Goedemorgen! we zijn er nog steeds Wij gaan nu eerst even weg en dan hoop ik hier straks meer nieuws te vinden. Jullie gaan wat symptomen betreft gelijk op, ik herken er helemaal niks van! X mex
hallo dames goedenmorgen... ik heb goed nieuws en slecht nieuws... goede is mijn temp is weer gestegen en slechte nieuws is ik heb een test gedaan maar die was negatief... maar ja als mijn temp zo blijft heb ik een goede kans denk ik... en mijn baarmoedermond ligt aardig hoog en dicht en normaal had die allang beneden gezeten... en gisteren avond in bed ik heb zo'n steken onder mijn navel gehad... en als ik er iets op drukte dan trokken die steken helemaal door naar mijn rechterborst echt vaag.. maar dat was mijn nieuws voor vandaag hoe is het met jullie dames?
Mogguh dames, aah dat is jammer michelle die negatieve test nog geen zekerheid.... het kan nog alle kanten op met jou meid! dan zou ik als ik jou was op nod weer testen hoor mochten er geen zijn.. Ja ik dacht gister dus ook het zijn mijndarmen die ik voel omdat het de ene keer steekt onderin en andere keer idd onder navel links, en ik dacht maar zo daar kan mijn baarmoeder niet zitten dat is veel te hoog! naja, heb jij dus ook michelle... Ik heb echt geen goed gevoel over deze ronde hoor denk nog steeds dat vrijdag mijn komt, en wat ik nu voel wellicht mijn darmen zijn. Jee, michelle had echt gehoopt op een posi testje, een vage oid... Weer afwachten dan! Mexie, how's life vandaag? Hier verder geen veranderingen, heb gedurende de nacht of vanochtend niks bijzonders gevoeld. Jullie? : Wij gaan zo een poging doen om te schaatsen hahaha ben benieuwd of we het nog kunnen.... liefs humm
he michelle Jamer van die nega test, misshien test je idd nog te vroeg en is je hcg nog niet zo hoog! ik hoop dat het alsnog een posi wordt!
en hummie dat van je darmen kan wel goed teken zijn, maar dat had ik ook, echt super rommelende darmen, en verstopping! ik hoop echt dat het een voorteken is van positest! spannend hierzo!
heey dames... ik heb elke keer soort van lichte steekjes in mijn rechterlies... echt als ik ongesteld wordt dan schiet ik me eigen lek... want er komt steeds meer dingen.. en dat heb ik allemaal nog nooit gehad... lekker vaag allemaal...
mmmh ok ga echt van niks uit hoor, voel me net als voorgaande rondes verder dus ga uit ve ongi en rommelende darmen je kan je van alles in je hoofd halen he, doordat de wens steeds sterker wordt dus ik zie het wel, het enige wat ik nog vertrouw is een posi test na nod.... Hoe voel jij je lady moi, kun je het al een beetje beseffen? En michelle meid, als ik jou zo hoor klinkt het echt wel hoopvol meid... ben zo benieuwd voor je! wanneer ga je denk je weer een test doen? liefs
heey hum ik denk als mijn temp zo blijft of iets zakt niet lager dan 36.8 dat ik dinsdag of woensdag test.... en jij?
hey dames! Het blijft hier dus nog spannend! Las net dat de site nog even niet verhuisd, ook geen andere datum, dus we kunnen elkaar nog even op de hoogte houden! Michelle.... toch jammer dat ik hier geen tweede roze tref! Nog niet... Nog even een paar dagen langer wachten Waar jullie van alles voelen,voel ik helemaal niks. Niks, nada,noppes. Mijn voornemen was 'niks voelen' door er niet bij stil te staan. Maar er valt echt nergens bij stil te staan. Inmiddels is het dag 21 van de cyclus, 6 dagen na ei volgens FF. Mochten zaadje en eitje elkaar gevonden hebben, dan zou vanaf vandaag een innesteling kunnen plaatsvinden. Afwachten of dat zo mag zijn en of ik er dan wat van ga merken. Michelle...op FF staat een heel stuk over een 'thermal shift' , met een extra fase. Beetje lastig uitleggen,maar wel interessant om te weten. FF heeft onderzoek gedaan bij de zwanger-charts en daaruit blijkt dat bij een groot deel van de charts een extra temperatuurstijging is te zien. Gemiddeld op dag 7 of 8. Dit is dan de innestelling en als dan de temp hoog blijft kan het wijzen op zwangerschap. Beetje lastig uitleggen hier, het is een heel verhaal. Hummie, hoe ging het schaatsen? Het sfeertje is altijd heel gezellig he? Ik waag me er niet aan, ik heb een afwijking in mijn nek(2,5jr geleden een nektrauma opgelopen) en ben bang om te vallen en weer een verkeerde beweging te maken. Aan dat nektrauma heb ik artrose van de nekwervels en een vernauwing overgehouden waardoor ik veel pijn heb Afwisselend momenteel, vandaag helaas wel weer veel... X mex
mex heb nu all verhaaltjes van vanmiddag bijgelezen en zie dat je 6 dgn na ei zit... Dan kan het heel goed zijn dat je tot nu toe natuurlijk nog niks hebt gevoeld. Na de evt bevruchting en innesteling een dezer dagen zou je vanaf nu een beetje wat kunnen gaan voelen. Er zijn ook zoveel zwangeren die helemaal niks voelen tot nod... dus meid als je niks voelt hoeft het niet per definitie niks te betenen! Wat mij trouwens wel opvalt bij mezelf, is dat behalve steekjes en rommelende darmen, mijn borsten ALLEBEI zeer doen! normaal na ei doet alleen de linker een beetje zeer. Nu soort van spierpijn en hard gevoel heb ik nu in beide borsten! @michelle ik probeer me te beheersen tot vrijdag dat is mijn nod, mochten er nog geen zijn tenmisnte..... heb een lf van 14 a 15 dgn. liefs humm
hoi hummie Ja beseffen doen we al zeker. Maar heb vandaag buikpijn en ben onzettend moe en heb ook lage rugpijn! En hele donkere urine, en dan bedoel ik ook echt donker en vies ruikend! Ik maak me een beetje zorgen! Ik hoop dat het allemaal goed zal lopen! ik ga denk ik morgen mijn urine inleveren, het is echt abnormaal donker en heel sterk ruikend! Maar goed succes dames (ik vindt uiterlijk van site nou niet echt verandert, of ligt dat aan mij?)
Het is ongelovelijk maar waar na vele negatieve testen ben ik toch echt zwanger van ons tweede kindje! We zijn helemaal blij en dit is zeker een super mooi begin van 2009. Liefs Nicole
Hoi Hoi! meid ook dat is een zw symptoom, kijk maar bij topic eerste symptomen onder zwanger, daar schijnt het heel normaal te zijn donkerder sterker rukende urine... maar als je het niet vertrouwd kun je natuurlijk advies vragen aan je HA! Je klinkt op en top zwanger! drink je wel genoeg water enz? liefs