is het met jullie?
ja gauw nog even een berichtje plaatsen hihi! O michelle, je maakt het echt spannend! herken je niks van je vorige zwangerschap aan symptomen? mijn zus zei bij de 2e zw bv dat ze het gelijk wist dat het raak was aan haar borsten, die waren heel gevoelig na ei... Hebjij niks herkenbaars? Mex, hoe voel jij je vandaag? nog veranderingen? @ladymoi, heb je al een 2e test gedaan? meid zo spannend. maar volgens mij ben je zwanger hoor! gauw een foto plaatsen van je test na het weekend! Hier geen veranderingen hoor! Heel fijn weekend allemaal, moet zo weer verder aan het werk, eerst even bakje koffie opdrinken! liefs humm
nee niet echt heb wel indd vanaf mijn eisprong zere borsten die kwamen vorige ronde pas rond nod.. en had toen ook buikgriep dus voelde me de heletijd misselijk.. wat ik nu heb zijn die krampen en zere borsten en nog geen 1 ronde gehad... ja die zere borsten dan rond mijn nod.. en nu aders op mijn borsten maar ja kan het me ook inbeelden denk ik zo... ik durf bijna geen hoop te hebben... want tot nu toe houd mijn lichaam me elke keer voor de gek... en lady indd wat hummie zegt alweer een nieuwe test gedaan? ik heb er 1 van de c1000 in huis liggen en die van sensitest van 4 dagen voor je nod... of ik zit net op 4 dagen voor mijn nod en anders 3 als mijn lf fase het zelfde is als de vorige keer dan is het 3 hahaha....
Goedemorgen meiden! Nou, we kunnen er nog op : Ik ben dan toch benieuwd wanneer we echt even offline gaan. Michelle, je blijft het lekker spannend houden he? Op naar morgen en de andere dagen. Als je temp maar hoog blijft! Ladymoi...hoe is het met jou? Heb je alweer een test aangedurft? Hummie... ik heb ook weleens gehoord dat vrouwen het direct na hun ei al wisten. Omdat ze veranderingen voelden,merkten. Nou, ik merk na mijn ei niks bijzonders. Ben en voel me net als anders. Vannacht wel bereslecht geslapen, maar dat komt vast van de volle maan,hahahahaa! Nee, zonder dollen, ik slaap na een ei meestal periodes slechter, dat is voor mij ook een teken dat ie geweest is,maar ook meteen het gevoel van de red devils. En hoe voel jij je vandaag dan? Nog altijd het gevoel dat de devils zullen komen? X mex
Michelle...dat is het 'm nou net he?.... het lichaam kan ons zo in de maling nemen.... pas als de devils doorbreken weten we dat het ongi-tekenen waren. Pas als de devils wegblijven en we een positieve test in handen hebben, weten we dat het zwangerschapstekenen waren. Ik hoor zo vaak dat vrouwen zeker wisten ongi te worden dat ze zwanger waren en andersom. Maar ja, ieder lijf is anders, die van jou, die van mij, die van ladymoi en die van hummie. Het enige wat we kunnen doen is afwachten en veel afleiding zoeken. Mijn man is schaatsen, ik zag het zelf niet zitten,maar ga vanmiddag even lekker met hem door de kou naar de stad op zoek naar misschien een nieuw hoofdkussen. X mex
ja wel gevoel van mex, ach eerst maar afwachten he... mijn gevoel zegt wel dat het iig dit jaar wel gaat lukken om zwanger te worden hihi, we hebben nog wat maanden te gaan dit jaar dus dat zal vast goedkomen hoop ik... Tsja dat komt omdat ik me echt weer hetzelfde voel asl vorige mnd, dus dat zal wel betekenen dan. ga zo weer aan de slag, dus doeg! Michelle, duim voor je hoor dat ie eruit knalt morgen! knuffie!
hahahaha Hum...12 maanden om precies te zijn he? Maar dat hoop ik niet voor je hoor, ook niet voor mij en michelle en ladymoi. Ik hoop dat het ons snel mag gaan gebeuren! Toch is het goed dat je al rekening houdt met de devils. Uit eigen ervaring(vorige ronde) weet ik dat de teleurstelling dan wat minder zal zijn, omdat je er al rekening mee hebt gehouden. Maar.... een lijf kan compleet verkeerde signalen afgeven he? Ik sprak een paar weken geleden een vrouw, bezig om zwanger te worden en zij was er heilig van overtuigd dat zij ongi zou gaan worden. Maar vlak voor nod waren alle ongisymptomen weg en....hartstikke zwanger, inmiddels al ruim 4 maanden! X mex
goedenmiddag dames huh is de site ernog? ik heb een test gedaan, kon niet wachten tot morgen. En weer heel duidelijk een plusje te zien, streepje is iets donkerder geworden maar nog niet echt super duidelijk! wel heel goed te zien...heb er een foto van gemaakt met mobiel maar heb geen idee hoe dat op de site te zetten. Op foto is het ook heel duidelijk te zien vandaar dat ik nu eigenlijk iets meer overtuigd ben.... Maar het rare is de test van gister, streepje is nu zodanig vervaagd dat het bijna niet meer te zien is, en na 3 uur ben ik op de test van vandaag gaan kijken en ik vindt het lijntje weer iets vager dan vanochtend..nu moet je turen vanochtend was het gelijk te zien! kan dat. hoor wel vaker dat kv testen vervagen paar uur daarna maar de moed zakt zo heeeel diep in mijn schoenen hoor! wordt ik weer heel onzeker.... hoe is het met jullie....heeft er iemand al een test gedaan...wanneer gaan jullie teste. Ik hoooooop cht dat jullie (ook) een hele dikke vette positest in handen zullen krijgen...echt waar dames! ik ga maandag nog een keer testen.....
Aaaaahhhh LadyMoi! Helemaal goed zeg! Een streep is een streep hoor ! En wat betreft vervagen...het gaat om het zien van het streepje in de afleestijd. Daarom mag je 'm ook niet later lezen! Op naar maandag, dan is ie vast nog veeeeeel duidelijker! X mex
dank je wel mex......o god laat het alstublieft zo zijn.......laat mij alstublieft echt zwanger zijn..! Maandag ga ik weer want voor morgen heb ik geen test en dat is maar goed ook. Binnen de afleestijd is de streep echt goed te zien ben blij dat ik er een foto van heb gemaakt...een soort bewijs want nu op de test is het streepje heel wat vager geworden...echt vreemd! wanneer kan jiij testen? hoop het beste voor je!
he de site is er nog steeds, mooi! Joehoeeeeeeeeeeeee ladymoi, wat goed! super meid, dat is een bevestiging dat het echt zo is en waarschijnlijk ben je nog niet 'zo lang heen' want je streepje wordt steeds duidelijker! wat geweldig meid! Michelle, is de eerste die mag testen die gaat zondag en heeft over 3 of 4 dgn haar nod, dan kom ik vrijdag de 16e en dan komt mexie die mag geloof ik zondag de 18e nod, hoop echt dat wij elkaar mogen opvolgen allemaal positef! Ik was net aan het werk en had ineens links onderin uitsralend naar lies echt steekjes en nu ik achter de compu aan het tikken ben zeurt het daar ook onderin ikk ga echt nergens vanuit maar dit ken ik nog niet zo hoor..... oehhhhhhh dat maakt het toch weer een beetje spannend... ga uit van kan het alleen maar meevallen! Hoe is de sfeer bij jullie? liefs humm (wannabee mumm, hihi rijmt zo mooi!)
Hoi Hoi hummie Ik begin idd steeds meer in te geloven. ik zou jullie mening over de test heel graag willen weten maar weet niet hoe ik het op de site krijg! Ik had (heb) ook dat zeurdig gevoel, pijntjes onderin mijn buik, lijkt op ongesteldheid maar ook weer niet. en idd ook steken naar lies heb ik ook gehad....ooo hoop echt voor je dat je mummie wordt! Hummie! Thuis hebben we eigenlijk nog steeds niet echt het zwanger gevoel. mijn man twijfeld omdat ik zo onzeker ben, hij zegt ik weet het niet. en omdat ik ook zeg ik weet het ook niet zijn we nog niet tot de fase gekmen dat we echt voelen dat we zwanger zijn snap je...beetje vaag! Daarom hoop ik op een heke donkere streep dan kan ik hem met zekerheid vertellen dat ik gewoon zwanger ben, want hij is er nu nog nuchter onder. Maandag is de dag!
links bij menu staat een onderdeel foto verkleinen! probeer het daar eens! ben nu wel heel benieuwd! en meid niet zo onzeker doen, een streep is eenstreep hoor, hoe vaag ook! als wij het kunnen zien kunnen wij je misschien overtuigen! liefs
Ladymoi, zal ik je eens wat vertellen..... Een kennis van mij kwam ik een keer tegen en ik wist zeker dat zij zwanger was. Ik wist dat zij bezig waren, dus vraag hoe het gaat. Ze vertelt mij dat ze overtijd is, al een poos, maar dat de test maar negatief blijft. Na ruim 8 weken is ze nog niet ongesteld en ook volgens haar geen positieve test. Op mijn advies is ze naar de dokter gegaan en hij vertelde haar dat ze echt blij kan zijn, want die vage streepjes die zij zag,gaven toch echt aan dat ze zwanger is. Het bloedtestje gaf haar de rust, het was echt zo. Zij kreeg geen hele duidelijke streep en toch zwanger! Hummie, wannabe mummie! klinkt leuk he? Wat zal ik dan eens verzinnen....eh.... ik ben mex,voor mij 9 maanden geen sex, hahhahahahahahaa! Let's hope so Nou Hum, die steekjes, dat herken ik uit duizenden! Ook veelal bij mijn lies en echt in de onderbuik. Als ik Ladymoi dan zo hoor.... Maar, ik blijf afwachten en zoals met de meeste dingen: 'uitgaan van het minste, dan kan het alleen maar meevallen!' Hum, wanneer was jou ei ook alweer? Mijn ei was 5/1 en ik heb zover ik weet een LF van 15 dagen, dus NOD wordt 21/1. Maar... ik hou zet 'm liever wat later, rond 23/1. Dat is op vrijdag, dan zou ik op zaterdagochtend kunnen testen. Vandaag dus pas over 2 weken ! Maar...ik denk dat ik voor die tijd al meer weet, zeker als het devils betreft. Maar...wij willen roze! Hm, valt nog niet mee om er niet mee bezig te zijn... X mex
Mexie, jij was gebombardeerd tot Sexy Mexie hahaaha Mijn ei was 2 januari dus vorige week vrijdag, (1 jan knallende posi ovutest) zit nu dus ruim een week na ei.... Tot vandaag voelde ik me exact als voorgaande maanden, maar sinds vandaag ineens die steekjes En die steekjes of zeurderig gevoel is echt anders dan voorgaande maanden, toen had ik na ei ook wel zeurderig gevoel... ach ja misschien een nieuw symptoom erbij voor de ..... Ik ga echt niet meer op mijn lichaam af hoor. daar heb ik wel van geleerd Fijn dat het forum nog werkt! Ik ben klaar met werken en ga lekker weekend vieren! knuff humm, wannabe mumm