`hoi hoi dames......het is echt ik ben zwangerrrrrr ik ben net naar het centum geweest en heb een digitale gehaald en er staat heel duidelijk ZWANGER! hehe i ben zo blij nu weet ik het gewoon zeker. mijn mannetje ook...hij is nu echt blij! sfeertje hangt nu in het hele huis! ypoepppiieeeeeeeeee oke en nu gaan jullie hummie mummie en sexymex en michelle ook positief testen................ik hoop het maar! mss dat ik morgen die fotos ga plaatsen want we moeten zo weg. Iam so happpyyyy! Maar mijn geluk is pas helemaal volmaakt als jullie drieen mij volgen, dan kan je spreken van volmaakte geluk! echt dames.....ik meen het! ik hou van jullie allemaaaaallllllll i love you alllllll
joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wauw meid! wat superdepuper geweldig voor jullie! Meid, geniet ervan samen met je mannetje. Hoop idd echt dat wij nu mogen volgen! IK WIL OOK ROZE! OOK VOOR SEXY MEXY EN BELLE MICHELLE! liefs humm ** neemt weer rustig plaats op dat akelige wachtbankje**
hallo dames.... ik denk dat ik nu helemaal nergens meer op hoef te rekenen ik had vandaag niks geen symptonen alleen standaard hoofdpijn die ik altijd voor mijn nod krijg... ik kijk eerst wat mijn temp morgen vroeg doet.... en daarvanuit test ik... dus als die naar beneden zakt dan doe ik geen test... maar mex jij hebt wel een beetje verstand van temp he... vraagje aan jou... als je op mijn ff site kijkt he... dan zie je bij mijn vorige cyclus van 29 dagen dat die geloof ik 2 dagen van te voren zakt... maar mijn cyclus is nu 26 gerekent doormiddel van mijn eisprong en dat zit ik ook op mijn oude cyclus weer van voor het spiraaltje... maar moet ik dan ook die 2 dagen eraf reken om te kunnen zien of ik nu ongesteld ongeveer ga worden? wil je mijn 2 kaartjes even een beetje met elkaar vergelijken? ik hoop dat je snapt wat ik bedoel...? en hum ik hoop echt dat die steken wat betekenen... dat je over een week positief mag testen en dat geldt ook voor mex natuurlijk... en lady heeft al roze mogen zien hihi... super wil ik ook!
Hey lieve meiden! YiiiiiHaaaaaaa! LadyMoi! Super meid! Gruwelijk gefeliciteerd ! Strooi maar flink wat HCG deze kant op! Ik ben blij voor je, hoe het ook voor mij uitpakt! Hummie, wannabe mummie! Ik ga toch ook wel hoop voor jou krijgen hoor! Een vriendin van mij, ook zwanger(kan beter voortaan aangeven wie niet zwanger is ), kreeg ongeveer een week na de gemeende eisprong steekjes in haar buik. En die zijn gebleven en omdat zij dit nooit had, wist ze het eigenlijk al. En...zwanger! Maar.... zij was net gestopt met de pil en geeft ook aan geen idee te hebben wat zij moet voelen bij een cyclus zonder pil. Michelle lieverd, ik ga even voor je kijken. Ik begin er inderdaad aardig in thuis te raken en dat terwijl ik deze maand pas echt bewust temp! Maar ik begrijp je ongerustheid, je twijfels. Wat zou het mooi zijn als de temp duidelijke signalen af kon geven he? De onzekerheid is soms killing! In ieder geval is hier een mooi roze begin! laten we hopen dat het op dit topic een trend wordt! Ik kijk even en dan kom ik later even terug! X mex
oke thanxx meis... en ja wordt echt gek van die onzekerheid... had ik maar een gyneacoloog in de fam.. kon die ff kijken hahaha.. maar helaas... gewoon afwachten maar heb dr echt een zwaar hoofd in...een heel zwaar hoofd... mijn hoofdpijn trekt weer weg... dus ook daarmee afwachten...
Michelle, ik heb even gekeken en ook ik heb even een vraag. Bij de chart van 29 dagen zie ik een enorme stijging en een dip. Maar ik zie ver na de ovulatie ook een positieve ovulatietest. Enig idee hoe dat komt? Ik zou uitgaan van een cyclus van 29 dagen,nog niet van 26. Ik zou dan ook nog even niets doen met die 2 dagen. Dit omdat de luteale fase misschien langer kan duren of dat je ei iets later of eerder was dan FF aangeeft. Wat betreft je temp is er echt nog geen peil op te trekken... gezakt, gestegen, gezakt en gestegen. Morgen temp je weer en als ie dan niet is gezakt kan je tempen, maar omdat ik net aangeef dat het misschien beter is om nog uit te gaan van een cyclus van 29 dagen, weet ik niet of je dan te vroeg test. Als je het kan opbrengen, probeer dan nog even te wachten. Na het verwijderen van de spiraal is het namelijk niet zeker dat de cyclus weer helemaal hetzelfde wordt als daarvoor. Mijn fysio heeft jaren de pil geslikt, had voor de pil een goede cyclus, eenmaal gestopt met de pil bleef de eisprong weg en werd ze ook niet ongesteld. Nu zit ze aan de medicijnen... Hoop dat je er wat mee kan. Ik snap mijn eigen chart soms ook niet helemaal, maar bij mij is nog weinig te zien, heb slechts 5 DPO! X mex
nou voor die 29 dagen had ik een cyclus van 32... dus het loopt elke keer af.. 32, 29, en nu weet ik 80%zeker dat het 26 dagen is.. want echt 13 dagen na mijn eisprong wordt ik elke keer ongesteld.. en dat van die 2de positieve ovulatietest heeft ff zelf ingevult dus weet t ook niet hoe dat kan... maar als mijn temp morgen het zelfde is of hoger zou je dan testen of wachten? thanxx alvast meis... als je nog meer vragen heb hoor ik t graag... en die temp stijging had die dag buikgriepje dus een kleine koorts denk ik...
? wat vreemd dat FF dat zelf invult... : Ik vind FF een handig systeem,maar soms denk ik ook weleens 'huh'? Zo vond ik het dit x zo lastig met mijn temp en ei. Ik weet namelijk voor 80% zeker dat mijn ei zondag 4/1 was, vanwege de enorme kramp. Maar FF geeft maandag aan. Dit door de temp. Zondags met de kramp, was de ochtend mijn temp nog 'normaal', maandag lager. Maar ja, als zondagavond laat je ei is geweest en je tempt op maandag een lagere temp en de andere dagen hoger, dan zet FF 'm op maandag. Snap je het nog? Wat goed dat jij je LF zo duidelijk weet! Ik weet het niet helemaal zeker, ik denk 15 dagen. Jee...wat ik zal doen...: Ik heb nu nog makkelijk praten,maar weet niet hoe ik zal zijn als ik net als jij vlak voor NOD zit. Maar mijn voornemen is om niet voor NOD te testen, ook niet als mijn temp hoog blijft. Juist omdat de temp zelfs een dag ervoor nog kan zakken. En omdat er ook een mogelijkheid is wel zwanger te testen en dan toch 'ongesteld' te worden omdat het vroeg misgaat . Maar lieve michelle, het is en blijft jou keuze en wat je ook doet, jou keuze is goed. En ik hoop natuurlijk op een goede test! Het moet hier roze regenen aan het einde van de maand! X mex
laten we het hopen mex! eerst de komende dagen maar afwachten of het aanhoudt. We zien het wel tot nod.... Als ik op nod nog niet ben dan krijg ik pas een beetje hoop denk ik tot die tijd verwacht ik niks! @michelle, als je zeker weet dat je lf fase klopt en je temp is morgen nog hoog dan kun je natuurlijk vast een testje wagen, volg je gevoel meid! Duimen draaien hier voor je! En mocht je testen gelijk laten weten he? we hebben het feestje voor vanavond afgezegd, we zijn zogenaamd niet fit, we hadden allebei ZO GEEN zin. we wouden graag es een keer nix op zaterdagavond en lekker tegen elkaar aan bankhangen. dus vriendlief heeft afgezegd hihi.... heb fijn de kaarsjes aangestoken en we gaan er een gezellige avond van maken! heerlijk! jullie nog plannen? liefs humm
Hihihi, soms kan een 'leugentje' om bestwil lekker zijn he? Doe je goed hoor! Wij werden gebeld door vrienden of we zin hadden om uit eten te gaan. wel makkelijk,maar ook wij willen vanavond lekker languit op de bank. Ik had al allemaal hapjes gehaald, een dvd'tje en lekker avondeten, dus ook wij zijn vandaag aan het bankhangen! Morgen op kraamvisite, Zooo geen zin in.... maar ja, het hoort er even bij he? X mex
ja heerlijk! doen we overigens nooit hoor, we sjouwen altijd elk feestje en verjaardag af, zin of geen ziin. en zeggen altijd ja dus ik vind het ook goed van onszelf! fijne avond allemaal, ik sluit voor nu even af en kruip tegen lieffie aan! mex, veel plezier morgen ach je moet maar denken over een maand of negen staan ze allemaal bij jullie op de stoep haha x
Hahahaha! Nou, ik hoop het! Wat zou dat ontzettend gaaf zijn zeg! Maar net als jij... Pas als het rond NOD goed is en geen tekenen van devils, dan pas ga ik echt hopen
heey dames ik ga toch weer een beetje hoop krijgen... ik ging net naar de wc en mijn baarmoedermond voelt weer hard en hoog aan en normaal zit ie voor mijn nod laag en open soms al een halve week ervoor dus ik heb wat dat betreft goede hoop of morgen moet ie weer anders voelen hihi.. en mijn borsten doen weer zeur echt beurs zeg maar en dat doen ze van mijn eiaf al elke avond.. en soms ook over dag maar dat had ik vandaag ook niet... en blijf veel waterige slijm houden normaal voor mijn nod is het cremerig... en krijg ook weer een soort krampjes gevoel... ook dit kan negatief zijn maar ook positief.. dus echt ff mijn temp morgen kijken en ik laat het morgen vroeg meteen weten oke dames... maar reken nog maar niet veel op die test... liefs
hoi hoi! ik heb nu behalve steekjes onderin (bij schaambot zeg maar) ook een beetje een zeurende rommelende darm onderin en ga me ineens afvragen of dat het niet gewoon is..... ook heb de afglopen 4 dagen oid ook last van lucht tot grote ergernis van vriendlief... hihi..... dus misschien zijn het wel gewoon mijn darmen dan... ik blijf nog maar evn rustig zitten op he wachtbankje..... En, michelle ik duim voor een dikke vette posi test morgen! liefs
En ik duim ook mee ! Hier verder geen bijzonderheden,maar als ik jullie verhalen en 'voeltjes' lees, heb ik hoop voor jullie, maar niet voor mezelf Ik duik nu lekker in mijn bed, heerlijk. Hopelijk slaap ik beter dan afgelopen nacht.... zo slecht geslapen! X mex
ik hoop het ook dat het allemaal goede tekens zijn daarom wil ik eerst mijn temp morgen afwachten heb net een ovulatietest gedaan en daar kwam bijna geen teststreepje op! dus vroeg me af of het wel verstandig was.. maar ja je ziet zoveel verschil de ene heeft een nega ovulatie test en de zwangerschapstest is positief en de andere wel een vette ovulatietest maar zwangerschapstest zegt nega... en morgen zit ik 3 dagen voor mijn nod dus ja als die morgen nega is weet ik al denk ik bijna zeker dat ik ongesteld ga worden... ene kant heb ik wel het gevoel maar de symptonen die ik nu heb heb ik nog geen 1 ronde gehad dus ja... en anders zouden het weer nieuwe zijn... en hummie ik ga ook steeds meer hoop voor je krijgen ook hier hou ik mijn vingers over elkaar voor jou en ze draaien maar rond... succes meis en hoop voor ons alle mooie roze testen...
en hum... ik heb ook veel last van poepjes laten en boeren hahaha mijn ventje zei al je lijkt wel op een vent man aso hihi