Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hoi!
    Vanmorgen nog een keer een ovutest gedaan(11u) en deze geeft ook nog een duidelijke streep aan. Minder dan gisteren,maar wel een hele duidelijke.
    Soms vind ik dat zo verwarrend, want wanneer komt nu mijn ei? En is het verstandig om straks,vanavond weer te klussen?
    Dan zou vanavond de derde avond achter elkaar zijn.
    groetjes, mex

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    he star,

Ik zie geen positieve ovu test (heb ze ook van babyboom), dus zou nog even doortesten. Ook gezien je lange cycluslengtes.
    Op een dag knalt hij er wel uit hoor, heb ik ook gehad...

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    na de duidelijkste ovu test (waarschijnlijk dan gister geweest bij jou) komt je ei na 24 tot 48 uur, dus je kan zeker nog een x klussen als jullie er lol in hebben! :D beter te veel wat op de loer ligt dan te weinig... ;)

4. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    Hoi September08,
    ik begreep van bright ook al dat je altijd wel LH in je urine hebt. Dus ik ben inderdaad nog vrolijk door aan het testen. Had alleen vrijdag echt het gevoel dat ik voor het eerst m'n ei had gevoeld, maar als ik nu naar mijn ovutesten kijk dan werd deze zaterdag wel iets lichter, maar zondag weer niet... blijf dus maar even doortesten! Ook met mijn temp gebeurt er nog niet veel dus zal het niet goed gevoeld hebben.
    Deze week gaan we gewoon weer vrolijk verder! Heb jij een foto van je positieve test?

5. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Goedemorgen!
    Gisteravond toch wel geklust hoor!
    Want inderdaad Hummie, beter teveel op de loer dan helemaal niets. Maar ik denk zomaar dat mijn ei geweest is. Mijn temp is 's morgens wat hoger dan andere dagen, dus nu is het even afwachten.
    Vandaag nog even een test om te kijken of LH inderdaad is afgenomen, maar ik denk het haast wel!

Fijne dag!

6. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    nou spannend! :D idd nog even je ovu testen, moet echt minder donker zijn. Wanneer is je nod?

7. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey Hummie!
    Als ik van de ovutest van zaterdag uitga en uiterlijk vandaag mijn ei is, dan is mijn NOD 23 Dec! Vlak voor kerst!
    Hopelijk ga ik die :D blij in in plaats van :( teleurgesteld.
    We gaan namelijk de avond ervoor(24-12) eten bij vrienden en de andere dagen of hier bezoek of weg.
    En als ik net zoals de afgelopen x ben, nou, berg je dan maar, dan ben ik niet gezellig...
    Morgen klussen we nog een keer, vandaag niet, we hebben nu 3 dagen achter elkaar geklust, even rust ;)

Jij zit echt op het wachtbankje he? Vind je het al spannend worden?

X mex

8. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Nou dat is wel spannend zo voor de kerst, wie weet op kerstavond het mooiste cadeau wat jullie kunnen krijgen! :D ja wachten duurt lang! ben wel heel rustig eronder hoor, zitten pas in ronde 2, verwachten niet te veel maar hopen natuurlijk van wel! Als die kl*te :evil: maar wegblijft, en hoop echt dat ik volgende wk een dikke vette test in mijn handen heb, zou wel helemaal geweldig zijn! We zien het wel! :)

9. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ja, dat is het nou net he? je kunt niets anders doen dan wachten. Lang wachten. Normaal vind ik de tijd altijd heel snel gaan, maar met dit vind ik wachten zo vreselijk lang duren.
    Ik ga voor je duimen dat die red devils wegblijven :D!

10. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @ mex, dankje meis! Ik duim ook volop mee voor iedereen en voor jou dat het lukt dit jaar!

11. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    :D Dat hoop ik ook voor mij, voor jou en iedereen die nu in afwachting is.
    Als ik nu naar mijn banner kijk, dan zou ik vandaag het meest vruchtbaar zijn,maar of daar iets van klopt...?
    Test van vandaag is gewoon wit! Niks geen LH meer, dus ei is geweest of vandaag. Ik denk toch echt niet morgen, zoals mijn banner aangeeft.
    Misschien maar even veranderen!
    X mex

12. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    HoiHoi!

Nou, volgens FF zou ik zaterdag mijn ei hebben gehad! En dat terwijl ik zaterdag pas mijn eerste positieve ovulatietest in handen had! Ik weet niet zo wat ik ervan moet denken, ik denk namelijk dat ik 'm zondag heb gehad, misschien wel gisteren pas, want ik had last van krampen.
    Maar ja, temperatuur liegt niet toch?

We hebben vrijdag, zaterdag en zondag geklust. hebben we het nu wel goed gedaan?

We waren van plan om vanavond ook nog te doen, maar blijkbaar is dat niet meer nodig.
    Merk ik ook wel aan mijn lijf, mijn vruchtbare slijm is nu helemaal nergens meer te bekennen!

Fijne dag!

13. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Hai mex,

Als je zaterdag je meest positieve ovu test hebt gehad dan kon je niet beter klussen, want dan had je waarschijnlijk zondag je ei (24 tot 48 uur na posi test). Zelfs dag voor ei is het beste zeggen ze, dus kluspatroon ziet er goed uit meis :D Vruchtbaar slijm zegt ook niet altijd wat, want je kan je ei soms wel 3 a 4 dagen na het slijm krijgen, het is wel een teken dat je ei eraan komt! en krampen kunnen ook nog na je ei komen (natuurlijk ook tijdens) door het slijm wat vrijkomt bij een eisprong. Heb ik ook allemaal geleerd hier! Succes en afwachten meis! :D en dat duurt lang.... pfff! :rolleyes: x

14. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey Hummie!

:( wachten duurt inderdaad lang he? :( Ik zie dat je over 8 dagen kan testen! Eigenlijk 8 dagen te lang he? ;) Al een goed gevoel of weet je niet wat je gevoel zegt? Hou je het nog vol die 8 dagen? Ik had de vorige 2 rondes dat ik het echt niet volhield, ik moest testen. Maar ja, wit...dus teleurstelling! En iedere keer is dat een beetje erger.

Ik weet trouwens niet beter dan dat op het moment van een positieve test, je moet gaan klussen omdat er inderdaad binnen 24-48u een ei kan springen. En omdat zaad ongeveer een dag doet over het bereiken van de bestemming, is dat een goede timing want dan liggen ze klaar zodra het ei springt en kan het zaad direct proberen zijn slag te slaan!

Ooo...hahahahaha...ik lees het terug en zie dat er staat: "dan kon je niet beter klussen" in plaats van "dan kon je beter niet klussen!" Hahahahahahaha...
    Sorry Hummie, beetje slaperig nog denk ik....heb een slechte nacht gehad...

Dan zeg ik: Dank je wel voor je opbeurende woorden! :D
    Ik heb zelf ook sterk het idee dat zondag of maandag mijn ei was en niet zaterdag, zoals FF aangeeft.

15. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    hi mex,

nee voel niks speciaals alleen de boobs en beetje gerommel in de buik, dat heb ik anders ook dus zegt niet echt wat. Nu rustig afwachten, ben er gelukkig niet de hele tijd mee bezig, lekker wat afleiding door werk. we zien het wel volgende week! Bij jou nog veranderingen? geen krampen meer?

16. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey!
    Ach, ik voel altijd van alles en dat maakt mij zo aan het twijfelen.... :( Is nou wel of is nou niet mijn eisprong geweest?
    Maar ja, ik heb deze ronde ovutesten gebruikt EN mijn temp bijgehouden. En vooral die laatste liegt niet neem ik aan.

Het is vandaag ook al dag 17, vorige keer had ik ei op dag 14, dus ik denk echt dat ie geweest is. Ik heb ook helemaal geen slijm meer, het is er hartstikke droog ;)

Die pijnlijke (.)(.) ken ik, evenals het gerommel. Maar waar hoort het bij? Gelukkig heb je afleiding, dan vliegt de tijd...(meestal!)

17. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @ mex, nou ja de tijd vliegt hier niet, hij fladdert een beetje voorbij haha... het mag sneller gaan. Heb wel steeds meer last van me boobs anders dan voorgaande mnd, dus blijf wel hoop houden. maar durf nog niks te verwachten... nog 7 dgn geduldig zijn. jij nog MAAR 13 dgn, je hebt goed geklust meis, dus daar kan het neit mis zijn gegaan. Nou laten we beiden hopen op een mooi kerstwondertje!

18. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey Hummie,

Goeie uitdrukking, dat de tijd vladdert! Zo is het dan ook, ik ervaar nu ook geen vliegende tijd :(
    En als je het zo bekijkt, MAAR 13 dagen, dat is eigenlijk niks he?
    Zelf weet ik niet of ik goed geklust heb, is een gevoel.
    Maar als ik puur kijk naar de testen en de temp, ja, dan hebben we het goed gedaan.
    Zaterdag een pos.test, vrijdag geklust, zaterdag en zondag ook.
    Maar volgens FF heb ik zaterdag mijn ei gehad.... maar ja, wat is zaterdag he? Die dag duurt ook 24uur!
    We wilden eigenlijk gisteren nog even klussen, omdat volgens berekeningen mijn ei eigenlijk gisteren of vandaag zou zijn, maar ik zit momenteel met erge nekklachten en had zo'n last, dat we het maar hebben gelaten.
    Maar wel nadat we eerst alles goed hadden bekeken ;), testen zijn nu negatief, slijm is weg..... simpele conclusie niet ;)

Voor jou nog MAAR 7 dagen, dat is volgende week! Ik hoop echt dat het een klein kerstwondertje zal worden. Het is altijd bijzonder, maar rond kerst zou het helemaal prachtig zijn toch?

Groetjes!

19. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    vladdert....:( ik bedoel Fladdert!

20. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Ik wil ook een posi test !.......zie bij mij ook geen aanloop, echt balen...maarja, binnen nu en 5 dagen zou die moeten komen...nog maar even afwachten dus...

Mijn banner klopt ook niet helemaal....ben voor mn banner en mn ovutesten maar uitgegaan van mijn kortste cyclus...maar als ik uit moet gaan van mijn vorige cyclus, moet ik nog 5 dagen wachten... spannend...wanneer zal die komen (als die komt)

Deel Deze Pagina