ja dat komt omdat hun uitgaan van 18 dagen terwijl normaal van 14 of 15 dat weet ik niet meer bij mij stond ook dat ik pas dat ik de 18de kon testen inplaats de 14 en op alle andere sites de 14 de...
Ja, ik vind het ook verwarrend EN te lang! Maar aan de andere kant, als ik ervanuit zou gaan, dan kan ik niet te vroeg testen Nou Michelle, voor jou komt het allemaal wel heel dichtbij nu he?
nou indd... maar het gevoel wordt wel sterker hooor dat ik ongi wordt ligt er echt aan wat mijn temp morgen doet,,, jullie zijn de eerste die het horen morgen oke maar reken er maar echt niet op hoor...
Michelle...hoeveel pregnancy signs punten heb je op FF ? Ik had er vorige x aardig veel,maar klopte niet he? Nu 36, maar dat komt door de slechte nacht... X mex
Ik wel ja, kon niet wennen aan de 'gewone' na de free trial... Kost erg weinig al zeg ik het zelf. En mijn man vond het goed, ik betaal nooit voor sites, maar deze vond hij wel kunnen
aha vandaar nee dat ga ik niet doen... vindt het best zo dat ik gewoon mijn temp bij kan houden en eventueel mijn menstruatie dagen en cervix enzo maar meer hoeft ook niet van mij...maar dat is persoonlijk natuurlijk,,.. hummie is stil vanavond@!hihi
zie dat het al 22u is geweest... ik ga mijn bed opzoeken. Ik voel aan mijn lijf dat het weer slecht slapen wordt vannacht.... Nou ja, ik ben gelukkig niet zo moe...
klussen? nee hoor zit hier nog gewoon maar was ff op andere pagina aan het bijkletsen hihi liet jullie even gaan over tempen en dacht kijk straks wel weer even bij mijn lieve forum vriendinnetjes haha! slaap ze meiden! michelle, succes morgen! zeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr benieuwd!
Hihihi... Vandaag weer aan het werk Hummie? Meiden, hebben jullie een beetje goed geslapen vannacht? Ik beter dan de nacht ervoor,maar toch veel wakker en woelen Ik heb alleen wel een hele rare droom gehad.... ik droomde dat ik een zwangerschapstest ging doen en dat deze hartstikke positief was! Eh...: de meeste dromen zijn bedrog..: Of zal deze droom gaan uitkomen? Michelle..... EN?EN?EN? Hoe is het bij jou vanmorgen? X mex
nou dames mijn temp is weer gezakt en test van de c1000 gedaan en negatief dus ik wordt morgen ongi als het goed is hoop voor jullie wel een roze test... en mex die droom heb ik ook gehad hihihi maar misschien voor jou een goed teken... alleen het rare voor mij is dat mijn bbm nog steeds erg hoog zit dus misschien is morgen wel helemaal mijn test datum niet... maar weet wel zeker dat ik 31 dec mijn eisprong heb gehad dus ik dacht 14 dagen erbij dan zit ik op 14 jan.. maar ja we zullen af moeten wachten op mijn nod...
Oh Michelle.... wat ontzettend jammer... Ik heb even gekeken naar je kaartje en je temp is inderdaad een heel eind gekelderd Het kan een naderende ongi aangeven, maar dat zal pas duidelijk worden als ze doorbreken. Hou er ook rekening mee dat dit nog wel even kan duren, omdat je langste cyclus 29 dagen was. Al begrijp ik wel dat je er zeker van bent dat je cyclus 26 dagen is. Toen wij begonnen met ronde 1 wist ik zeker dat mijn cyclus 29/30 dagen was. Dus daar ging ik ook vanuit. Pas na 36! dagen cyclus werd ik op dag '37' ongi. De volgende ronde was de cyclus echter 30, en de andere ook, soms 29. Die eerste ronde is een vm geweest bleek later. Maar die lange cyclus wordt wel meegerekend in het gemiddelde, nu 31 dagen, maar ik wil het liefste 29 aanhouden! Dan weet ik ook eerder hoe of wat! Tja, die droom, ach...ik denk dat dit komt omdat het mij toch bezighoudt! En ik wil niet teveel stilstaan bij die droom al weet ik dat ik nog wel eens voorspellende dromen kan hebben.... maar pas later besef ik dat! lieverd, rustig aan en als er wat is weet je mij en hum te vinden! X mex
oh ja over die temp ik ben er vanacht rond 12 uur ingegaan dat is op zich wel normaal... alleen moest er vanacht weer om 2 uur uit voor mijn dochter toen heb ik bij haar in bed gelegen tot vanmorgen half 9 en toen ben ik naar mijn bed gelopen en mijn temp genomen maar denk wel dat die zowieso gezakt is... omdat ik ook uit nieuwschierigheid savonds mijn temp opnam en die was elke keer rond de 37.3 en gisteren avond ook 37 dus ja kijken gewoon wat er vandaag en morgen gaat gebeuren..
Lieve Michelle wat een teleurstellende berichtjes lees ik, negatieve test en lagere temp? potverdikkie meis, had zo'n hoop voor je! dacht echt nou die moeder gaat haar schoenen opeten! maar iid meis nog maar even afwachten hoor, wellicht heb je toch nog te vroeg getest! maar iig al een dikke knuf van mij! kop op meid, hoe dan ook gaan wij met zijn allen zwanger worden dit jaar! Hier heerlijk geslapen! gelukkig niet zo wakker gelegen, ik oelde vannacht ineens niet meer zo dat drukkende gevoel onderin toen ik wakker werd, en nu ook even niet, ja heel lichtelijk, maar minder hmm goed of slecht teken dat weet ik niet. En gisteravond toen ik in bed lag had ik ineens stellig het gevoel ach ik wordt ongi vrijdag let maar op dus ja hier ook weer wat minder hoopvol.... Michelle ik hoop dat je te vroeg getest hebt meid en anders weet je ons idd te vinden mochten de toch doorbreken dan kom je maar even gal spuwen hier tegen ons meis! Mex, hmm voorspellende dromen laten we hopen voor je meid! Hoe voel je je? liefs humm WANNABE A MUMM! (moest er ff uit hihi...)
thanxx hum nu ben jij aan de beurt je datum komt ook dichter bij! ik hoop het zo voor jullie dat jullie wel geluk hebben... en voor mij is het afwachten en hoop gewoon dat ik niet ongi ga worden maar ja dat zal echt wel want nu een innestelingsdip kan ik niet meer hebben...
dankje lieverd! ik hoop het natuurlijk ook nog steeds voor ons en voor jullie en mexie, anders hebben we voor niks onze luchten zo laten gaan! haha laten we hopen dat het met een reden was hihi... Entsja die temp dip, ik weet niet hoeveel je mag kelderen maar zat net ff bij jouw kaartje te kijken en het is wel een verschil met gister ja... maar ik heb er geen verstand van hoor meid! blijf toch hoop voorje houden. zoland die verrekte wegblijven! liefs
Michelle, ik denk dat het voor een innesteling inderdaad wel wat laat is,maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit Hummie...misschien is het wel stilte voor de storm in jou buik . Toch jammer dat je minder hoopvol gestemd bent. Voor jou nog 'maar' 4 dagen, het gaat nu snel he? Je bent idd de volgende, hopelijk roze geluk. Ik zou voor mezelf echt niet weten hoe of wat. Ik ben aan de ene kant wel hoopvol, aan de andere kant niet. De hoopvolle kant komt gek genoeg omdat ik niks voel. Het is zo anders dan de andere rondes waar ik steeds krampjes, steekjes, misselijkheid, duizeligheid, moeheid,vreetbuien en irritaties had. En tot nu toe heb ik dat niet. De minder hoopvolle kant is dat als ik dan wel een steekje voel, of kramp, dat ik dit lijk te herkennen als ongi-pijn, dus dan ben ik meteen minder hoopvol gestemd. Aaaahhh...dat wachten! En ook al hoop ik op roze voor mij en jullie, als dat dan niet zo mag zijn, dan weer met z'n allen aan de klus en de ovutesten!