Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    ? FF geeft ei al aan! Prima!
    Maar blij met mijn klusschema ben ik niet :(
    Dag 15 ei, geklust op 11,13,15 en 16.
    Ik ga zitten op het wachtbankje en ga proberen 2 weken rustig af te wachten!

2. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    heey dames goedenmorgen..

mijn temp is weer naar de 27 gestegen...
    maar heb weer een test gedaan van sensitest en die zegt dat ik niet zwanger ben zelfs niet een vaag lijntje ook niet in negatief!
    wat moet ik hier mee aan al mijn temp kaartjes heb ik nog nooit gehad dat ik zo'n stijging weer had!

liefs onzekere michelle

3. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    temp is 37 sorry hahaha

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Temp ziet er goed uit Michelle!

5. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ja dat zeker maar van die negatieve test wordt ik wel onzeker!

6. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    heb je wel eens gezien dat die een dag voor nod omhoog ging en meiden toch ongi werden de dag erna?

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nee eigenlijk niet misschien was je dipje een innesteling zou best kunnen toch?

8. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    weet je dan ook hoeveel dagen na innestelingsdipje een goede positieve test zou kunnen?
    want ben ook een beetje misselijk sinds gisteren..

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Dat zou ik eigenlijk niet weten ik had volgens mij op dag 8 na eisprong volgens mij een innestelingsdipje want mijn temp steeg erna naar 37.0. 2 dagen erna heb ik positief getest!

10. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    oke thanxx meis we gaan gewoon weer wachten tot morgen vroeg!
    dan zal die wel weer zakken!

11. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    hey meiden,

michelle wat een onzekerheid zeg! je maakt 't wel erg spannend met de misselijkheid en die opnieuw stijgende temp! Ben erg benieuwd!
    Mex, als ik zo naar je ff kijk zou ei ook op dag 16 kunnen zijn, of misschien die nacht, dan kom je wel goed uit met je klusschema. Nu maar afwachten!
    Aylin, hoe gaat 't met jou meid, op en top zwanger?

Meiden ik ga vanmiddag naar de huisarts. Heb vanochtend gebeld met het ziekenhuis, want ik heb de vragenlijsten nog niet binnen. Ze sturen nieuwe op en ik heb gelijk gevraagd wat de wachttijd was, omdat ik er steeds meer last van heb niet ongesteld te worden. De wachtlijst alleen voor gyn (dus niet de fertiliteitspoli) is nu 4 weken. Daar ga ik dus echt niet op wachten! Dit viel dus wel even tegen!
    Ben alleen wel een beetje nerveus, ik zal wel voor drie maanden moeten inhalen dus daar zie ik een beetje tegenop. Aan de andere kant hoop ik dan ook van dat gespannen onderbuik gevoel af te zijn!
    Hou jullie op de hoogte!
    liefs, star

12. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    oh spannend star ben benieuwd wat je huisarts vanmiddag zegt hou je ons op de hoogte?
    en dat is zeker een tegenvaller 4 weken!pfff

nou meid sterkte en hoop straks meer van je te hore!

liefs michelle

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

Star, ineens schiet me te binnen dat ik een aantal jaar geleden ook een periode heb gehad dat mijn ongi maar wegbleef. Ik had een injectie in mijn schouder gehad en dat was de veroorzaker van het wegblijven van de ongi.
    Toen ik na ruim 3,5 maand weer ongi werd, was het niet veel heviger dan anders. Dus ik hoop voor je dat dit ook bij jou zo zal zijn.

Michelle, je temp ziet er mooi uit tot nu toe.
    Op hoeveel DPO zit je nu? 12 toch?
    Ik zou toch niet teveel vasthouden aan die temp. Pas als deze na je LF en na NOD hoger blijft, dan is de kans groter dat je zwanger bent. Al die tijd voor NOD zegt temp nog niet zoveel, behalve als je een hele duidelijke dip hebt gehad en daarna een stijging.
    Toch kl*te dat de test negatief geeft,maar ook dat zegt nog niets omdat je niet precies weet wanneer de innesteling plaatsvindt. Vanaf innesteling wordt er hcg aangemaakt en na een aantal dagen is dat meetbaar.
    Na innesteling worden er langzaam signalen afgegeven aan het lichaam door het hormoon hcg en pas na een goede innesteling kan je dat merken aan je lichaam zoals je borsten,misselijkheid, moeheid enz.

Op het menu vanavond staat klussen,maar ja, als ei echt op dag 15 is geweest, dan heeft het voor het ei niet veel nut meer. Ik zit op dag 18.
    Toch heb ik nog altijd het gevoel dat ei op dag 16 was, mede door de enorme krampen die ik die avond had.
    Of we vanavond klussen, geen idee, ik weet wel dat ik op het wachtbankje mag.
    En nu maar hopen en duimen en vooral proberen nergens op te letten en er niet al teveel mee bezig te zijn!

14. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    hoi ben ik weer.
    Ben net bij de huisarts geweest. Ik heb met haar overlegd. Ze zei: ik kan mijn best doen om je eerder bij de gyn te krijgen, maar dat is dan op z'n vroegst over 2 weken, of ik geef je zelf de medicijnen die de gyn je ook gaat geven. Verschil is dan dat je wel langer moet wachten op onderzoek, maar je bent eerder van je klachten af.
    Daar heb ik dan ook maar voor gekozen. Het gaat toch een langdurige kwestie worden... Ik heb dus een kuur van 10 dagen orgametril gekregen. Over 2 weken moet ik dan ongesteld worden. Het is dan helaas wel zo dat dat heftiger zal zijn dan normaal, maar dat zien we dan wel. Zo is het ook geen doen.
    De vragenlijst lag trouwens bij thuiskomst op de mat op mij te wachten. Heb hem gelijk ingevuld, nu alleen nog mijn man zijn dingen laten invullen en dan ligt het maandag terug in het ziekenhuis. Zijn zij weer aan zet.

liefs, star

15. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Star! Goed dat je zo doortastend bent! Ik zou dan ook kiezen voor die medicatie, je weet dat je moet wachten,maar die wegblijvende menstruatie is ook geen optie.
    Ik ben benieuwd of het werkt en of je je daarna ook beter gaat voelen.
    En hoe toevallig dat dan die lijst op de mat ligt ;)
    Vanavond of morgen meteen op de bus, des te eerder is het in het ziekenhuis.

O ja, die wachtlijsten.... waardeloos eigenlijk he?
    Wat ik weleens heb gedaan is zeker 1x in de week, soms 2x in de week bellen en vragen of er een gaatje is, dat het zo niet langer gaat enzenz. Toen hebben ze me op een gegeven moment op de lijst gezet om te bellen als er iemand uitviel en toen was ik snel aan de beurt.
    Maar ja, bij een andere poli was er niet zo'n lijst en kon ik lang wachten...

in ieder geval heb je weer een stapje genomen en ieder stapje is er 1!

X mex

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hallo meiden,

Was de hele dag druk dus reageer nu pas even.

@Mexicang jeeeeh meid je eitje is geweest. Hebben jullie goed geklust?

@Star en Mex Met mij gaat alles goed ben alleen ontzettend moe val verschillende keren overdag bijna in slaap als ik even zit..soms zelfs bijna in de auto...:confused: Verder niet heel veel klachten. Wel heel veel wit verlies en mijn darmen en stoelgang is wat ontspoort.

@Star meid ik hoop dat het allemaal een beetje opschiet voor je...hopelijk word je geduld beloond :D

@Michelle spannend meid je houd de spanning er goed in ben benieuwd wat je temp morgen doet...

17. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    hoi mex,

ben inderdaad blij met dit stapje verder! Ben echt blij met mijn huisarts.

liefs, star

18. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey Aylin,
    Hm... of we goed geklust hebben... :(: ikzelf vind dat we zo ons best hebben gedaan,maar als ik dan kijk naar FF en mijn klusdagen...
    FF zegt dag 15 ei. Klusschema: 7/9/11/13/15/16
    Ik kan er nog niet echt blij van worden,maar het zegt niet veel.
    Zelf denk ik namelijk nog altijd dat ei dag 16 was, mede ook omdat ik op dag 16 nog veel kramp had.
    Na mijn ei is die kramp, echte ovulatiepijn, altijd weg en blijft weg. Vandaar.

Doe jij wel voorzichtig! Zo in de auto, kijk asjeblieft uit!

Star, fijn om te lezen dat jij ook blij bent met dit stapje. Want echt, iedere stap is er 1!

19. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Mex ik vind dat je goed geklust hebt meid..Het hoeft heus niet perse iedere dag. Nu is het weer een kwestie van afwachten. Oh ja ik heb trouwens even dat persona test staafje in de CB digitale uitgeprobeerd en het werkt idd. Ik had ze zelf namelijk al aangeschaft omdat ik dacht dat ik ze weer nodig zou hebben. Hoop dat jij ze niet meer hoeft te kopen!

Morgen is het lekker weekend...Heb er zin in. Gaan jullie nog wat leuks doen?

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    hey!

Dit weekend doen wij niet zo heel veel denk ik. Mijn man is werkelijk bekaf, ik wil dat hij ook eens rustig aan doet. Het is iemand die maar doorgaat en doorgaat :(

hihihi Aylin, je hebt die staafjes helemaal niet nodig! Kan je nagaan, je denkt ze 'toch wel weer nodig te hebben'.
    Nou ja, weet je... ik was vorige week boodschappen aan het doen en ik deed automatisch maandverband in de kar. Omdat ik helemaal niks meer had en en voorraad geen kwaad kan!
    Ik hoop echt dat ik ze niet nodig heb!

Wij krijgen straks visite, dus of morgen, of laat vanavond kijk ik weer hier. En dan hoop ik dat michelle haar temp nog mooi hoog is, of liever nog hoger.

X mex

Deel Deze Pagina