Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey Mies!

het lijkt erop dat wij hier nog de enige 2 zijn die hier posten he?

Fijn dat alles goed gaat! Probeer je er nu ook minder mee bezig te zijn? Ik hoop dat ik het er minder mee bezig zijn ook kan volhouden na mijn ei ;)

Gisteren even met man over CD1 gehad en die is toch naar alle waarschijnlijkheid 20/1 ipv 19/1. Maar dat maakt niet zoveel uit, het gaat om de eisprong en die kun je bepalen door het aantal dagen na ei.
    Dus ik ga nu uit van 20/1, hopelijk vandaag een +test en dan di/woe ei. Of iets later. We klussen dus goed door.
    Testen? Ik hou het nog even op 19/1, omdat ik dit een mooie datum vind die misschien wel geluk brengt ;)

Mijn temp was vanmorgen nog 36.4. Ei is nog niet geweest.

Ik doe straks toch maar een test -daar gaan mijn voornemens om het zonder testen te doen...:(-, ik hou je op de hoogte!

Avondje cabaret was erg leuk, veel gelachen en dat is altijd goed voor een mens nietwaar?
    Ik slaap alleen erg veel momenteel, ben niet mijn bed uit te krijgen, vooral niet als ik vrij ben,maar het is beter voor mij om er op tijd uit te gaan, ben nogal een ritme-mens!

Tot straks ;)

Liefs, mex

2. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    heey mex...

ja dat lijkt het zeker wel dat wij de enigste zijn haha..
    maar ben benieuwd wat je test vandaag!
    laat je het weten?

mijn dochter is ziek koorts diarree en spugen niet willen eten en drinken..
    had ze 2 maanden terug ook!
    pfff niet zo fijn...

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    He bah, dat is niet leuk dat je meissie ziek is :(. Is het de griep die nog steeds heerst?
    Hoop dat ze snel opknapt, dat is ook voor haar lekkerder!

Ik laat je straks zeker weten hoe de test was. Over ongeveer een half uurtje de eerste. Ik denk dat ik er vandaag wel 2 zal gaan doen, afhankelijk van hoe de test straks is.
    Het gekke is dat ik helemaal reken op een +test, dus als ie - is, zal het wel vies tegenvallen.
    Ik heb nog altijd wat slijm, welliswaar licht,dus ei is nog niet geweest.

En nu maar kunnen volhouden, om de dag. Ik zou niet weten of dat lukt als de test straks + is.
    We hebben gisteren geklust, dus dan eigenlijk morgen weer.

X mex

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hm... volgens banner zou ik vandaag de ovulatie hebben, uitgaand van een cyclus van 28 dagen.
    Volgens de calculator is dat ook zo.
    Kijkend naar mijn kaartjes, dan heb ik of op de dag van een +test mijn ei, of een dag later. Ben benieuwd wat er dit x gebeurd.
    Goed dat we gisteren hebben geklust!

5. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Mies, ik heb mijn banner aangepast, want ook nu is de test nog negatief :( Banner gaf vandaag ovulatie aan en dat klopt nu niet. Dus hopen op morgen,maar het wordt denk ik later. Eigenlijk best irritant,want zo is de cyclus ook langer!
    Een lijf kan rare dingen met je doen,maar zo is het vinden van mijn ei niet echt leuk!

6. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    Hey meiden, even een update van mijn kant:

Wij hebben afgelopen vrijdag geen goed nieuws gehad. Er waren weer geen zaadcellen gevonden, dus we hebben een verwijzing voor de fertiliteitspoli gekregen. Ik ben ondertussn op CD 80 en nog steeds geen tekenen van een ongesteldheid, dat gaat me nu wel in de weg zitten hoor, dus hoop snel terecht te kunnen!
    We hebben het van het weekend ook aan onze ouders verteld en het is wel heel fijn om het met iemand te kunnen delen, maar het was voor hen ook wel een klap om te horen!
    Vandaag gebeld voor een afspraak, maar we moeten eerst een vragenlijst invullen voor we een afspraak kunnen maken.

michelle, hoe voel je je? nog 6 dagen voor je kan testen, veel succes meid!
    mex, je ei komt eraan zie ik: klusze!

liefs, star

liefs, star

7. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    heey star wat een klote bericht om het zo maar te zeggen vindt het echt klote voor jullie...
    en hoop voor je dat er snel vaart in komt....
    ben blij dat je wat van je hebt laten horen..
    en het is ook een klap idd voor je ouders, maar nu begrijpen ze jullie reacties soms ook en het is fijn om het met iemand te kunnen delen...
    heel veel sterkte meis en het aller beste toegewenst voor jullie 2 in de toekomst...

ik kan idd over 6 dagen testen niet het gevoel dat het dan al kan want heb nog niks geen symptonen vergeleken met alle 3 vorige rondes...

dus zaterdag weet ik meer maar mijn gevoel zegt echt dik nee...
    en mijn vriend twijfelt...

liefs michelle..
    en meis als je je verhalen of emoties kwijt wilt kom maar lekker bij ons kletsen hoor...

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Star meid, wat ontzettend kl*te zeg! Ongelovelijk.... Weer die grond onder je voeten vandaan. Hoe in hemelsnaam kan je zoiets verwerken? Goed dat je met de ouders hebt gepraat, voor hun ook een klap,maar dan weten zij er wel van en kan je als je wilt bij hun je verhaal,verdriet en ervaringen kwijt.
    Ik hoop dat jullie heel snel terecht kunnen bij de fertiliteitspoli! Als je er zit kunnen ze daar antwoord geven op de wellicht vele vragen die je hebt.

CD 80.... jemig meid, ik kan me voorstellen dat dit je echt in de weg gaat zitten, je kan zo echt niet verder he?

Hoe is het met je man? Voor hem is dit ook een hele harde klap he?

Bah, naar nieuws....

Lieve Star, ik wens je veel sterkte en succes en wat michelle al zegt, je kan hier altijd van je afkletsen. En wil je dat niet op het topic, kan een PB ook altijd!

Liefs, mex

9. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    lieve meiden,

het is inderdaad een kl*te bericht. Bedankt dat ik hier nog steeds m;n verhaal kwijt mag.
    Ik zou de hele dag wel kunnen janken! Voor zo ver ik op internet kan vinden hebben we nog wel mogelijkheden, maar ik zie echt op tegen het hele traject waar we in gaan!
    Aan de ene kant vind ik 't voor een goed doel en gaan we om onze liefste wens in vervulling te zien gaan, maar aan de andere kant hoop ik niet dat het ten koste gaat van onze eigen gezondheid of onze relatie.
    Als jullie het niet vervelend vinden, dan blijf ik graag toch af en toe met jullie kletsen.
    liefs,

10. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    tuurlijk vind ik dat niet erg meis...
    en ik kan goed begrijpen dat je het nog geen plaats kan geven...als ik het zou hebben zou ik ook de hele dag janken en niet positief kunnen blijven...
    maar probeer er echt samen voor te vechten want anders wat je zelf zegt kan het ten kosten gaan van je relatie...
    en dat is ook niet de bedoeling...
    en wanneer gaan ze weer wat doen of kijken of een afspraak of iets dergelijks?

liefs michelle

11. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    ik heb vandaag gebeld met het ziekenhuis ze sturen de vragenlijsten op. Als wij ze hebben teruggestuurd dan pas bellen zij om een afspraak te maken.
    Gelukkig zitten mijn man en ik op dit moment wel redelijk op een lijn. Eerst maar kijken wat ze kunnen vinden en van daar uit beslissingen nemen. Kan nu alleen moeilijk positief zijn, misschien komt dat wel weer.. voorlopig baal ik alleen maar heel erg.
    Van het weekend ook weer: we waren op een verjaardag met een aantal kinderen. Mijn man was met hen spelletjes aan het spelen en dan krijg je al snel van iemand de opmerking: wat zou hij toch een leuke vader zijn. jaha, dat denk ik ook! Gelukkig wist mijn moeder toen een opmerking te maken waardoor het gesprek op een ander onderwerp kwam.. toch erg fijn dat ze 't weet!

12. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ja dat is zeker geen leuke opmerking maar ja die mensen die weten van niks...
    maar wel fijn dat je moeder je hielp...
    zo zie je maar weer dat het fijn is als bepaalde mensen het weten...
    en ik ben benieuwd hoelang het ziekenhuis op zich laat wachte meestal zijn ze niet zo snel...
    maar hoop voor je dat het allemaal snel duidelijk gaat worden voor je...
    en dat er dan stappen ondernomen kunnen worden...
    en meis probeer t positief in te zien want tegenwoordig kunnen ze echt een hoop...
    alleen ja ben het met je eens het is niet leuk om op die tour je grote wens in vervulling te mogen krijgen is veel mooier als het allemaal van zelf gaat,,
    maar als je eenmaal zwanger mag raken ben je het zo weer vergeten wat je allemaal doorgemaakt hebt..
    en dat geldt voor jullie allebij...

13. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ja dat is zeker geen leuke opmerking maar ja die mensen die weten van niks...
    maar wel fijn dat je moeder je hielp...
    zo zie je maar weer dat het fijn is als bepaalde mensen het weten...
    en ik ben benieuwd hoelang het ziekenhuis op zich laat wachte meestal zijn ze niet zo snel...
    maar hoop voor je dat het allemaal snel duidelijk gaat worden voor je...
    en dat er dan stappen ondernomen kunnen worden...
    en meis probeer t positief in te zien want tegenwoordig kunnen ze echt een hoop...
    alleen ja ben het met je eens het is niet leuk om op die tour je grote wens in vervulling te mogen krijgen is veel mooier als het allemaal van zelf gaat,,
    maar als je eenmaal zwanger mag raken ben je het zo weer vergeten wat je allemaal doorgemaakt hebt..
    en dat geldt voor jullie allebij...

14. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    oeps 2x gepost hihi

15. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    ik ben ook erg benieuwd hoe lang 't ziekenhuis op zich laat wachten, ik ga ervan uit dat ze niet zo snel zijn!

ik hoop dat je gelijk hebt michelle, dat wanneer we eenmaal zwanger zijn, of een gezond kindje in onze armen hebben, we alles kunnen vergeten! Ze kunnen inderdaad een hele hoop tegenwoordig! Thnx!

16. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    en krijg jij ook nog onderzoeken omdat jou cyclus ook zo lang duurt?of heb je die al gehad?

17. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    ik krijg ook alle onderzoeken denk ik.
    heb wel aan de huisarts gevraagd of zij een bloeding wil opwekken als ik lang moet wachten op een afspraak in het ziekenhuis. Heb er letterlijk m'n buik vol van!

18. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    Aan m'n bloed kon de huisarts iig niet veel bijzonders zien

19. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    kan me voorstellen meis...
    maar dat ze jou ook niet meteen onderzocht hebben vindt ik wel een beetje raar...

20. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    heb dus alleen bloedonderzoek gehad.

Deel Deze Pagina