Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    uiteraard meid! ;)

2. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hummie....:confused:, dat was wel even flink pijnlijk zo te lezen! En nu maar afwachten waar dat bijhoort, maar we hopen natuurlijk op roze!
    Vandaag en morgen nog, dan is het vrijdag. Ga je ook echt vrijdag testen?

Michelle.....grrrr.... ik baal voor je!

Hier alles redelijk ok. Wederom een hele barre nacht, bijna ieder uur gezien en tegen 6u val ik in slaap,maar ik moest er om 7u uit. Gaan werken, gezeik van mijn collega aan mijn kop en dat na een slechte nacht, dus ik was er snel klaar mee.
    Op mijn werk nergens last van gehad, geen krampjes, geen zeurderig gevoel, geen drukkend gevoel....niks.
    Nu ik zit lijk ik weer wat meer te voelen,maar ik kan er geen peil op trekken wat het wordt.

Hum, dat van die pukkels had ik gelezen ja! Ik vestig er niet mijn hoop op hoor,hihihi,juist omdat ik vaak een 'skin outbreak' heb als mijn ei is geweest.
    maar ja.... als mijn ei net is geweest.... en nu begint het een dikke week NA mijn ei.... :(::(::(:

O lieve Hum, wat wordt het toch spannend voor jou! Het begon met Michelle, na Ladymoi die hier 'onverwachts' de roze aftrap gaf, nu ben jij aan de beurt en ik ben de hekkensluiter :(.....

Ik ga even weg achter die pc, even mijn nek rust gunnen!

Liefs, mex

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    he mex!

wat balen meid van je nek! kun je dus gelijk merken na een dag werken, dat is niet fijn!

Meid, die rusteloze nachten heb ik ook altijd na ei, nu ook deze ronde, dus of het goed of slecht is weet ik niet. Je hoort wel van zwangeren dat ze rusteloos slapen en vroeg wakker zijn.... dus wie weet! ;)

Ik ga morgenochtend een test doen, dus even afwachten nog! zit ik 2 weken na mijn posi ovu test dat moet lang genoeg zijn hoop ik en anders test ik nog een x in het weekend mochten er geen :evil: komen natuurlijk! we zien het wel.... :D

Mex ik hoop ook ontzettend dat het raak is bij jullie meid! nog een week wachten, bah. :( hoop dat ie voorbij vliegt meid!

liefs humm

ps ik heb ook last van kleine pukkeltjes deze ronde grrrrr, maar dat heb ik altijd wel een heel klein beetje ook voor ongi, nu lijken het er iets meer te zijn. :( :(:

4. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    heey dames...

nou mex dat is niks bah altijd die klachten....

ooohhhh hummie ben benieuwd ga duimen hihi krijg zowat een kick ben benieuwd...
    hoe laat test je morgen vroeg dan ongeveer?

liefs michelle

5. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    haha mies, wat leef je lekker mee, :D dat is lief! ik sta rond 8.00 uur op dus daarna.... maar meid ik ga uit ve ongi hoor na die kramp van gister enz... :(

6. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ja, die nek...waardeloos... maar ik klaag niet hoor, het is veel slechter geweest!

Morgen :confused: AAAHHHHHH! OOOWWW wat spannnennddddd! Ik kreeg er helemaal de kriebels van in mijn buik!
    Vertel eens, wat denk je zelf?

Gelukkig ben ik niet de enige die na ei zo slaapt. Jee zeg, als je het zo bekijkt slapen vrouwen iedere cylcus maar 2 weken goed ;)

normaal heb ik meteen een dag na ei last van mijn huid. Echt flinke bulten kan ik hebben. Nu zijn het allemaal kleine pukkeltjes en toen ik vanmorgen al even wakker was en weer in de spiegel keek, zag ik dat ik onder de uitslag zat in mijn gezicht.... Ik weet niet hoe dat nu is, ik heb er maar een beetje foundation overheen gedaan.
    Och, stiekem hoop ik dat dit allemaal een goed teken is,maar hou rekening met de :evil:

Meiden, ik moet me trouwens beheersen om niet een ovutest te doen. Die heb ik wel in huis en die dingen schijnen een 2e streep te krijgen vlak voor NOD bij zwangerschap. Maar dat gaat geheel tegen mijn principes in. Een ovutest is voor het ei, een zwangerschapstest voor een baby.

AAAHHHHH...is het al donderdag?

X mex
    :D ik ben morgen 'vrij', kan mooi kijken hier!

7. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Michelle...wij willen alles weten he? ;)
    Dus Hum..... hier alvast wat babygeluk: :baby:

8. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    hoeft niet hoor mex kan ook negatief aan geven en dan toch dat je zwanger bent heb ik al bij veel meiden gezien...
    en bij sommige is die positief en zijn niet zwanger dus ik zou gewoon een zwangerschapstest doen...
    vlak voor je nod...
    en hummie ik ga je morgenvroeg in de gaten houden en misschien wel feliciteren hahaha ik hoop het zo...
    en dan mex over een klein weekje.....

liefs michelle..

9. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hihihi Michelle...ik doe met je mee...hou Hum ook in de gaten.

Ik heb net even naar mijn oude kaartjes gekeken opFF.
    Daar valt mij wel een duidelijk patroon op.
    Omdat het klussen met de nek niet makkelijk is, deden we het alleen rondom ei. Zonder resultaat. Dus duidelijk wordt voor mij dat ik niet de dag voor ei en op de dag zelf moet klussen, maar dat het nog een dag eerder moet.
    In Okt ei op CD 15, klus op 14/15....:evil:
    In Nov ei op CD 14, klus op 13/14/15 ::evil:
    Nu in Dec ei op CD 15, klus op 9/11/13/14 en 15 ::(: :(:
    Ik ben benieuwd of dit meer resultaat gaat geven!

Van de eerste ronde heb ik geen kaart, maar weet nog dat we toen echt alleen om de dag klusten, 2 weken lang en toen bleef de :evil: weg om zich na een week overtijd te vertonen.

En zo maken we mezelf gewoon nog even een week helemaal gek
    ](*,) ](*,)

10. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    het is trouwens ook zo heb ik hier veel op deze zwangerschapspagina gelezen , dat als je na 18.00 ( 8.00 was het toch?)ongesteld wordt, je het bij de volgende dag moet tellen..

bijv;

dinsdag 13 januari om 19.00 ongi ( dan moet je woensdag 14 januari als je eerste ongi dag rekenen)[/quote]

Sorry maar met bovenstaande ben ik het absoluut niet eens.

Als je om 19.05 ongi wordt ben je naar mijn idee toch echt op die dag ongie geworden en niet de volgende dag. Het proces is namelijk al eerder gestart van ongesteld worden aleen komt pas om 19.05 de prut naar buiten.

Zelfs als je om 23.00uur s'vonds ongi wordt valt het nog op die dag.

Ingrid

11. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    tegen wie heb je het inggrid ik snap je niet helemaal maar zal wel aan de ongi hormonen liggen hahaahahahaha

12. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    maar mex ziet er belovend uit hopen dat t zaad de weg naar het eitje kan vinden...
    ik ga zo duimen voor jullie.....

liefs

13. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    Hallo dames
    ik laat weer wat van me horen, hoe gaat ie ermee?
    Hummie ik begrijp uit voorgaande reacties dat je morgen gaat testen....oohhh spannend .....hopelijk een roze test! yoepiee....

Ik heb een paar weken geleden longontsteking gehad, maar voelde me nog steeds niet lekker en ben vandaag weer naar de hu geweest en jahoor ik het was helemaal nog niet over....ik heb een kuurtje gehad, mocht wel met zw. nu moet ik het goed uitzieken, wat ik niet deed, ben gewoon gaan werken!

Ik ben echt helemaal kapot moe en dat heeft nu 2 redenen, en de zw en de longontsteking!

Maar goed we gaan nu lekker uitzieken.....hummie succes morgen en laat ons weten he.......

14. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ladymoi, dat is echt niet leuk...dubbelop waar je zo moe van bent! Doe maar rustig aan! Tenminste, ik hoop dat je rustig aan kunt doen! dat is in deze maatschappij niet altijd even makkelijk :(

Mijn man belde net om te vragen hoe ik mij voel. Dat doet ie wel vaker, hij is er best mee bezig. Hij wil zo graag, dat merk ik aan alles. Ik vond het de vorige ronde ook zo lastig om hem te vertellen dat de :evil: er waren....
    Hopelijk kan ik het hem nu besparen,maar heb hem wel verteld dat hij altijd rekening moet houden met de rode duivels. Dan is het evengoed wel jammer en teleurstellend, maar misschien minder dan als je er geen rekening mee houdt.

Hummie.... nog een uurtje of 15! Dapper dat ook jij VOOR NOD durft te testen. Ik zie mij dat nog niet doen denk ik hoor!

Xmex

15. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    Ja ben errruugg moe, ik weet dat ik rustig aan moet doen maar helaas lukt dat niet altijd. Heb nog een kindje lopen van 3,5, ontzettend heerlijk kindje hoor maar echt rustig aan doen zit er niet in. En baas die me zit te pushen, ook wel begrijpelijk, het is ontzettend druk op werk en meerdere zieken. Maar ja..nu ga ik echt aan mezelf denken.

O het is zo spannend voor hummie. o ik hoop echt dat morgen haar dag is.
    Hier nog meer babygeluk van mij :baby: :baby:

16. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ladies ;)!
    Ik ga zo eens mijn gezicht wassen en kijken hoe het eruit ziet, voelend is het net een hobbelige weg :(
    En net tijdens het eten zat ik zo snel vol, dat heb ik normaal nooit. Maar ja, ik ben ook niet helemaal normaal ;), het kan weleens he, dat je wat sneller vol zit.

Nog 13u Hummie :D. Weet je dat ik helemaal zenuwachtig voor je ben! Ik ben zo benieuwd, je kan hier omschrijven wat je allemaal voelt,maar dan nog...hoe je het voelt...?
    En wat kan het betekenen?
    Michelle gaf aan duidelijke aders te lijken hebben, maar het lijf heeft haar ook in de maling genomen.

Michelle... ik wil even zeggen dat ik het superlief van je vindt dat je voor ons het beste hoopt en duimt!

X mex

17. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Meiden ik heb getest vanochtend met een 2e plasje....... :(: :(: :(:

Ik kon het niet meer houden!

18. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ja...lekker dan!
    EN?EN?EN?

... ik begreep het alleen niet helemaal.... was ineens een dag in de war :oops:.... Vertel!

Verdorie...wel zeggen getest te hebben,maar niet wat!

XXX

19. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    mn hart bonkt in mijn keel....

20. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503