Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    check album......

maar wil eerst iig het weekend door, wil nog niet te optimistisch zijn hoor.

maar op dit moment ben ik gewoon zwanger, ongelooflijk!

wou het eerst aan mijn liefie vertellen en dan jullie.... vandaar dat ik er even mee gewacht heb! mijn lieffie moet toch de eerste zijn he?

pfffffffffffff ben zielsgelukkig nu..... :D :D :D :D :D :D

JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

2. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    O ja....hihihi.... waarom vertel je dat NU pas ;)?

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    mex, zie berichtje vorige pagina eind.....

en geloof me, moest me echt inhouden jullie niet eerst in te lichten hahaha

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    hihihi, ja, zag het na mijn posting!

Die test is hartstikke duidelijk :D! Goed joh!

Die blauwe, is dat een sensitest?
    En die ander is kruidvat?

AAAHHHAAAHHHH....dit wil ik ook!

Voor alle zekerheid: geef even je recept ;)

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Gefeliciteerd hummie, geniet ervan :d. Ben echt superblij voor je! @ ingrid; je kan het er misschien niet mee eens zijn, maar elke gynecoloog en site zal het met me eens zijn dat als je ongi 's avonds laat begint je die dag niet moet tellen als je eerste cyclusdag, maar die dag erop. Als je vandaag om 22.00 ongi wordt telt dit dus NIET als cyclusdag 1. Zoek maar eens op deze pagina of op google, staat er supervask vermeld.

6. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Nou laten we het ROZE erin houden!

Mex, ik strooi je heel veel hcg toe meid, vang het! ik hoop met heel mijn hart dat jij de volgende bent die volgt en vervolgens hoop ik net zo hard dat michelle de volgende maand raak schiet!

o meiden jullie wens ik ook heel gauw een posi test!!

liefs humm, wannabe mumm

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ga gauw een mooie banner maken hummie :D echt leuk dat je zwanger bent! Liefs

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hum, jou lijf heeft je echt niet in de maling genomen! En je gevoel was goed, dit had je nog niet eerder meegemaakt!
    Superleuk, gefeliciteerd!

Humm ,gonnabe mumm ;)

Pfff....nog een week...

9. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ja goed he!? :D

Dankje mex voor je lieve woorden!

Nou jullie mex en michelle, ik wil wel samen met jullie en ladymoi ervaringen kunnen uitwisselen hoor!

o mex, ben ook zo benieuwd voor jou meid!

liefs

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    daantje, weet jij al wat meer? Ik zie dat je 2 dgn overtijd bent!

11. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    thanx meid! :D

12. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    YOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    YOUPIEEEEYOUPIEYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

HET IS JE GELUKT.......OLE OLE OLE EOEEEE\\OLEEEEEOLEEEE!

sorry moest er ff uit....wat goed man.......gefeliciteeeeerrrrtttt. ik zie heel duidelijk een tweede lijn hummie mummie!

wauw

mexy nu jij meid!

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    IK OOK!
    Maar... ik ben eerlijk, ik weet het dit x echt niet. Vorige ronde(3) wist ik vrij snel zeker van niet. De ronde ervoor(2) ook. Bij ronde 2 zeker omdat we toen zo weinig klusten vanwege mijn nek.
    Ronde 1 wist ik gewoon zeker dat het raak was en toen een week overtijd en heel heftig ongesteld.

Maar nu ronde 4 lijkt niets op de voorgaande rondes, niets. Het is allemaal zo anders. juist daardoor ben ik bijna geneigd om te denken:"zou het?". Ik blijf hopen,maar probeer ook nuchter te blijven.

Mocht het nodig zijn, ik weet je te vinden en dan wil ik je recept!
    Om de dag en iedere dag voor ei, toch?

Xmex

14. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    mex, ja die bovenste is kruidvat en die ander idd sensitest....

ik dacht, ach what the f*ck, doe gewoon een test, mijn gevoel zei dat ik zwanger ben.... dat drukkende gevoel onderin en vooral na gisteravond hihi :oops:

ik deed die dipstick en ging mijn handen wassen en dacht, zal wel weer helemaal niks te zien zijn zo.... en toen ineens :confused: :confused: :confused: vaag dat lijntje en gelijk die van kruidvat er achteraan en bij die nog duidelijker,

WHOOOOOOOOOOOOOOWWW, heb echt 10 min heel hard staan grijnzen en lachen, de hond keek me aan of ik gek was hahahaha :D

echt superdepuper gelukkig zijn we nu!

KUSSIE van humm GONNABE mumm hahaha

15. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    haha dankje meid!

kunnen we ervaringen uitwisselen! hoe gaat ie met jou? :D

liefs

16. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Apart om te zien hoe 'vaag' die van sensi is en hoe duidelijk die van het kruidvat is he? En dat terwijl sensi ook 4 dagen van tevoren kan.
    Goed dat je die van kruidvat erachteraan deed! Kreeg je de urine er nog wel in, stond je niet enorm te trillen?

17. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    haha leuk man

ik weet niet of je mijn andere reacties heb gelezen maar ik heb weer een kuurtje, nog steeds longontsteking na zoveel weken.

Ik heb best wel veel last van buikpijn, ongesteldheidsgevoel, ben ik best wel een beetje bezorgd om, maar denk zolang ik geen bloed zi is het goed. Ik hoop maar dat het er gewoon bij hoort!

Ben net rennend naar de wc gegaan, alles kwam omhoog, ik d8 ga overgeven maar het is toen net zo hard weer terug naar mijn maag, vies gevoel! bah!....maar goed dat hoort er ook bij!

en jij, heb je ook buikpijn?

Ben zo blij dat we nu ervaringen kunnen uitwisselen!

18. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    meid, ik dacht ook eerst stelig deze ronde dat het weer niet raak was omdat ik dezelfde stomme symptomen had :( als vorige ronde.... borsten gevoelig en hard, steekjes enz enz maar ineens dat drukkende gevoel en mijn rechterborst werd ook innens gevoelig, normaal eigenlijk meer de linker hard en gevoelig. dus ook weer zoiets

wij hebben het na ongi om de dag gedaan en dag na posi ovutest elke dag 3 dagen lang en 4e dag na die test even snel snel :rolleyes:

ooooh geweldig recept toch.

hoop zo dat het goed gaat en dat junior goed vasthoudt! wil zo graag een kindje in onze armen sluiten over 8,5 maand! :D

liefs

19. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ja goed he?!

vervelend voor je meid die longontsteking! Hoop dat het gauw over is!maak je er maar niet te druk over hoor! vooral goed uitzieken en rustig blijven.

Meid, ik heb ook een beetje een vreemd ongi gevoel dat zal er allemaal wel bij horen! ;)

lief

20. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    2x perongeluk!

Deel Deze Pagina