Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Dank je! Al heb ik er weinig zin in,maar ja, haren wassen zonder shampoo is ook zo wat... Dus ik zal straks maar wel even gaan!
    Fijne dag!

2. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    he meiden!

Alweer een hoop bijgepraat over tempen zie ik, niks gemist voor mij want daar ben ik niet zo in thuis... :(

Hahaha, ja we denken zelf allemaal dat we ongi worden en zijn er bijna heilig van overtuigd dat de rest zwanger is. Dat is gewoon zelfbescherming meiden, we willen niet zo'n grote teleurstelling mochten we ongi worden denk ik.... ;) en haha michelle ik wil ook weleens zien dat je moeder haar schoenen opeet! :D

Nou meiden, ik weet het niet meer hoor hier! :( ik slaap idd na ei ook altijd slecht, weet ook niet hoe dat komt mex.... Zullen de hormonen wel zijn, meer adrenaline door je lijf denk ik (daardoor ook meer levendige dromen) en ja ik heb idd over het forum gedroomd vannacht, :oops: haha, was met jullie aan het heen en weer typen, weet in godsnaam niet meer waarover maar het houdt je wel bezig dat zwanger worden... Ik heb dus vannacht ook weer rond een uur of 04.00 uur wakker gelegen met echt zeurtjes onderin links, er zit daar gewoon wat! :confused: heb het in vorige rondes nog niet eerder gevoeld zo! het kan natuurlijk lucht in darmen zijn, maa het localiseert zich wel op 1 duidelijke plek onderin, en het zeurt dan door naar boven en mijn lies en linkerheup.... Weet het echt niet meer hoor dames... Ik ga uit ve ongi maar sta er ook niet raar an te kijken als er wel wat speelt daar beneden... ;) Ik zal niet zo teleurgesteld zijn als de vorige ronde want blijf er heel nuchter onder deze keer. Ik probeer er niet mee bezig te zijn en niks te voelen maar ja dat is moeilijk soms he als je weer zo'n steekje krijgt! en allebei de borsten zijn hard en gevoelig pfff, dat is in voorgaande rondes alleen een beetje de linker geweest dus ja ik sta er nuchter en verwacht niks, het kan net zo goed een nieuw symptoom erbij voor :evil: zijn! ;)

Hoe is het met jullie vandaag? mex, voel je al iets? en michelle nog last van lucht? haha.... :D

liefs humm, wannabe mumm

3. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    nou hummie we hebben echt het zelfde meis...
    en ja ook ik heb dan weer nieuwe symptonen voor nod...
    en de lucht blijft het zelfde..
    gisteren avond had ik alleen last van mijn boobs voor de rest niet echt steken alleen een beetje krampjes...
    en nu hoofdpijn en dat is standaard voor ongi...
    maar wel heel toevallig hoor dat we precies het zelfde hebben...
    maar als ik krampjes heb ofzo dan voelt het niet echt als ongi krampen die voelen bij mij heel anders altijd...
    maar het zullen echt wel mijn darmen zijn...
    en ja van die temp en baarmoedermond wordt ik ook niet wijzer want vanmorgen zat ie nog hoger maar ze zeggen ook dat die op de dag van ongi kan zakken..
    maar als dat gebeurt zal dat ook nieuw voor me zijn want net als wat ik pas zei normaal had die al naar beneden gezetten..

liefs

4. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    michelle je nod komt iig lekker dichtbij, je hebt gauw duidelijkheid! ga je woe testen?

5. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ja denk t wel maar ligt ook aaan mijn temp wat die doet en in ieder geval morgen af wachten...
    als die morgen weer het zelfde is of omhoog gaat doe ik het misschien morgen wel...
    ben een beetje test verslaafd denk ik...hihi

6. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ach ja wie wil er niet zo snel mogelijk duidelijkheid.... logisch meid! en omdat je cyclus korter werd (dat was jij toch?) kan het misschien morgen al wel... je moet op je gevoel afgaan! als er maar geen :evil: komen!

7. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ja dat was ik ja maar zit te kijken en er staat dit:

Vanaf vandaag kan een goede urinetest genoeg zwangerschapshormoon detecteren om een eventuele zwangerschap te bevestigen. Het hebben van een negatieve test wil niet direct zeggen dat je niet zwanger bent, het kan nog te vroeg na de innesteling zijn waardoor de hoeveelheid hCG nog niet hoog genoeg is om te meten.

maar als ik zeg maar nu zou gaa testen dan zou het mijn 2de urine zijn als je snapt wat ik bedoel zou het dan ook goed hcg kunnen vinden of zou ik echt tot morgen wachten...
    maar ja ik dnek dat het verspilt geld is want denk toch echt wel dat mijn nod eraan gaat komen..

8. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    maar aan de andere kant is mijn temp nog niet zo hoog gebleven als deze maand..

9. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    meid als je voor je nod test kun je dat het beste met ochtendurine doen dus als je kan moet je proberen te beheersen tot morgenochtend, mocht je zwanger zijn dan zit er in ochtendurine meer hcg dan in een plas gedurende de dag... Maar spannend hoor meid, ik heb toch echt een goed gevoel voor je! :D

10. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    oke dan ga ik er gewoon niet meer over na denken en als mijn temp morgen mooi is test ik morgen hihi wordt nu echt gek van de onzekerheid...

11. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    oja meiden,

ik heb vreselijke moodswings afgelopen dagen, echt niet normaal voor mij :( . ene moment kan ik wel janken andere moment barst ik in woede uit om iets lulligs... :oops: Maar dat kan ook onbewust de frustratie van het wachten zijn he... :rolleyes: Maar mijn arme schat kreeg eergister de volle laag omdat hij de vaatwasser niet had uit en ingepakt, moest er zelfs een traan om laten en tsja dat is niet normaal voor mij hoor! :confused: belachelijk gewoon haha...

Is dit herkenbaar bij iemand of is het weer gewoon een stom symptoom voor de :evil: erbij? hoop niet dat dit elke wachtmaand erger wordt hoor pfff, dan zou ik moe van mezelf worden haha ;)

12. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hihihi Michelle...testverslaafd! Dat heb ik nou met de ovutesten rond ei,maar een zwangerschapstest heb ik niet in huis.
    dan kan ik 'm ook niet pakken!

Hummie.... jeetje, wat gebeurd daar allemaal in jou lijf :confused:
    Als je toch eens wist wat deze signalen zouden betekenen he? Als je lijf dat nou eens duidelijk kon maken!
    En wat je zegt, probeer er maar eens niet mee bezig te zijn als je van alles voelt....vooral 's nachts :)

Ik voel nog altijd niks,of heel weinig eigenlijk. Heel soms een beetje zeurderig gevoel onderin,maar verder eigenlijk heel weinig.

Mijn vorige rondes liepen tot nu toe anders dan deze.
    Bij die vorige rondes had ik na mijn ei vrijwel direct last van heel veel steekjes in mijn buik. Zelfs met zitten had ik dan last van een zeurderige onderbuik.
    Bij het opstaan was ik veelal misselijk en duizelig, al was het misselijke soms aanwezig. Tijdens het koken kreeg ik weleens vlagen van enorme misselijkheid.
    Vorige rondes had ik ook dat ik al heel snel last kreeg van pijnlijke borsten, links meer dan rechts. Nu is het net of er niks zit,want daar voel ik momenteel ook nog helemaal niets.
    En ik had veelal last van pijnlijke, moeie benen...

En bij de vorige rondes had ik al klachten VOORDAT er een eventuele innesteling plaats zou kunnen vinden.
    Al die rondes werd ik ongesteld, terwijl dit toch ook allemaal zwangerschapstekenen kunnen zijn.
    Maar blijkbaar liggen tekenen van ongi en zwangerschap in het begin heel dicht bij elkaar.

En nu? geen idee, afwachten en proberen er niet teveel mee bezig te zijn al is dat wel lastig met dit forum ;)

x mex

13. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    goed van je meis! :D ben zoooooooooooooooo benieuwd voor je!

14. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hum, dit herken ik zeker..... die moodswings heb ik de afgelopen 2 rondes ook gehad, tot smijten met spullen aan toe. Ik herken het als PMS.... Ik leek gisteren weer zo'n bui te krijgen,maar het viel mee gelukkig.
    Of het een teken is van naderende :evil:? Bij mij helaas wel,maar dat zegt niets, toch? Iedereen anders, zeker omdat je het niet herkent.

X mex

15. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    heey meiden...

ik kreeg vanmorgen erge hoofdpijn...
    en toen ik mijn dochter naar bed had gebracht ben ik even lekker gaan douche en een uurtje op de bank gaan liggen en nu.... helemaal weg juppie...
    mijn lichaam doet zoooooo vaag deze ronde...
    en een drukkend gevoel onder in mijn buik boven schaambeen dus ik denk echt dat ik ongi wordt....
    stom is dat he al zo'n voorgevoel hebben...

en bij jullie dames? al wat veranderd>>?

16. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey michelle,

hier nog weinig veranderingen. Alleen ben ik vandaag zo suf als een konijn, dus ben ook niet de stad in geweest.
    Ik begin nu wel meer mijn onderbuik te voelen, eigenlijk alleen als ik zit. Maar ik vind het voelen als ongi-pijn, dus dat is waar ik rekening mee hou.
    Ik vind het dan alleen zo irritant dat die ongi-pijn zo ver voor NOD van zich laat horen.

Ik 'moet' vanavond sporten, helemaal geen zin, maar ben vorige wk ook al niet geweest.
    Ik sport in een warmte-cabine, wat zouden jullie doen? 30min daarin sporten staat gelijk aan 2u sporten, een flinke aanslag op je lijf en dat terwijl ik, bij eventuele bevruchting, nu rond innesteling zou kunnen zitten. Kan dat kwaad?

Hum, hoe is jou dag verlopen?

X mex

17. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    Hoi dames
    Ik laat maar weer wat van me horen. Hoe gaat het met jullie? heb het een en ander door gelezen....

Hummie...die moodswings had ik ook, bij meer huilen om iets onbenulligs, iets op tv ofzo terwijl ik niet of nauwelijks huil, zo sta ik bekend!

Michelle....morgen mag je testen,,,,spannend...hoop een posi voor je!

mex....ik ben even kwijt wanneer jij mag testen maar dat duurt ook niet lang meer toch?
    alle klachten symptomen die jullie opnoemen lijke allemaal wel zwsymptomen maar helaas ook op ongi..das het vervelendste..je weet het nooit zeker van o deze symptoom is 100% zwanger of 100% ongi!

meiden ik hoop van harte voor jullie dat jullie mij mogen volgen!

yoepieeee

groetjessss

18. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    chaggie ben ik altijd wel voor nod maar het is meer die huilerigheid wat weer wat nieuws is :( kan echt zomaar na woede oid een beetje tranen in mijnogen krijgen, belachelijk gewoon want dat heb ik nrmaal nooit! Ben nu 5 mnd vd pil af en merk wel dat mijn lichaam elke mnd iets heftiger reageert, dus zal wel weer een nieuw symptoom voor een :evil: zijn :( we wachten af.... heb al wel de hele dag een zeurend gevoel onderin, s'' avonds wordt dit erger net als de boobs En dat zeurende gevoel is echt recht boven mijn schaambeen en daaronder.... Of mijn lichaam neemt me weer in de maling (waar ik echt niet raar van sta te kijken en maar van uitga dus) of er gebeurt echt wat!

hoes met jullie?

liefs humm

19. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    he lady moi!

hoe gaat het meid! Dringt het nu wat meer tot jullie door? :D

Heb je al een afspr met VK en een echo gepland?

Liefs humm

20. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    hallo dames...

mijn rare gevoel blijft in mijn onderbuik..
    een beetje drukkend gevoel links onderin...
    en heb net gegeten en het zit me een beetje hoog..
    en vaak ook als ik een boer moet laten zeg maar dan komt het ook hoog te zitten een soort van misselijkheid maar als ik dan boer ofzo dan is het weg...

voor de rest het wordt weer avond dus mijn borsten ga ik weer voelen voornamelijk mijn linker..
    en mijn afscheiding wordt meer!
    meer wit en waterig door elkaar hahaha

Deel Deze Pagina