Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    [ik heb lekker mijn werk van vanavond naar morgenavond verzet en ga het zo vieren met mijn mannetje, de lieverd!

hij stond aan de grond genageld, ( ik had testjes mooi verpakt in een doosje) het laatste wat hij verwachtte was dit uit te pakken hihi... ;)

hij weet het ook nog maar net dus we gaan gauw verder knuffelen op de bank en laat vanavond wel weer ff van me horen ok?

liefs

2. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    woooooooooowwww hummie zei het toch hihihihi
    super gefeliciteerd hoe reageerde je mannetje erop?
    maar goed dat je eerder getest heb he!hahaha

maar super hoor en zei ik toch van die krampen had ik ook bij mij vorige zwangerschap en zul je voorlopig nog wel houden...
    ik had het tot het eind en maakt niks uit hoor...

en van de symptonen zei ik toch ook voor de 1 zwanger en ander ongi dus voor jou zwanger hihihihi...

ben super blij voor jou,,,

nou mex jou beurt!

liefs michelle

3. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    woooooooooowwww hummie zei het toch hihihihi
    super gefeliciteerd hoe reageerde je mannetje erop?
    maar goed dat je eerder getest heb he!hahaha

maar super hoor en zei ik toch van die krampen had ik ook bij mij vorige zwangerschap en zul je voorlopig nog wel houden...
    ik had het tot het eind en maakt niks uit hoor...

en van de symptonen zei ik toch ook voor de 1 zwanger en ander ongi dus voor jou zwanger hihihihi...

ben super blij voor jou,,,

nou mex jou beurt!

liefs michelle

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Inderdaad...nu is het mijn beurt! Maar ik en jullie moeten nog even geduld hebben hoor, als het al nodig is om te testen, dan doe ik dat pas volgende week donderdag :confused:
    Volg wk dinsdag is 15dgn na ei, woe NOD, dus do test.
    :rolleyes: ....
    Al denk ik dat ik het al eerder krijg te weten hoor, ik voel dat meestal wel aan mijn lijf, net als michelle haar ongi voelde en hummie dat ze zwanger is.
    Mijn huid... :(: Ik zag net dat niet alleen mijn gezicht onder de vage bultjes zit,maar ook mijn hals,op mijn borst en een beetje op schouderhoogte :(
    Ik weet niet wat ik liever heb...meteen na ei of een dikke week na ei...
    Irritant.

Ik ga lekker naar bed, ik heb een rare dag achter de rug. OP mijn werk, hier een prachtig bericht, wat ook mij raakt (blij voor Hum, maar het zelf ook zo graag willen) en het toch steeds meer letten op eventuele veranderingen. Hoop dat ik het even kan 'wegzetten', anders is de week nog errug lang!

Slaap lekker meiden! Tenminste Hum... ben benieuwd wat voor nacht jij hebt! Vol adrenaline denk ik!
    X mex

5. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    dankj lieve michelle! voor jou is het ook vast gauw raak! :D

lieve mex, wat klink je weemoedig.... meid kop op! die pukkeltjes heb ik ook is een posi teken! blijf moed houden meis! meer dan wachten kun je niet doen... hoop dat de week gauw om is meid en dat je een dikke vette posi test hebt als beloning! slaap lekker liverd en niet teveel piekeren hoor!

en iid zit VOL adrenaline ben totaal niet moe, wat eigenlijk wel zou moeten zijn... hihi! ooooooh wij zitten hier zo te geniete op de bank he! ik gun jullie dat ook zo snel lieverds! :D

slaap lekker en lekker roze dromen he, doe ik ook heerlijk!

liefs humm

6. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hihihi, nou klopt hoor, ik voelde me ook weemoedig. Nog wel.
    Maar dat heeft simpelweg te maken met het feit dat ik zo belachelijk veel zwanger om mij heen hoor,zie en bijna ruik ;). Het lijkt bij iedereen 'zo makkelijk' te gaan. Weet je nog.... als je iets wilt, wil je het ook meteen!

Vannacht gelukkig als een blok geslapen. Wel veel wakker en draaien,maar ik sliep door en was niet onrustig.
    Rond 1.30u werd ik wakker van krampen,maar wat voor een krampen, geen idee :(:
    Nu lekker op tijd eruit, ik moet zo naar de arbo-arts :(
    Wekker gezet op de vaste tijd voor mijn temp, die is gestegen. Was nog niet boven de 37'C uitgekomen na ei,nu wel.

Ik ga snel mijn kleren aandoen, meiden...fijne dag vandaag!
    Geen idee of ik hier vandaag nog kom, heb me voorgenomen om de laatste week toch wat minder ermee bezig te gaan zijn,maar ja... of ik mij kan houden aan dat voornemen...;)

X mex

7. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    haha ja dat voornemen had ik ook de laatse week! maar hoed ichter bij nod hoe liever je even je verhaal doet en ervaringen uitwisseld is mijn ervaring. meid je moet je er echt niet te druk om maken. Ik weet da dat makkeljker gezegd is dan gedaan, maar ik stond er deze ronde zoveel rustiger in dan voorgaande rondes! dat heeft denk ik ook verschil uitgemaakt! (jullie weten nog hoe teleurgetseld ik was voorgaande ronde, was zo :cry: down, had zo'n hoop!) ik heb me toen heel stellig voorgenomen, dat niet weer! heb mezelf echt heel weinig hoop gegeven deze ronde maar wel voor het eerst echt goed geklust en dat heeft 'zijn vruchten afgeworpen' letterlijk! en er dus niet teveel mee bezig zijn... :D
    Ik had echt zoiets van nou een jaar heeft 12 maanden het zal toch vast een x lukken! Meid, ik hoop ontztettend dat het raak is voor jullie deze ronde en anders komt jullie tijd heel gauw, weet ik zeker, anders hadden we elkaar niet ontmoet op het forum! ook voor michelle! :D

Michelle, heb je nog wat hcg gevangen van mij voor je volgende ronde? ;)

O meiden, ik heb uiteraard eerst heel lang lggen woelen voordat ik in slaap viel, het is nog zo onwerkelijk allemaal! we hebben samen de hele nacht met de handen op mijn buik geslapen hihi.... Nu al helemaal in love met junior! Ik hoop zo dat junior goed vasthoudt! moet er niet aan denken dat dit misgaat! (dat is echt eng nu...) Denk als ik het weekend goed doorkom dat ik maandag een afspr bij VK maak. ;) wat ik heel apart vind is om bv mijn zus of moeder vandaag of morgen aan de telefoon te krijgen of te zien... en het dan nog voor me houden pffffffff! :confused: we willen eerst tot eind volgende week wachten en als het tot die tijd alles goed gaat willen we de ouders en broer/zussen het vertellen. En pas na wk of 11, 12 de rest vd familie. (iig na echo, dat kan dus ook eerder zijn) dat lijkt me zo'n fantastisch he om het te vertellen aan mijn ouders en broer/zus, die zouden het zo supergeweldig vinden! mij broer en zus hebben al kindjes, en die kunnen niet wachten tot wij oook 'zover' waren, nou heb het tot nu heel goed voor me kunnen houden, ze hebben echt geen idee dat we er al een tijdje mee bezig zijn haha ;) Sorry voor mij nlange bericht :oops: ben dan ook zo gelukkig, heel onvoorstelbaar allemaal! wou al van kinds af aan moeder worden, dat stond vast! maar dat ik nu echt zwanger ben, JOEHOEEEEEEEEE! :D

liefs humm

ps @mex, en wat me de hele tijd bezig houdt is jouw verhaal dat het na een week misging, wat lijkt me dat verschrikkelijk! vind het zo eng dat het miscchien niet goed gaat, maarja kan gelukkig wel goed rustig blijven, strees moeten we nu verbannen! hihi ;)

8. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
  9. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Allereerst Hummie nogmaals gefeliciteerd! Geniet ervan.
    Hier misschien een stomme vraag, maar wil er geen nieuw topic voor openen.
    Gister leek het dat ik ovulatiepijn had, dus dacht doe voor de gein een ovutest. Aangezien ik een miskraam heb gehad, wilde ik er eigenlijk niet aan denken deze maand.
    Nu verscheen er een licht streepje.
    Op 1 jan ben ik een druppel bloed verloren en waarschijnlijk het vruchtzakje verloren.
    Vorige maanden had ik een positieve ovutest op dag 15, dat zou dan vandaag kunnen zijn.
    Wat denken jullie? Is dit mogelijk? Zou het misschien nog kunnen komen door een restje hcg? Had al na drie dagen een negatieve zwangerschapstest.

10. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    lieve annie, thanx! ik had bij nod jan. ook geantwoord maar hier ook een x....

Het zou heel goed kunnen dat je eitje eraan komt meid! je gyn zei vorige week ook dat je eitjes in de maak waren en eraan kwamen toch? ;) dus zou als ik jou was vanavond en morgenochtend enz blijven doortesten met de ovu's en als deze lijn steeds iets donkerder wordt dan weet je dat je eitje onderweg is meid! hoop echt voor je dat jullie weer verder kunnen! succes! en hou ons op de hoogte van je "ei" ! :D

liefs humm

11. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    heey dames goedenmorgen...

ik heb sinds gisteren avond vette hoofdpijn...
    dus ben niet zo in mijn doen en nog steeds beetje misselijk...
    en wat me opviel bij ff was dat elke maand mijn start temp hoger ligt...
    eerste keer was 36.3 vorige ronde was 36.5 en nu 36.7... vindt het wel grappig om te zien...

maar mex ben benieuwd wat jou test volgende week doet...
    en onze hummie lekker in de roze wolken ben zo blij voor dr en hoop dat volgende week ook voor mex mag zijn...
    en dan gewoon volgende maand voor me zelf hihi..

liefs michelle

12. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ja.... lekker dan... als je zoiets schrijft, moet ik wel antwoorden he? ;) lekker ding!
    Probeer er niet teveel aan te denken he? Ik ben er zelf pas later achtergekomen, toen ik ging rekenen, testen bekijken enz.
    Omdat dit de eerste ronde was,had ik er geen benul van dat het misschien wel eens raak kon zijn.
    Voor NOD heb ik toen niet getest. Wel ovutest, die knalden eruit. En dat deden ze toen dagenlang. Maar ja, eerste ronde, dus ik dacht 'late eisprong'.
    NOD kwam.... niks.... na een paar dagen maar eens testen en die was toen wit. En toen kwamen al snel de duivels.
    Voor mij was ik toen 'gewoon ongesteld', alleen veel later.
    En daarom wil ik ook niet voor NOD testen.
    Maar dit betekent niet dat het bij jou ook zo zal gaan. Je test was zo duidelijk! Wat je kan doen is morgen nog een x testen, en dan om de zoveel dagen. Als je HCG blijft stijgen, is het goed.
    En daar gaan we ook vanuit! Toch?
    Positief denken, schijnt te helpen :D! (nu ik nog,hihihi)!

X mex

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Michelle...jij hebt al bijna je eisprong als ik NOD heb! :confused:
    dat gaat snel! lekker, zo'n korte cyclus!

14. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ja dat is wel een voordeel van zo'n korte cyclus...
    maar ja vorige ronde dacht ik ook goed geklust te hebben zeg maar 31 dec had ik mijn eisprong en heb 28 31 2 4 geklust dus nu nog meer denk ik maar ja het komt wel vlak na mijn menstruatie zeg maar en vindt het nooit zo fris om meteen na ongi te klussen dus vandaar dat ik zo weinig klus en dan misschien toch meteen vanaf ongi ophoud klussen want dat was het recept van hummie veel klussen voor ei hihi....

15. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    ...ik hou er ook niet van, vlak na ongi. Ben ik ook nooit in the mood.
    Ja, het juiste kluspatroon blijft lastig. Als je 'm eenmaal gevonden hebt is het goed, maar dan hoef je 'm meteen 9 maanden niet te gebruiken,hhahaha!
    X

16. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    mex thnx voor je antwoord! .... tsja die ovu's maakt het wel onzeker... had je nou wel of niet een bevruchting, vind ik een beetje moeilijk om met ovu's te zeggen... :( Lieverd ik hoop echt dat het raak is voor je deze ronde! hoe voel je je vandaag, rommelt er wat onderin? ;) war ik er nog bij wil zeggen: dit bedoel ik echt niet naar hoor meid, misschien was er wel een bevruchting, je hoort het idd weleens dat een ovu test hcg traceert maar andersom niet, zw test geen LH hormoon, dus kan best zo zijn natuurlijkdat er wel wat zat en gauw is misgegaan! ;)

Michelle, ja met zo'n kortere cyvlus zou ik na je ongi gelijk aan de slag gaan haha... en gelijk aan ode ovu testen meid! des te beter traceer je je ei! En ons recept is misschien niet voor iedereen weggelegd he? ligt natuurlijk ook aan alle factoren eromheen... (ook voor man).

lieverds ik wil wel dat we samen een beetje op kunnen gaan hoor dus michelle klusserdeklus ze! :D en mexie, hier ik strooi jou extra veel hcg toe voor een dikke posi test volgende week! vang! :D

liefs

17. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ps ik klus ook echt pas als ongi helemaal weg is hoor, anders vind ik het niet prettig en fris! ;)

en je moet heel veel zin creeeren! schijnt ook te helpen meiden! wij hebben echt met plezier geklust afgelopen ronde en symbpolisch na elke x elkaar een dikke kus gegeven en tegen elkaar zeggen, junior is misschien onderweg hihi...

18. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Haha en kusje op mijn buik heeft ook gewerkt!

19. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Nou, die eerste ronde had ik geen flauw benul van hoe of wat met mijn ei en heb ik de hele cyclus met ovutesten getest. Ik had toen op dag 13 en 14 een +ovutest, net als deze ronde. Ik ging ermee door, testen werden negatief- echt wit!-maar bleef doorgaan. En zo rond dag 22 werden de testen donkerder, alsof er een ei aankwam. En dit heeft zo'n 5/6 dagen geduurd en toen werd het langzaam minder.
    Dus ja, naar alle waarschijnlijkheid was het wel een bevruchting ja. Eigenlijk weet ik dat, na een aantal rondes ovutesten, wel zeker.

Vandaar dat ik soms heel sterk neig om een ovutest te doen,maar er niet aan toe wil geven!

Of ik wat voel? Nog altijd niet. Deze ronde is zoveel anders dan de vorige 2 rondes. Ja, af en toen krampen,maar niet zo hevig als vorige x.
    Maar wat bedoel je met of ik iets voel rommelen in mijn buik?

X mex

20. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    o dan was naar alle waarschijnlijkheid idd wel een korte bevruchting, wat vervelend meid dan toen, gelukkig had je het op dat moment niet zo door, maarja chteraf doet het ook zeer! Knuf!

ik bedoel met rommelen, heb je bv ook last van teveel lucht, je darmen die rommelen of ee drukkend gevoel onderin? het is ook voor iedereen anders maar dat waren deze ronde nl voor mij de signalen dat er iets gaande was! ;)

liefs

Deel Deze Pagina