Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ja oke nou het wordt dus wachten op het ziekenhuis..
    hou je ons op de hoogte?
    en als je wat kwijt wilt weet je ons te vinden he...?

2. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    ik hou jullie op de hoogte en weet jullie te vinden! ;)

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Star lieverd, natuurlijk mag je hier met ons kletsen! dat doe je juist goed :D!
    Ik weet niet hoe ik zou reageren als ik in jou schoenen zou staan, maar ik vind het heel knap en dapper dat jullie aankijken wat ze vinden en van daaruit beslissingen nemen.
    Ik denk dat dit heel goed is, zo kan je stap voor stap bekijken en beslissen. Hoe moeilijk het ook is, pas als je meer weet, kan je hopelijk helder denken en een ja of een nee geven.
    Zelf ben ik helemaal niet thuis in fertiliteit, maar het schijnt dat ze zoveel kunnen, dat je er soms duizelig van wordt.
    Een collega van mij heeft pas geleden gehoord dat haar man onvruchtbaar is,maar dat er nog allerlei mogelijkheden zijn. Ook zij gaan het allemaal aanhoren en van daaruit de volgende weg kiezen die zij zullen nemen.

Zo zie je maar weer hoe goed het is dat je moeder het weet, zij kon er zo mooi een andere draai aan geven.
    Mensen bedoelen het goed,uit enthousiasme, maar mijn ervaring is ook dat de omgeving vaak niet nadenkt over het feit dat het niet voor iedereen 'zo makkelijk en vanzelfsprekend' lijkt te zijn om hun kinderwens in vervulling te laten gaan. Zonder het te weten, kwetsen ze iemand.
    Daarom heb ik ook nog nooit zulke opmerkingen naar iemand gemaakt en vraag ik ook niet 'wanneer ze nou eens aan kinderen beginnen'.....

heb je de vragenlijst al in huis? Hopelijk kunnen ze jullie snel inplannen!

Heel anders, maar ook zo'n procedure... ik ga via de huisarts naar de pijnpoli vanwege mijn nek, maar dan moet ik eerst de verwijzing opsturen, dan krijg ik een bevestiging en dan later bellen ze voor een afspraak te maken.
    Dat alleen al kost extra tijd want ik heb nog geen tijd(en zin) gehad om die verwijzing op te halen...
    Als huisartsen deze nou eens naar die poli zouden sturen...

Liefs, mex

4. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    ja mex,
    stom he dat die procedures niet gewoon veel makkelijker gaan. Alles moet altijd zo omslachtig!
    Maar dat van die vragenlijst snap ik op zich wel, ze kunnen dan denk ik al bepalen welke kant het gesprek op gaat en of er evt. gelijk bepaalde onderzoeken gedaan moeten worden. Hoop dat we daardoor sneller geholpen kunnen worden als we eenmaal een afspraak hebben. De vragenlijst wordt hoop ik vandaag opgestuurd, zodat we hem morgen in huis hebben.

hoe gaat 't met jou, is je ei al in zicht?

5. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik hoop ook voor jou dat je snel die lijst hebt Star. Iedere dag is er 1 nietwaar?
    Wat jij zegt over die lijst kan weleens kloppen, dan weten ze misschien beter bij welke arts je terecht kan en welke info ze je kunnen geven.

Mijn ei? Die zou in zicht moeten zijn,maar de ovutest van vanmorgen was nog altijd negatief. Ik doe er straks weer een, hopelijk is die wat beter en anders morgen weer een dag.
    Ik ben morgen nog vrij, dan is testen makkelijker, op het werk doe ik ze niet!

X mex

6. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    volgens mij kan je ook beter 's middags testen.
    je ei laat dus wel op zich wachten he! gewoon maar blijven klussen dus!
    Succes in ieder geval. liefs

7. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    dank je lieve Star!
    Mijn ei laat even op zich wachten, dus klussen we maar gewoon door, om de dag.
    Toch valt het nog mee hoor, ik denk namelijk dat 19jan niet cd1 was, maar 20jan. Omdat de 19de hoofdzakelijk bruin bloed was en pas tegen middernacht meer rood. Dus, dan is vandaag dag 14 ipv 15 en kan het nog alle kanten opgaan.

Klinkt gek, maar ik hoop voor jou echt dat er een duiveltje komt die jou cyclus doorbreekt! 80 dagen....

X mex

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik heb net nog een test gedaan,maar deze was nog altijd negatief. Sterker nog, de test was veel lichter dan die van rond 11.30u!
    Ik weet, het kan nog altijd, maar ik ben lichtelijk in de war :(, ik had het toch echt al verwacht.

Wat me wel ineens te binnen schoot is dat ik voordat ik naar de homeopaat ging, een cyclus had van rond de 31 dagen.
    Nadat ik daar was geweest, werd cyclus ineens 29 en 28 dagen.
    Maar nu ben ik er al even niet geweest, en dus ook geen korrels van haar, en nu lijkt cyclus weer naar 31 dagen te gaan.
    Ik heb volgende week weer een afspraak, ik kan bijna niet wachten, ik wil haar dit gaan voorleggen. Het zal me namelijk niets verbazen!

X mex

9. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ben benieuwd mex wat ze daar van gaat zeggen...
    wie weet is het zo dan zit je er elke week of niet hahaah

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    hahahaha...ja, zou je bijna denken he? ;)
    Nou, dan weet ik wel dat ik er zeker 1x in de maand zit en diezelfde korrels wil, die zover ik kan beoordelen, blijkbaar werkzaam zijn voor de menstruatiecyclus!

Lang leve de testen :( Ik had me nog zo voorgenomen om het misschien niet te doen en me zeker niet gek te maken.
    beide is mislukt ;), want eenmaal aan het testen wil ik ei vinden ook, maar vanmorgen was ie best redelijk en nu weer helemaal niets.... :(::(: Om gek van te worden...:(

mijn man zei al dat ik er straks ook nog een moet doen, dan maar wat meer doen en dan maar wat duurder!

11. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    dank je mex, ik hoop ook op een duiveltje! Dat is dan wel weer een voordeel van geen zwemmers, ik hoef ook echt niet in spanning te zitten of ik stiekum toch zwanger ben :S
    Wat vreemd dat je nog steeds een negatieve test hebt! Als je nu echt een cyclus van 31 dagen weer hebt, dan weet je dus waarvoor je naar de homeopaat gaat!

12. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    hey meiden wat me opviel is dat ik al 2 dagen hele koude handen en voeten heb en echt mijn wangen gloeien...hihihi
    dat is het enigste op het moment en vanmiddag kreeg ik weer wat steekjes achter mijn schaambot maar ja deze ronde reken ik nergens op...

hoe is het nu met jullie verder?
    hoe zou het met hummie zijn?
    hummie als je dit leest hoe vorderd je zwangerschap?

liefs michelle

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meiden even over positieve ovulatietesten en klussen. Wij hebben 5 dagen achter elkaar geklust. Dus de 3 dagen van de positieve test de dag voor de positieve testen en de dag van de eisprong. En kijk mijn banner. Ik heb nu duidelijk positief getest 3 dagen voor nod. Ben nog wel een beetje onzeker eerst maar de eerste 12 weken door komen.

14. renske14

renske14 Nieuw lid

3 nov 2008
    1
    0
    0
    verkoopster
    Hoi Meiden,

Om je eiersprong te ontdekken kun je nu heel goedkoop ovaluatietesten bestellen.gratis 25 ovulatietesten en 5 zwangerschapstesten voor 24,98 en als je dit besteld maak je kans op nog zon gratis pakket. kijk maar bij wwwbabyboomshopnl.als je deze test iedere dag doet weet je direct precies waneer je je eiersprong hebt en er voor moet gaan om je kansen op zwangerschap te vergroten. sucsses

15. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    :( ik krijg geen mail meer binnen als er nieuw gepost is....
    Zal zo even kijken bij mijn profiel.

Aylin, gefeliciteerd! En dat met een lange cyclus en veel positieve testen! Deze ronde ging beter zeker?
    Jij had toch ook de CB ernaast? Hoe zijn die bevallen en kluste je op het moment dat je een :D had?

Michelle...je weet wat ze zeggen over het koud hebben he? Ik lees hier vaak dat het 1 van de tekenen is van een zwangerschap. Ik ga voor je duimen.
    Ga je eerder testen?

Bij mij nog altijd geen ei. Vanmorgen was de temp nog laag, 36.4. Vandaag maar weer eens wat testen doen en dan vanavond weer aan de klus. Alleen wat eerder dan anders, want ik denk toch echt dat vandaag mijn ei komt, gezien de krampen die ik af en toe heb. Ach, en anders later deze week, leuk kadootje voor mijn man, die is jarig!

X mex

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Mex door de twijfel vorige ronde over een positieve ovulatietest ben ik de digitale CB gaan gebruiken ernaast. Want door de twijfel of mijn test wel of niet positief was heb ik mijn ei 2 rondes gemist.

Had 3 dagen een :D en deze 3 dagen geklust en de dag van de eisprong en voor de positieve ovulatietest. En zie het resultaat :D

Misschien een tip na mijn curettage was mijn cyclus heel onregelmatig (zie onderschrift) ik ben toen Tarwekiemolie gaan slikken en ineens had ik mijn ei op dag 21 ipv 26. En ook zwanger dezelfde ronde. Ik weet niet of het hier mee te maken had maar baad het niet dan schaad het niet.

17. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    heey meiden...

aylin als eerste super gefeliciteerd en hoop voor je dat t beebje dit keer zijn eigen wel goed blijft vast zitten...
    en zo zie je maar weer met alleen klussen voor je eisprong en tijdens dat je ook zwanger kunt raken dus ik krijg hoop...

ik heb nu 2 dagen al 37 dat is anders dan vorige rondes...
    en smorgens ben ik heel warm en naarmate de dag vorderd krijg ik het koud alleen mijn wangen gloeien.....
    en ik ga denk ik wel weer eerder testen ben altijd test verslaafd hhahaah...

en mex ik hoop dat je je ei snel vindt maar omdat je zegt dat je krampen hebt denk ik wel dat die vandaag of morgen komt....

liefs michelle

18. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    zat even op mijn ff te kijken...
    en elke keer op dag 8 na ei was die 37 en de dag erna zakte die meestal maar nu blijft die hoog ben benieuwd wat die morgen doet~!
    maar reken nog nergens op hoor...
    ik voel helemaal niks behalve warme wangen dus ik ga gewoon uit van ongi...
    maar blijf wel stiekum een beetje hopen gek is dat he!

liefs michelle

19. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

Aylin, wat een resultaat zeg, echt helemaal super! Kan je al een beetje blij zijn? Hopelijk dringt het al tot je door!
    Ik heb nu ook de CB ernaast, die zal ik vandaag maar eens gaan pakken,want van de sensitesten word ik nu niet veel wijzer.

Michelle, het is niet gek dat je hoopt! Hoop moet je blijven houden hoor, dat maakt het leuk! Ik hoop met je mee :D
    Hihihi, ben benieuwd of je eerder gaat testen! Dat kan toch al aardig snel he?

Nog een uurtje, dan doe ik de eerste test vandaag. Het zullen er wel meer worden, maar hoe het ook uitpakt, vandaag gaan we aan de klus!

X mex

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Michelle en Mexicang meiden ik gun het jullie zo. Ik ben nog wel onzeker hoor maar dat zal de eerste weken nog wel zo blijven!

Ik kon dus echt geen wijs uit Sensitest. Mijn testen moesten dus op het hoogste punt van de piek echt knallen en niet even donker zijn als de controle lijn. 2 rondes heb ik gedacht dat ik mijn ei eerder had gehad door die testen. Terwijl pas later in mijn cyclus de test echt knal positief werd. En ik toen dacht ik zwanger te zijn. Was niet zo want dit was mijn ei. Dus de digitale test van CB was voor mij echt een uitkomst.

Michelle klinkt wel hoopvol je temperatuur....Wanneer ga je een testje wagen meid??? Mexicang spannend ben benieuwd wat de uitslag van je ovu testje is....

Deel Deze Pagina