Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ik moet zaterdag of zondag ongi worden want de ene keer is mijn cyclus 25 en de andere keer 26..
    vorige maand was die 25 zou je een kv test wagen?/
    die 2 voor 5 euro?
    wordt wel met 2de urine?
    en dan drink ik vanmorgen nog niks!
    maar heb gisteren met sensitest zwangerschapsdipstick getest en toen had ik geen streepje niks maar toen heb ik ook smiddags getest!

wat zou jij doen?

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik had 4 dagen voor nod 2 positieve ovulatie testen. Ik was zo onzeker of mijn eisprong nou was geweest of niet. Doordat ze zo positief waren heb ik een zw test de dag erna gedaan. Je temp is wel mooi hoog en stabiel! Wat doet je temp normaal gesproken aan het eind van je cyclus?

Je kan een testje wagen maar je moet er wel een goed gevoel bij hebben snap je..?

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meid ik zie dat je temp vorige cyclus heel anders was...Nu ziet het er veel positiever uit. Al 3 dagen een hoge constante temp....Spannend..

4. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ja ik snap je kijk maar op mijn ff die van vorige maand zo is het normaal wat mijn temp op het einde doet en dan moet je kijken wat het deze maand doet!
    ik ging net ook ff loeren op forum en toen kwam ik nog lichtere ovulatie testen tegen bij meiden die ook zwanger waren terwijl mijn ovulatie test wel donkerder is als die van hun!
    snap je me nog?
    kijk maar op mijn ff en dan hoor ik t wel!

liefs michelle!

5. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    wat zou jij doen dan? testen of niet...
    mijn ovulatie testen zijn niet positief maar wel duidelijk een streepje te zien op afstand!

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik zou een testje wagen. Zoals ik al zei hoeft je ovulatietest niet te knallen als je zwanger bent. En oke voor je nod testen brengt risico mee maar ik zie hier genoeg meiden die een goede zwangerschap hebben en soms wel 5 dagen voor nod positief hebben getest...

7. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    zou je t ook nu doen?
    met 2de urine?
    en gisteren gaf sensitest dipstick negatief aan!
    maar ja sensitest is geen kruidvat he!hahaha

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik zou hem eerlijk gezegd morgen ochtend doen. Dan is het hcg hormoon in het begin het meest aanwezig!

9. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    nou ik heb hem toch gedaan en is nagatief dus ik ga er maar gewoon van uit dat ik van het weekend ongi ga worden!

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Maar het hoeft nog niks te zeggen hoor meid...De een test voor nod positief de ander pas na nod...Blijf voor je hopen!

11. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ik hoop t ook zo dat het raak is maar reken nergens meer op...
    dan heb je ook geen tegenvaller maar ben wel trost op mijn temp maar ja net wat ik zeg kan zo in 1 x zakken!

liefs

en bedankt dat je zo meeleeft!

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Graag gedaan meid....wachten is vervelend. Ik blijf voor je hopen!

13. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    he mex hoe is het met jou nu dan?>?
    had je vandaag nog een positieve ovulatietest?
    en hoe was je temp?

liefs michelle

14. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

Vandaag gewerkt, dus ik kom nu pas op de site,maar wat een hoop geschreven :confused:! En wat spannend allemaal!
    Mies, jij al getest! Helaas negatief,maar wat Aylin ook zegt, het kan nog alle kanten opgaan. Al voel je zelf het beste je lijf.
    Je temp ziet er inderdaad mooi uit, maar ook dat zegt 3 dagen voor NOD niets, de temp zakt pas als het progesterongehalte daalt als er geen sprake is van zwangerschap.

Ik doe straks nog een ovutest. Helaas door het werken heb ik er vanmorgen geen kunnen doen, dus doe ik 'm zo.
    Maar voor ik naar huis ging, ging ik automatisch naar de wc :( niet handig. Het is dus even afwachten wat ie doet.
    Gister tegen een uur of 18u heb ik de tweede test van die dag gedaan en toen was de sensitest al een stuk minder duidelijk. Dus een CB digitaal erbij en....:)!
    Ik ben blij dat ik, ondanks dat het een dure aanschaf is, die CB erbij heb gehaald, want hoe goed ik sensitest ook vind, ze zijn dus niet altijd even duidelijk.

Gisteravond geklust en mijn man zei ineens dat als mijn test straks weer :) is, dat we dan vanavond toch maar meepakken, ondanks ons voornemen om het om de dag te doen! Hij wil geen risico nemen! Zo lief!

Ik ga even een test doen, even rommelen in huis en dan kom ik straks weer met de uitslag ;)

X mex

15. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    oke is goed mex ben benieuwd!

tot straks

16. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Net getest met urine die misschien iets te dun was,maar goed...
    Sensitest gaf een licht 2e streepje, maar toch wat twijfel.
    Dus de CB digitaal erbij en er verscheen geen smile, dus volgens CB geen LHpiek.

En zo word ik er weer aan herinnert hoe het lijf doet wat ie wil, want voorgaande rondes was het steeds 2dgn positief, nu 1.
    maar.... misschien was het toen ook wel 1 dag positief omdat het net niet duidelijk was.

Ik denk dat ei dus vandaag is, of uiterlijk morgen, dus.... ik denk nog maar een dag aan de klus!

17. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ojee mex je gaat t spannend maken aan t eind van je cyclus...
    maar gelukkig heb je nu duidelijkheid..
    ik had ook dat ik wel eens dacht dat ik 2 positieve ovulatietesten had maar als ik dan goed keek dacht ik nee die eerste is duidelijker en dat had ik deze maand ook heb t wel zo ingevult bij ff dat ik er 2 had maar ja...
    en wat je straks zei over die temp..
    ik vindt t ook super maar verwacht toch wel dat die morgen nog zo blijft en dan vrijdag zakt en dan zaterdag ongi...

maar ja wie weet he ahahahahahaha

18. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Mexicang de CB digitale test kun je ook in combi gebruiken met persona test staafjes. Die zijn 12,99 en dan heb je er 8 geloof ik. Je kunt ze gewoon in de houder van CB gebruiken. Hoop natuurlijk dat je ze niet meer nodig hebt maar het is handig om te weten!

Michelle ik geef de moed nog niet op meid....maar goed van je dat je nergens op rekent. Dan is het echt een verassing mocht het zo zijn!

19. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    he meiden,

pff wat een hoop geschreven zeg!
    mex, ik lees dat je vandaag of morgen je ei hebt, dan heb je het klussen in ieder geval goed gepland!
    Mies, wat maak je het spannend zeg! Probeer jezelf niet te gek te maken hoor meid! Je zit nog een paar dagen voor NOD en je hebt al zo'n korte cyclus... Nog even een paar dagen vol houden! Je temp ziet er in ieder geval goed uit!
    Aylin: gefeliciteerd!

Ik zit ondertussen ziekjes te zijn op de bank met een grote doos kleenex naast me, te wachten op de post! Had die vragenlijst nu toch al wel binnen verwacht, hoop hem vandaag nog te krijgen en dan snel invullen en weer terugsturen!

liefs, star

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    :(::(: Star...heb je die vragenlijst nog niet binnen? Die had ik ondertussen ook wel al bij je verwacht!
    Als die lijst er maandag nog niet is, bellen gaan hoor!
    En je bent ziek? Gatver, ik hoop dat het aan mijn deur voorbij gaat! Beterschap meid!

Aylin, dank je voor de tip! Ik dacht het al ergens te hebben gelezen, maar had geen zin om het op te zoeken ;)
    Je kan gedachten lezen!
    Ik hoop natuurlijk ook dat ik die testen niet meer nodig heb, maar mocht dat wel zo zijn, waar kan je die staafjes van persona kopen? Alleen bij de apotheek?
    Wel handig dat dit kan, want ik moet eerlijk zeggen, de test van CB is wel heel erg makkelijk, snel en duidelijk!

Mies, hoe voel je je verder? heb je het weinig voelen een beetje kunnen volhouden?

X mex

Deel Deze Pagina