Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hahaha...eh.... laat jij de dagen even extra snel gaan voor mij? En natuurlijk voor de anderen? Ik vind het veel te langzaam gaan! Maar ja, ik vind Januari altijd langzaam gaan, dus nu dubbelop :rolleyes:

Ik ga me omkleden en zie wel wat ik straks ga doen.

Hopelijk tot straks!

2. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    ... ze zijn de enige hier in de buurt,maar ik kan altijd even bellen naar een ander. Goed idee.
    Ze hebben ook een tunnel, een warmtetunnel. Ik denk dat ik daarin ga. Dan laat ik de warmtemat niet zo heet zetten en ga ik op die mat liggen.
    De tunnel kan ik zelf regelen, die zet ik op z'n laagst en trek ik niet over mij heen, maar een handdoek. Misschien zonde van de centen,maar ik denk de beste oplossing.
    Dan zeg ik straks alvast af voor volgende week, 1 dag voor NOD, en daarna kijk ik wel even hoe het loopt.
    Ik neem mijn mp3 mee, die tunnel is ter ontspanning en goed voor spier-en gewrichtsklachten. Goed voor mij dus en als ik de mat niet te heet laat zetten, dan is het wel goed.
    En ik wil eigenlijk wel graag op die mat, want mijn onderrug is nu echt zeuren.... innestelpijn?

Tot straks!
    X mex

ps, dank je wel voor je lieve woorden lieve Hum, dan is er nog hoop! Ik zit op dag 7 na ei!

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    oh oh slecht symptoom hier, dit betekent duivels bij mij :confused: ik wil chocola na het eten! :confused: heb net een stukje verorberd na een veel te groot bord boerenkool.... En heb net weer een 2e stukje chocola genomen :oops: , das nie goe! :(

4. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    haha onbekend symptoom voor mij

5. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ook voor mij hummie maar als dat bij jou standaard iets is voor ongi dan is t niet best meid...
    maar wie weet wordt t toch een zwangerschapssymptoon...
    i hope so voor jou!

6. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Das inderdaad niet goed.... PMS en ongi= chocolade... tenminste bij mij.
    Als dat doorzet...:(
    Ik heb vandaag een brownie gebakken, omdat ik daar zin in had. Maar dat was omdat ik bezig wilde blijven en nog niet omdat ik veel trek had in choco.
    Ook heel anders deze ronde: vorige rondes had ik vrijwel direct na ei vreetbuien, vooral hartig. Nu helemaal niet, eet wel,heb gewone trek,maar geen vreetbuien. In ieder geval niet die dwangmatige buien als de andere rondes. Wel dat ik ga eten omdat ik even 'niets te doen heb'.

Ik ga nu echt, moet er om 20u zijn! (het is om de hoek) tot zo!
    X mex

Bah, wat spannend allemaal ;)

7. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    haha nee meestal MOET ik chocloa of iets zoetigs als ik ongi ben na het avondeten.... T liefst eet ik me dan goed vol met dus bv boerenkool en dan iets zoetigs er achteraan heerlijk! En nu heb ik het dus al 5 dagen voor nod, dus tsja goed of slecht dat weet ik niet... Denk slecht omdat ik het normaal tijdens mijn ongi heb :(

Mexie, hoe ging het sporten? heb je nog kunnen bellen naar een ander of het kwaad kon?

Michelle meid nog maar 1 nachtje slapen en dan weet je wellicht meer! :confused: oeioeioei SPANNEND! duimen draaen hier nog steeds voor je meid!

8. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ja precies nog 1 nachtje...
    maar stel dat die morgen vroeg nega is dat kan ik wel denk ik zeker zijn dat ik ongi ga worden dus ja..

maar mijn bmm zit nog steeds hoog en mijn borsten blijven gevoelig en links en dan soms weer rechts een drukkend gevoel...

9. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    heey dames ik twijfel een beetje he als ik nu ongesteld zou moeten worden dan zou dat toch morgen zijn?
    of is het dan pas over 2 dagen?
    ben denk ik een beetje de kluts kwijt

10. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    nou jij hebt aangegeven dat je morgen wilt testen dus vandaar dat wij morgen zeggen, maar olgens je banner is woe je nod.... Jij weet zelf het beste op welke cyclusdag je nu zit en wanneer je ongesteld zou moeten worden. je gaf al aan dat het elke maand terugloopt, maar het is wel verstandig om iig je laatste langste cyclus aan te houden! ;)

11. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ja dat snap ik maar als ik nu uit ga van de banner dan zou ik morgen ongi worden en dan over 2 dagen 1 dag overtijd zijn zeg maar...
    of is het anders?

12. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    nee dan zou je woe ongi worden, vandaar nod (niet ongesteldheidsdag) of zit je morgen op de dag dat je ongi zou moeten worden? dan ben je woe idd 1 dag overtijd

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    ben ik weer!

Michelle, wat Hum ook al zegt, ik zou wel je langste cyclus aanhouden en uitgaan van woensdag of misschien wel donderdag.

Hummie, ik heb niet gebeld, zat teveel op het forum ;)
    Ik heb, en daar is niets aan gelogen, verteld dat ik merk dat als ik niets doe aan die nek, dat het beter gaat. Dus wilde ik de mat laag en de tunnel ook.
    Mat was gewoon lekker warm, tunnel heb ik zelf nog lager gezet en alleen over mijn benen getrokken. MP3 op en ik heb een half uur heerlijk gelegen zonder aan :evil: en baby's te denken :D

Hoe'st met de chocobui?

14. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    tsja zit me ineens te bedenken dat jij ook nog weleens gelijk kon hebben dat je banner testdag aangeeft 1 dag na je nod..... :( want ik zou eigenlijk zaterdag ongesteld moeten worden en mijn banner geeft dat aan als testdag, maar omdat ik zelf weet dat mijn ei eerder is gekomen deze ronde kan ik ook dag eerder testen, nl vrijdag.

15. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    welcome back mexie! nou goed gehandeld meid!

mss weet jij of banner testdag aangeeft 1 dag na je nod of op je nod, we zijn even in de war hihi.... :D

16. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik ga altijd uit van het volgende:
    ei op dag 15-->5jan
    15dagen LF erbij -->20jan
    NOD 21 Jan
    Blijven de :evil: de 21e weg, dan kan er getest worden.

Maar ja, ik snap het soms ook niet hoor :(

17. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    nee woensdag dan heb even na gerekent op ff maar thanxx meis..
    hoe is het nu met je symptonen?

18. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    :( heb net een plak ontbijtkoek gegeten en nu heb ik zuur....bah, waarschijnlijk te snel gegeten :(

19. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    FF geeft bij mij als testdatum 24-01 aan. Dit omdat ze uitgaan van de gemiddelde cyclusduur.
    En ze geven een 'possible next periode' aan van 3 dagen :confused:.... 21/22 en 23 januari :confused:
    Jee zeg, als ik het zo bekijk duurt het dus gewoon nog 11 dagen!

20. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @mex, hier gaat het goed met de vreetbeuien, we zitten nou aan stokbroodje kruidenboter hahaha ja dit is ons weekend he, we zijn zo en maadag vrij.... genieten er dus nog even van! ;)

Deel Deze Pagina