Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik heb even een andere banner gemaakt, ik vond dat duiveltje teveel ongeluk brengen ;)

2. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    hey mex...

ja blijft mooi hoog dus eisprong is duidelijk geweest dus mag indd op wachtbank en ook gisteren niet geklust dus deze maand zal er wel niet in zitten vrees ik...
    maar leuke banner heb je hoor...
    en niet zo best voor je man...
    en ook niet voor jou, nou sterkte meis en ook voor je man...

3. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    je ik zie als jij zeg maar op mijn ff site kijkt dat je niet mijn klusdagen kunt zien of wel?
    dan kun je zien dat ik op dag 8,10,12 heb geklust dag 12 had ik een positieve test... dus ja wat denk jij...
    heb t gevoel dat we er te weinig voor geklust hebben...?

4. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    hey mex moet je eens bij temp kaartjes kijken en dan bij temp kaartjes van zwangeren...
    als je dan kijkt hoe weinig sommige vrijen dat ze dan toch zwanger zijn hiihi...
    maar ja wil niet zeggen dat wij nu weinig geklust hebben dat het dan ook raak is....
    maar ja de dag voor dat de temp steeg wel seks gehad want had 2 dagen posi test...
    vrijdag en zaterdag...
    en we hebben donderdag en zaterdag geklust hihihi...
    dus het zal ook voldoende kunnen wezen...
    ach ja we zien we ik neem voorlopig plaats op mijn wachtbankje...

5. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey Michelle!

Dat klopt ja, ik verbaas me soms over hoe weinig er geklust wordt en ze dan zwanger zijn. Maar ja, het hoeft maar 1 lucky shot te zijn he? ;)

Als ik kijk op jou kaartje,zie ik inderdaad niet je klusschema. Maar als ik het zo lees, ja, zou voldoende moeten zijn hoor. Dag 13 ei, dag 8,10 en 12 geklust.
    Alleen zie ik dat je op dag 13 ook nog een +test hebt gehad. Dat heb ik ook een x gehad en toen gaf FF aan dat dit niet kon omdat ei die dag geweest was en de test niet + kon zijn.
    Dat vond ik zo verwarrend. Zowieso vind ik het verwarrend, 2 dagen positief achter elkaar.

Toen mijn man hoorde dat het eigenlijk een klusdag zou zijn, knapte ie snel op hoor! Rustig aan en toch gelukt.
    Grappig, wij klussen op 'dezelfde' dagen als jij: 8 en 10. En 12 ook.
    Gisteren hebben we er samen over gesproken dat we rond ei ons niet meer gek willen laten maken. Mijn man zei dat hij het ook niet altijd even fijn vind om 'verplicht' aan de gang te moeten. Dus doen we het ook rond ei om de dag, en zien wel waar het schip strandt.

Voor mij is het nu dag 11 van de cyclus, heb nog altijd geen vruchtbaar slijm waargenomen, dat begint meestal op dag 11, dus ik denk vanavond.

X mex

6. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    aha oke mex op die manier ja dag 12 was die wel het meest positiefst hoor...
    dus kan idd maar zo dat het toch dag 13 is geweest dat ik mijn ei heb gehad...
    maar de testen waren wel heel duidelijk maar wist dus niet of ik dat moest reken op een positest..
    want hij was wel paars maar niet zo paars als 12de zeg maar snap je me nog hihi...
    maar we zien wel waar het schip strand...
    maar thanxx voor je look....

7. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    hihihi, ja, ik snap je nog hoor ;)
    Ik heb dat de afgelopen 2 rondes ook gehad. Dan lijkt de tweede dag ook heel positief,maar er zit wel verschil. Minimaal, dat wel.
    Het kan natuurlijk zo zijn dat je misschien wel de start te pakken hebt en een piek kan 48u duren, dus is 2 dagen helemaal niet zo gek. Toch?
    En ovulatie treedt op 34-36u na het begin van de LHpiek, dus als wij dan redelijk dicht bij het begin zitten,hebben we nog even ;).
    Het blijft lastig inschatten vind ik zelf.
    Ik heb wel testen in huis, maar wil testen als ik denk dat het nodig is. Ik heb nu ook de CB erbij gehaald, mocht ik twijfelen, pak ik die.
    Op de verpakking van die CB staat dat na het hebben van een :D, dat je dan vanaf dat moment tot 48u later gemeenschap moet hebben. Het hoeft dus niet per se die dag.

Ik zag dit nog op internet:
    De beste kansen tot bevruchting krijg je bijgevolg met volgend schema: om de twee dagen geslachtsgemeenschap vanaf vier dagen voor tot twee dagen na de verwachte eisprong.

Ik hoorde vandaag iemand wat zeggen over een 'ClearBlue Fertility Monitor'
    Niet in NL verkrijgbaar zover ik begreep en toen ik ging kijken op internet, lijkt het op de persona, alleen is deze echt om de vruchtbare dagen te bepalen. En niet alleen de 2 'lh-dagen', nee.... de 6! vruchtbaarste dagen!
    Vooral handig als je een erg onregelmatige cyclus hebt!

Enneh...graag gedaan hoor, de 'look'! Ik vind het leuk om te kijken hoe het bij jou verloopt, ik vind het zowieso erg interessant. Ik vind alles wat het menselijk lichaam betreft erg interessant. Soms weleens spijt dat ik niet ben gaan studeren voor arts(kinder), maar ach, juf zijn is ook erg leuk :D

X mex

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hee...als ik teruglees, dan kan je dus ook tijdens je LHpiek een eisprong hebben! :confused:, of lees ik nu verkeerd?

Piek kan 48u duren.
    Na begin van de piek volgt ei binnen 36u.
    Dus kan ei tijdens piek springen.
    En is het dus nog goed mogelijk dat je wel een posi ovutest hebt, terwijl je ei al geweest is!

:confused:
    Of ben ik totaal in de war?

9. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    nee zoals ik het verhaal lees kan het ook meteen vanaf die piek maar een ei blijft 24 uur leven dus ik denk wel dat je goed zit...als je na een positieve test gemeenschap hebt...
    maar ja na die positieve test heb ik die avond seks gehad en daarna niet meer...
    het kan voldoende wezen maar ook te weinig...
    en ik vrees meer voor het laatste...
    maar ja net wat ze beschrijven 4 dagen voor ei dat heb ik wel gehad en dag van de positieve en om de dag dus ja mis net die laatste 2 dagen na ei...

wie zien het wel over 10 dagen klinkt nog heel kort maar heb helemaal niet het gevoel dat ik al over 10 dagen kan testen...

pfff hahahaaha wat denk jij ervan mex

liefs

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Weet je, ik heb ook eens gekeken naar die kaartjes en kan er geen touw aan vastknopen. De een doet 1x zijn best en is zwanger, maar ik zag er ook 1 van wel een stuk of 8x achter elkaar :confused: en ook zwanger.
    Je moet net het geluk hebben dat ei en zaad elkaar vinden, dat je lijf in orde is enz enz. Puur een lucky shot ;)

Ik zit nu vandaag, het is nog vroeg, op dag 12,maar nog altijd geen vruchtbaar slijm! Ik zal vanmiddag, als het er dan nog niet is, toch echt een test moeten doen, want zonder signalen van mijn lijf is het wel wat lastig...
    de vorige rondes had ik al slijm op dag 11, kan dus nog hoor, die ene dag...
    Vanavond is het weer klustijd, we houden nog altijd vast aan om de dag. En nu maar hopen dat we die 2 dagen na ei ook kunnen volbrengen.

Spannend voor jou, we gaan uit van het positieve hoor Michelle, ook al heb je na ei niet geklust. Die kans is dan veel kleiner, ervoor was prima.

Ik hou je op de hoogte als ik heb getest, ik ga nu naar mijn werk! Geen zin, mijn collega is al dagen chagerijnig, werkt niet leuk!

X mex

11. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    heey mex goedenmorgen wat bedoel je met die zin?
    ook al heb je na je ei niet geklust die kans is veel kleiner?
    maar ik zie dat je nog 3 dagen tot ovulatie hebt...
    dus het kan nog komen ik krijg het meestal 1a2 dagen voor ei...
    en ja idd bij die temp kaartjes zit een heleboel verschil qua klussen....
    maar ja we zien het wel ik zeg tot nu toe nog nee...

liefs michelle

12. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey Michelle!

Wat ik bedoel is, dat na je ei klussen, de kans veel kleiner is dat dit geluk brengt omdat je ei maar even leeft. En hoe langer het geleden is dat je ei is gesprongen,hoe moeilijker het is om het nog te bevruchten.
    Voor je ei is de kans groter omdat de zaadjes dan al klaarliggen! Na je ei moeten ze er nog naar toe.
    Snap je het nog? ;)

Inderdaad nog 3 dagen, ik spotte vanmiddag al even een beetje 'eggwhite', dus we gaan de goede kant op.
    Ik twijfel nog even of ik testen zal, want ik weet gewoon dat als ik test en het is weer 2 dagen positief, dat ik dan weer 2 dagen de kans wil pakken, terwijl we net hebben afgesproken om het om de dag te doen.
    Die 2 positieve testen achter elkaar geven mij meestal wat onrust.
    Maar, ik sta er wel anders in dan de voorgaande rondes. De vorige was ik al rustiger, nu nog meer. En dat komt echt door het niet testen!

Michelle, ook al denk jij van niet, ik duim voor je hoor. Je weet het nooit, kijk maar naar die kaartjes waarbij ze slechts 1 keer geklust hebben!

Liefs, mex

13. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ja ik snap je hihi...
    maar je kunt ook gewoon testen en dan gewoonom de dag blijven klussen dan weet je ook zeker dat je ei eraan komt of is geweest...
    toch/?

14. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Klopt helemaal! Ik wil dat ook, net als jij, proberen vol te houden! Ik vind het in ieder geval meer rust geven.
    Ik moet in mijn achterhoofd houden dat zaad het wel even volhoudt! Ik las op een site dat om zwanger te worden, iedere 72(!) uur een verse lading sperma binnengebracht moet worden. En dat de om de 36-48u vrijen een goede zaadkwaliteit geeft.
    Om de dag is dus prima :D
    Bevalt het op de wachtbank? Of duurt het je nu al te lang?

15. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    nee bevalt me prima ben wel nieuwschierig zeg maar want als het negatief is dan kun je er weer voor gaan zeg maar...
    nou en de dagen voor ei zat er geen 72 uur tussen dus dan zit ik wel goed alleen na die ei mis ik ze...

maar we Zullen het zien ook nu is mijn ei weer op dag 13 dus zou ik dan weer een cyclus van 25 dagn hebben>?
    kijk maar op mijn ff....

liefs

16. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Een cyclus van 25 dagen! Dat is wel een mooie hoor, lekker kort!
    Ik heb vandaag toch maar eens een test gedaan aangezien de enorme lichamelijke signalen dit keer helemaal nergens te vinden zijn.
    Zit inmiddels op dag 13,maar er is nog niets te zien op de test. Zelfs het vage streepje moet ik zoeken.
    Ik heb mijn FF eens nagekeken,de vorige ronde had ik 13/14 een +test,maar de voorgaande 2 rondes 14/15. Dus ja, het kan nog he?
    Maar ja, als ie morgen + is, valt ineens mijn 'plan' om voor en na de test te klussen in het water, ;)
    Ik wilde dit x niet op de dag van de +test klussen,maar de dag ervoor en de dag erna.
    Gisteren geklust, vandaag -test, morgen weer klussen en dan zal je zien, een +test.
    Ik heb namelijk ook gezien op mijn FF dat op de dag van de eerste +test, FF ook mijn ovulatie aangeeft.
    Vreemd, want de dag erna heb ik nog een +, maar de temp is dan wel al omhoog.
    Snap je het nog? ;)

Vandaag rond een uur of 18u toch nog maar eens testen, als het slijm zich nauwelijks laat zien!

geniet van de mooie dag, het is prachtig weer.
    Fijn weekend! Heb je nog leuke plannen?
    Wij gaan vanavond naar een cabaretvoorstelling met vrienden!

X mex

17. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Een cyclus van 25 dagen! Dat is wel een mooie hoor, lekker kort!
    Ik heb vandaag toch maar eens een test gedaan aangezien de enorme lichamelijke signalen dit keer helemaal nergens te vinden zijn.
    Zit inmiddels op dag 13,maar er is nog niets te zien op de test. Zelfs het vage streepje moet ik zoeken.
    Ik heb mijn FF eens nagekeken,de vorige ronde had ik 13/14 een +test,maar de voorgaande 2 rondes 14/15. Dus ja, het kan nog he?
    Maar ja, als ie morgen + is, valt ineens mijn 'plan' om voor en na de test te klussen in het water, ;)
    Ik wilde dit x niet op de dag van de +test klussen,maar de dag ervoor en de dag erna.
    Gisteren geklust, vandaag -test, morgen weer klussen en dan zal je zien, een +test.
    Ik heb namelijk ook gezien op mijn FF dat op de dag van de eerste +test, FF ook mijn ovulatie aangeeft.
    Vreemd, want de dag erna heb ik nog een +, maar de temp is dan wel al omhoog.
    Snap je het nog? ;)

Vandaag rond een uur of 18u toch nog maar eens testen, als het slijm zich nauwelijks laat zien!

geniet van de mooie dag, het is prachtig weer.
    Fijn weekend! Heb je nog leuke plannen?
    Wij gaan vanavond naar een cabaretvoorstelling met vrienden!

X mex

18. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    hey meiden!
    Ik heb vandaag toch nog maar weer getest aangezien ik op dag 14 van de cyclus zit en nog geen daling/stijging van temp heb gehad.
    Maar....nog steeds hartstikke negatief...
    Ik moet zeggen dat ik het nu wel lang vind duren voordat de piek er is! :(
    Nu hoop ik op morgen, dan komt het schema voor en dag na +test klussen goed uit!

Michelle, hoe is het?

X mex

19. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    heey mex...

hier alles goed!
    geen symptonen ofzo nog zoals vorige rondes alleen af een toe een soort kramp steek gevoeld aan de zijkant van mijn buik...
    en heb van het weekend bij een vriendin geslapen dus heb niet mijn temp kunnen op nemen...
    dus morgen vroeg weer...

maar mex de test kan nog positief zijn van de progesteron hormonen maar je ei kan dan wel al gesprongen wezen vandaar die temp stijging...
    snap je me?

en hoe was je cabare avondje?

liefs mies

20. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    hey mex..

ik heb ook even op je ff gekeken en ik denk ook dat je test morgen positief gaat worden want vorige maand ook op dag 15 en die maand ervoor op dag 14 dus ik denk dat je hem nu weer op dag 15 gaat krijgen...
    als je hem op dag 15 gaat krijgen hoe lang is dan je cyclus?
    wanneer kun je dan testen?

liefs michelle

Deel Deze Pagina