Hey Hum! Als de temp zakt tot onder de lijn dan kan je er meestal rekening mee houden dat de eraan komen. Dat is de temp die volgt omdat het hormoon progesteron afneemt.Maar er zijn uitzonderingen, dat heb ik wel gezien bij iemand anders hier. Zij is echt zwanger, gister een +test bij dalende temp, vandaag weer een +test maar ook weer een lagere temp. Dus.... hoop kunnen we blijven houden!
ok thnx voor de info.... De duimen draaien hier weer volop voor je michelle! we blijven gewoon stug doorhopen meid! Laten we hopen dat je temp dan boven die lijn blijft!
nou, ben weer aan het werk zo, tot vanavond 22.00 uur bleeeh! ja vind mijn werk wel heel leuk hoor, maar weet altijd nog leukere dingen te doen haha.... Tussendoor kijk ik altijd even op het forum dus ben nog wel een beetje aanwezig! Fijne dag meiden! liefs
Michelle balen nou. Ik dacht echt dat je een positest zou ivm met je klachten....balen. Maar het kan ook dat je te vroeg test, mijn zusje had pas anderhalf week overtijd een positest in hadden, 4 ervoor negatief! de wonderen zijn de wereld nog niet uit idd! en ik had de cyclus hiervoor pas op dag 37 de duivels, ik d8 toen echt dat ik zwanger was, normaal is mijn cyclus 28, een hoop testen verbruikt wel allemaal negatief maar ik bleef hoop hebben, en op de dag dat ik ongi werd had ik de vk gebeld en die dat ik moest afwachten en een paar uur later werd ik ongi......o god wat was dat balen zeg! Dus het kan jammer genoeg alle kanten op gaan! Zelfs een negatest zegt niets...pas als de duivels komen dan heb je zekerheid! (helaas)
dank je lady... maar denk wel dat ik 90%zeker van kan zijn dat ik ongi ga worden de krampen in mijn buik zijn nu echt van ongi dus het komt er echt aan.. en indd de wonderen zijn de wereld nog niet uit maar meiden ik denk echt dat jullie de hoop voor mij kunnen opgeven hoor... want nu is mijn ongi gevoel zo sterk dus zegt genoeg meestal hihi...
Hummie...tot 22u vanavond? ! Jee zeg, wat een tijd! Ik vind dat altijd zo knap, dat mensen 'onregelmatige' tijden kunnen werken. Maar ja, ik ben verwend: 8.30-17.00 en alle vakanties ! Michelle, ik baal zo met je mee.... je eigen gevoel is meestal de juiste he? Ook al hebben we nog een sprankje hoop op roze voor jou, je voelt zelf het beste wat er gebeurd. Mocht het zo zijn dat je ongi wordt, dan hoop ik voor jou dat deze duivels snel doorbreken. Dan gaat de nieuwe cyclus in en kan je weer gaan uitkijken naar een nieuwe ronde, naar je ei enz. Klinkt misschien gek,maar zo dacht ik er de vorige rondes over. Je zit nu op dag 25? of 26? Mochten de duivels niet komen, zou ik toch even wachten tot je er 29 dagen op heb zitten. Wie weet
thanxx mex en zo denk ik er ook over hoor... en ik zit nu op dag 26... dus morgen als het goed is ongi... en als die morgen niet doorbreken indd hoop maar net wat ik zeg geloof er weinig van ik zit te type en voel nattig heid en ben ongi meiden nieuwe ronde nieuwe kansen ik ben ongi!
dat betekent nu zeker dat mijn cyclus nog korter is of mijn lf lengte is korter? ik snap er niks van raar lichaam kan een mens hebben zeg... maar nieuwe ronde nieuwe kansen... net vriendje gebeld ik zei ongi want kan mijn rakketten niet vinden en vroeg of hij wist waar ze lagen hihi sukkel he... en toen zei ik nog meer oefenen volgende ronde toen moest die lachen hihi
Goeie instelling michelle! Je ongi begint pas op de dag dat je echt helder bloed hebt. Mocht dat vandaag zijn, dan was deze ronde je cyclus 25 dagen. Begint dat heldere bloed morgen, dan heb je een cyclus van 26 dagen. Daarmee kan je voor de volgende ronde ongeveer je ei bepalen, bij een LF van 13 dagen zal je ei rond dag 12/13 zijn. Liefs, mex
ik heb mijn banner even aangepast. Ik heb mijn cyclus op 30 dagen gezet: ei dag 15, LF 15 dagen = cyclus 30 dagen. En zo moet ik nog 2 dagen langer op de wachtbank! Er stond namelijk eerst dat ik over 6 dagen kon testen. Dat had dan zondag geweest, en dat was echt te vroeg. Het testen wordt pas volgende week dinsdag of woensdag . Woensdag werk ik, dus wellicht dinsdag of misschien zelfs wel donderdag. ..... hoezo lang?
Dat hangt af van wanneer je helder bloed verliest. Heb je dat al? Of is het nog bruin? Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het bepalen van dag 1 ook lastig vind. Ik ging dit x bij mij uit van 22 dec. Maar ik verloor 's avonds helder bloed. Dan zou het de 23e zijn geweest. Ik heb beide gerekend en kijk goed naar de signalen van lijf en de ovutesten.
Michelle NEE toch!? echt helderrood? Verdorie meid! wat jammer! dikke dikke dikke knuff meis! had zo'n hoop voor je!
ja echt waar hummie echt helder rood! maar ja nieuwe ronde nieuwe kansen toch en mijn cyclus is nog korter 25 dagen... dus ook deze ronde ga ik ovulatie testen gebruiken en temp om te kijken wat mijn ei nu gaat doen.. en hoe lang mijn cyclus nu gaat worden... maar meid voor jou is er nog hoop en ik hoop echt dat je positief test en voor mex ook....
Michelle, als je vandaag echt helder bloed hebt, dan is vandaag dus dag 1 en was de vorige cyclus 25 dagen. En je LF een dag korter, toch? Gelukkig heb je de ovutesten en temp je, dan kan je goed kijken wat je ei doet. Nieuwe ronde, nieuwe kansen....gelijk heb je! maar...leuk is het zeker niet! X mex
verdorie meid! wat baaaaaaaalen, leef helemaal met je mee hoor! Maar jee, dat sprankeltje hoop wat ik bij mezelf had is ook weg, want we hebben/hadden immers dezelfde symptomen. heb dat drukkende gevoel nu weer onderin bij schaambot, dat had jij toch ook michelle? als dat ongi betekent dan reken ik daar maar op! Idd nieuwe ronde, maar dat is nu gewoon allemaal nog even k**, heb je nu even niks aan... Ik heb altijd weer zin en voel me beter als ongi voorbij is, dan begint de nieuwe ronde echt! nogmaals knuf meid! liefs
meid dat hoeft niet he voor de 1 is het 100% ongi en voor de andere 100% zwanger kijk maar bij eerste symptonen daar kwam het allemaal zo mee overéén zeg maar! dus hoeft niet nega te betekenen hoor... gewoon de moed erin houden... heb ik ook gedaan zelfs vanmorgen nog een beetje toen mijn temp gezakt was... want mijn baarmoedermond ligt nog steeds hoog en dat is voor mij heel vreemd dus ook dat ding kun je niet vertrouwen het beste is gewoon temp en de zwangerschapstest....
en mex ja mijn lf is als het goed is ook korter nu 12 tenminste dat geeft ff aan.. en cyclus van 25 dagen dat betekent wel dat ik alles sneller krijg mijn eisprong test datum is toch wel beter dan dat je sommige ziet met 40 dagen ofzo pff... ja als je geen kinderwens hebt dan is het fijn dan wordt je niet zo vaak ongi maar als die wens er is zou ik er gek van worden., ik ga nu douche moet om 3 uur bij de fysio wezen wordt ik weer ff lekker gekraakt! sinds de keizersnee van mijn dochter heb ik zo;n last van mijn rug overgehouden... en gaat steeds helemaal vast zitten vandaar... en dat is ook een stukje dat ik ook fulltime mama ben... ben nog zo jong maar als ik te lang met iets bezig ben kun je me opruimen...
wat je zegt over temp en zw.test klopt Michelle.... temp liegt niet, zeker niet als je je goed aan die regels houdt. Maar er zijn uitzonderingen, je weet het pas zeker als het goed doorbreekt. Maar ja, hoe vaak hoor je wel niet dat iemand gewoon ongi werd maar zwanger bleek... Maar zoals ik al eerder zei, je weet zelf het beste hoe je lijf in elkaar steekt. En Hum, het hoeft niet zo te zijn dat jou 'kwaaltjes' er nu op duiden dat de eraan komen he? Ieder lijf is anders, iedereen reageert anders. Het is alleen zo vervelend dat bepaalde kwaaltjes ook bij een menstruatie kunnen passen. Een vriendin van mij was pas gestopt met de pil, gingen het proberen en ja hoor, in 1x raak. Nu begint zij dingen te vertellen waarvan ik denk....'ja maar meid, jij hebt nooit echt ongi-pijn en de aanloop daar naartoe ervaren, dus je kan niet weten of dat echt meteen bij zwangerschap hoorde.' Zij gaf aan op dag 5 na ei al zwangerschaps-steekjes te hebben. Maar als je naleest.... een bevruchte eicel doet er ongeveer 7-10 dagen over voor deze in de baarmoeder is. De bevruchtte eicel legt per dag ongeveer 1,5cm af. Ik slik al langere tijd geen pil meer, dus weet wel hoe ongi-pijn voelt. Maar nu wij daadwerkelijk bezig zijn, lijkt het wel alsof ik veel langer,veel vaker en veel meer pijntjes heb dan voor we ermee bezig waren. Misschien omdat ik er meer mee bezig ben, maar misschien ook wel omdat het lijf ook ergens mee bezig is. Hebben jullie ook dat je je weleens suf 'googled' naar symptomen en of dit erbij hoort, of dat erbij kan horen enz? Oftewel, jezelf zwanger 'googlen'? Ik kan mij deze ronde aardig inhouden,maar hee, ik heb nog 8 dagen te gaan En ik had zo gehoopt op roze voor michelle, voel meteen minder kansen...