joehoeeeeeeeeeeeeeeee nicole, wat geweldig meid! al die tijd onzekerheid en dan nu toch positief!? wauw, gefeliciteerd meid! een hele dikke pakkerd van mij!
das een goed idee, daar ga zeker even neuzen. tnx ik drink echt helemaal geen water, wel veel sap. Ik ga dat veranderen, moet veel water drinken....tnx Heb je pijnlijke borsten of gevoelige tepels.....ik had/heb gevoelige tepels, niet echt pijn maar een apart gevoel in mijn tepels! ga je echt wachten tot je NOD? Verleiding is waarschijnlijk erg groot, had ik ook! ik hoop op posi voor je!
he meis, nee dat doe ik echt niet! door de voorgaande ronde wil ik mezelf teleurstelling besparen (veel valse symptomen van mijn lijf en dat werd ongi) en probeer ik me te beheersen tot nod. 6 dgn voor nod is nog wel erg vroeg hoor, dus ik wacht nog even rustig af! maar ga uit ve ongi... ik verwacht niks!
o sorry 6 dagen is idd nog te vroeg heb niet goed gekeken. ik dacht je zit op cyclusdag 25 dus nog 3 dagen tot nod! ik ging van 28 dagen uit! Nee idd je kan dan beter wachten tot je nod!
Yiiihaaaa.... we zijn er weer! Tenminste...jullie zijn er weer, want ik kon er gewoon op. Volgens mij is er nog niets gebeurd, want alles is nog hetzelfde... Michelle, het staat onder 'contents' en het gaat over een 'triphasic nog iets' Die gaat over een thermal shift. En er is een stukje wat gaat over een 'implantation dip'. Beide onderzoeken zijn wel interessant om te lezen. Kom je er niet uit, dan zet ik de link hier wel voor je neer. Hummie...ik zit inderdaad op dag 6,morgen dag 7, dus bij eventuele bevruchting zou vanaf morgen pas innesteling kunnen gaan plaatsvinden met de daarbij behorende 'waarnemingen'. We houden het hier spannend! Maar, ik blijf denken dat jullie roze zijn en ik de devils ga ontvangen.... X mex
hahah we denken allemaal van onszelf dat we ongi worden deze ronde en dat de rest allemaal zwanger is! we durven gewoon niks te verwahten denk ik om teleurstelling te voorkomen.... Zou het wel geweldig onvoorstelbaar superdepuper vinden als we gelijk op gaan, zo niet deze ronde dan wel volgende ronde! liefs humm
Goedemorgen meiden! Hoe is het ermee? Hebben jullie goed geslapen? Of lagen jullie nog 'na te typen' in je slaap? Ik heb wederom een barre nacht achter de rug. Ik heb slecht en onrustig geslapen. Weet je, als ik mijn ei heb gehad, slaap ik altijd slechter. Weet iemand van jullie hoe dat komt? Niet iedere nacht en ook niet direct na ei, maar zeker een aantal dagen erna en meestal zet dat door tot (N)OD, dan is het over. Zo irritant, want ik word echt bijna ieder uur wakker en lig maar te woelen... Met als gevolg dat ik nu niet zo blij mijn bed uit ben gekomen, voel me lichtelijk down en geirriteerd. Trouwens, dat geirriteerde had ik gisteravond ook.... ik weet niet of ik daar nou blij mee moet zijn. Ik herken mezelf ondertussen wel wat PMS betreft. Michelle, hoe was je temp vanmorgen? Ik weet niet hoe ik mijn tempkaartje kan laten zien, ik weet dat ik moet zijn bij homepage, maar dan snap ik het niet meer. X mex
heey mex en andere goedemorgen... nee ik weet niet waardoor het komt... geen idee maar het lijkt me wel vreselijk irritant.. mijn temp is 37.0 dus ja en mijn baarmoeder nog steeds hoog en gesloten... maar mijn gezicht is ook smorgens gloeiend dat gevoel heb ik dus misschien wordt het wel een griepje of koorts... mijn moeder had gezegt als jij zwanger bent eet ik mijn schoenen op hihi.. want bij mijn vorige zwangerschap was ze ook steeds misselijk voor dat ik kon testen.. en dat heeft ze nu weer en andere maanden had ze het niet..hahahha heey mex als je nu naar mijn ff kijkt he vergeleken met mijn vorige ff wat denk je dan?
Hey michelle, Nou, ik weet het niet hoor, het kan nog alle kanten opgaan. Het lastige is dat bij menstruatie de temp pas 1 of 2 dagen van tevoren weer daalt. Bij mij daalt mijn temp een dag ervoor OF op de dag zelf. De vorige ronde daalde mijn temp met 0,3 graad een dag ervoor. Op het moment dat ik dat zag, wist ik al genoeg. Wat dat betreft is tempen niet altijd even prettig, het is soms gewoon spannend wat er op het display staat! Een temperatuurdaling achter elkaar duidt vaak op de red devils,daar is bij jou kaartje nog niets van te zeggen zo te zien. Als je niet zwanger blijkt te zijn, zal bij een cyclus van 26 dagen, dinsdag of woensdag je temp gaan dalen. Mocht je cyclus toch langer zijn, zal dat denk ik na woensdag zijn. Wat voor een thermometer gebruik jij? Eentje die speciaal bedoeld is voor BBT of net als ik, een doodsimpele en hele snelle van het kruidvat? Mijn temp was vanmorgen 37.0, keurig net als andere dagen. Ik zit nu op dag 7 na ei, vanaf vandaag zou een eventuele bevruchting kunnen gaan innestelen. Maar aan mijn temp is daar nog niets van te zien, geen dip, geen extra stijging...niks. Ja, 0.1 graad,maar die tellen niet...geloof ik. x mex
ik heb een termometer van nubi had ik toen gekocht omdat je er 1 moet hebben voor je kindje en 1 voor je eigen in je kraamtijd.. maar dus eerst kijken wat mijn temp morgen doet als die dan zakt weet ik genoeg hihi... hoop t niet kan me moeder de schoenen op eten hahaha.. maar thanxx mex... en ja of je die 0,1 mee moet rekenen weet ik ook niet ik zou het gewoon doen denk ik...
Hm...ik reken die 0.1 niet mee hoor, want dat is eigenlijk net niets. Kijkend naar mijn kaartje nu en met vorige maand, loopt het eigenlijk zo goed als gelijk. Maar ja, een lijf doet wat ie kan he? Er is soms geen peil op te trekken, we zien het wel. Voor jou komt het nu wel heel dichtbij, spannend! En voor Hummie eigenlijk ook, nog 5! X mex
Ja, en dat is ook het enige wat we echt kunnen doen he? Afwachten. Pas als het wit blijft en de test is positief weten we het zeker. Want vorige ronde heb ik wel gemerkt dat een lichaam je vreselijk in de maling kan nemen.... Een heleboel voelen en denken dat je zwanger bent en...ongesteld..... Of helemaal niets voelen en denken dat je ongesteld wordt en....zwanger.... Geen peil op te trekken!
ja precies dus reken ook nog nergens op... maar zat even bij de temp kaartjes van zwangeren te kijken maar daar komt mijn einde van mijn ff kaartje met bijna geen 1 overeen... dus ik denk dat mijn temp morgen nog meer zakt... n dan wordt ik ongi... dus voor mij denk ik echt dat ik ongi wordt en jullie mooi roze streep...
Hm...volgens de ticker (wat ik trouwens een erg leuke en handige vind!), kan implantatie vanaf morgen of later gaan plaatsvinden. Een dikke week na ei dus.
Hihihi Michelle, dat heb ik ook met mijn kaartje...niks komt overeen. Maar ik zit nog vroeger in de cyclus, dus kan ik mij niet met jou vergelijken. Onthou 1 ding: ieder lijf is anders, ieder mens is uniek, dus ook zo'n kaartje! Ik blijf voor je duimen hoor, zou het leuk vinden om een foto te zien van je moeder die haar schoenen opeet!
ja precies hahaha... enigste wat ik nog steeds niet heb is hoofdpijn zoals normaal voor mijn ongi... dus ik hoop echt dat ze dr schoenen mag opeten...
hahahahah, ja, ik ook! En weet je, jij denkt dat je ongi wordt en wij roze. Ik denk dat ik ongi wordt en jullie roze. En wellicht denkt Hummie dat zij ongi wordt en wij roze. En zo maken we elkaar wel lekker gek he? En dat terwijl we, tenminste...ik, er niet zo mee bezig wilde zijn... Ik ga even douchen, ben al een eeuwigheid uit bed, ga maar eens wat doen denk ik. Wil straks ook nog even naar de stad, er om 13u zijn,dan is het nog rustig! Xmex