o michelle dat boeren en misselijkheid herken ik heeel erg, heb ik nu nog last van! spaaaannnnneeennnd
Michelle hoe laat sta je altijd op? Gelijk laten weten he meid als je getest hebt! ben zo benieuwd meis! Fijn dat je hoofdpijn weer weg is! En dat drukkende gevoel onderin heb ik ook vanochtend viel het wel mee, maar lieffie en ik waren even wezen shoppen vor hem vanmiddag en na een tijdje winkelen begon het drukkende gevoel steeds meer te worden... Heb maar niks tegen lief gezegd wil hem geen hoop geven en vervolgens teleurstellen als ik vrijdag wel gewoon ongi wordt.... vorige mnd was dat zo sneu voor hem ook! liefs
ja ik zeg hier ook niet veel alleen tegen jullie... want ook ik wil geen teleurstelling voor hem hebben... maar ook ik als ik meer doe gaat t ook meer drukken zeg maar... oh meis hoop op wordt steeds zenuwachtiger!
hoi hoi hummie ja het is nu gewoon echt, ik ben zwanger en we zijn allemaal happy! Heb savonds als ik ga slapen heel veel last van me buik, ik voel me heupbot helemaal bovenin zeg maar, net of het aan het uitrekken is! goed teken dus! Heb nog geen afspraak gemaakt bij de vk, ik denk dat ik het zo ga doen, tegenwoordig moet het via internet...lekker makkelijk! ik laat het jullie wel weten! als jullie dat nog wel willen weten! tnx
ik laat gewoon een wind terwijl ik dit type, heb kramp in de buik niet normaal hahaha ik moet nog eten, en als ik echt trek heb, dan krijg ik ook vaak meer kramp en dan eten we zo ook nogeens boerenkool wat ik echt verrukkelijk vind! Michelle onze symptomen liggen idd heel dicht bij elkaar laten we hopen dat het iets positiefs is meid!
tuurlijk willen wij dat weten omdat je nu zwanger bent hoef je niet te denken dat we niet meer geitresseert zijn hoor tenminste ik wel hoor is vaak wel makkelijk om vragen te stellen aan een zwangere hihi
Tuurlijk meid, graag zelfs! je moet ons bij elke verandering en nieuwtje op de hoogte brengen hoor! wee je gebeente als je dat niet doet!
heey lady... heb je ook al last van tepelverkleuring?dat ze donkerder worden?> zo ja vanaf wanneer dan ongeveer? zie is toch wel makkelijk zo'n zwangere hihihi
meid, ik weet dat sporten goed is en bewegen voor je zwangerschap en ook om zwanger teworden, maar extreme hitte daarentegen weer niet in de eerste 3 mnd (sauna ed) dus ik weet niet hoe warm het is? mocht je nou wel zwanger zijn dan zou ik het denk ik even laten hoor?! je kan het aan je begeleidende vragen of het kwaad kan, die weten vast hoe of wat! liefs
Hoi hoi dames ben blij dat ik er nog op mag, op deze topic dan. Gelukkig maar hummie1 Michelle...nee ik heb helemaal geen tepelverkleuring, ik heb van me zelf al donkere tepels, bij mijn vorige zwangerschap werd het pas donkerder toen ik bijna ging bevallen, dus waarschijnlijk wordt het nog wel donkerder maar heb dat nu niet. Wel gevoelige tepels, je blijft je tepels voelen zeg maar net of je eraan zit maar dat doe je niet! haha Jullie symptomen zijn wel positief hoor dames! ik hoop het maar
nou weet je wat het geke is vorige ronde werden ze heel donker en nu zijn ze aardig ligt vergeleken met de vorige ronde maar ze zijn wel wat donkerder en niet de tepel zelf ja ook wel een beetje maaar dat gedeelte wat eromheen zit de tepelhof geloof ik lijkt ook groter... dus daarom vroeg ik het me af!
dat is wel een goed teken, want die wordt bij mij ook heel wat groter, gedeelte eromheen zeg maar, ik heb het wel heel erg want kan me vorige zwangerschap herinneren, bij het einde van de zwangerschap is de cirkel rondom tepel zo groot dat het bijna de hele voorkant van borst is! ja echt.... heb je ook van die, hoe zal ik het noemen, pukkeltje op je tepelhof, dat schijnt ook een teken van zwangerschap te zijn....ik heb ze overgehouden van vorige zwangerschap, heb ze dus nog, maar het worden er meer als je weer zwanger bent schijnt! nou ben benieuwd meid.....echt spannend!
ja die heb ik ook maar vorige ronde werden het er meer en nu niet echt het gevoel dat ze meer worden maar me tepelhof zeg maar is wel zachter en soms zijn mijn tepels hard en soms is het erom heen helemaal verfrummeld zeg maar..
oja en mijn borsten zelf lijken groter ze zitten niet lekker in mijn bh en ze komen er ook elke keer er zowat onderuit als ik me uitrek of iets boven uit de kast moet pakken ofzo/!
haha erg spannend allemaal hoor michelle allemaal posi tekenen maar helaas afwachten totdat er een heerlijke dikke posi lijn verschijnt op de test! succes
Dat is nou net het probleem... de eigenaar is een bekende van ons en kent mijn man zijn familie ook enigzins . En aangezien ik niet wil dat hij het weet.... Mijn man wil niet dat ik het bespreek. Ik herken echt niets, maar dan ook niets van jullie kwaaltjes als teveel lucht, boeren, winden,het hoog zitten van eten,pijnlijke borsten...niets, helemaal niets van dat. Ik begin bijna te 'hopen' dat ik dit ook ga krijgen , voel me bijna een vreemde eend in de bijt Sinds vanmorgen heb ik wel enorme last van mijn onderrug,iets wat ik normaal nooit heb als ik ongesteld moet worden. Maar pijn in de rug kan ook wat anders zijn,maar ja....dat is met alles wat kwaaltjes rondom zwanger worden te maken heeft. Ladymoi, ik kan 'pas' volgende week testen. NOD is 20 jan, dus dat duurt nog even.... Ik ben hier de laatste in de rij! Hoe voel jij je? Veel last van kwaaltjes of valt het mee? X mex
hoi hoi mex geen symptomen zegt niks hoor, je kan net zo goed ook gewoon zwanger zijn. dus nit te veel fixeren op symptomen! Ik heb opzich alleen last van mijn buik soms, ongesteldheidgevoel en gevoelige tepels. en soms dat boeren! verder niets raars! over 8 dagen dus, nou dat schiet ook aardig op! spannend!
ach lieve mexje, je hoeft ook nog niks te voelen nou hoor! ik voelde vanaf afgelopen zaterdag ineens die steekjes en zeurende drukkende gevoel boven schaambeen, maar daarvoor net als voorgaande maanden hoor! en zaterdag zat ik 9 dagen na ei.... bij ons kan en hoeft het helemaal niks te betekenen, het kan net zo goed valsspelen zijn he? Michelle is de eerste die ons het verlossende antwoord gat geven morgen! (hopelijk weet ze dan meer tenminste...) Mex, kun je niet op internet googlen of dat apparaat waar je in traint gevaarlijk kan zijn voor een evt zwangerschap? wat je ook doen is een sportschool opbellen ergens anders die het app ook heeft en het daar vragen! liefs